Car Donald

Data: 2009-06-13 19:57:34
Autor: heĀ®sk
Car Donald
On Sat, 13 Jun 2009 12:49:02 +0200, "wekon" <wekonaCUT@op.pl> wrote:

Rosja ma Putina, Bia³oru¶ £ukaszenkź a my bździemy mieli cara Donalda, hehe

 wy z zamoscia nie bedziecie mieli... ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-13 21:00:07
Autor: Piotr
Car Donald
Dnia Sat, 13 Jun 2009 19:57:34 +0200, he®sk napisał(a):

 wy z zamoscia nie bedziecie mieli... ;o)))

W czym ten Zamość lepszy, że ma doświadczyć, aż takiego szczęścia?
Piotr

Data: 2009-06-13 22:18:58
Autor: wekon
Car Donald
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1l83w2u2bbv99.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sat, 13 Jun 2009 19:57:34 +0200, he®sk napisał(a):

 wy z zamoscia nie bedziecie mieli... ;o)))

W czym ten Zamość lepszy, że ma doświadczyć, aż takiego szczęścia?
Piotr

Wschód to ma zawsze wiatr w twarz.

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4152 (20090612) __________

Data: 2009-06-14 08:00:00
Autor: heĀ®sk
Car Donald
On Sat, 13 Jun 2009 21:00:07 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  wy z zamoscia nie bedziecie mieli... ;o)))
W czym ten Zamość lepszy, że ma doświadczyć, aż takiego szczęścia?

 moze jedynym marzeniem zamopscia i okolic jest wiernopoddanstwo
 jego wysokosci jaroslawowi lokietkowi wielkiemu ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-13 22:16:10
Autor: wekon
Car Donald
"heRsk" <czytaj_euro?brednie@interia.pl> wrote in message news:u2q7359q7m9dkegdhpfvnb3g28c7dbpqvn4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

HeSk ja mam tyle wspólnego z Zamo¶ciem co ty z niezaleænym my¶leniem, ot co.
Poza tym poczytaj co¶ o dynamicznym IP w przypadku ADSLa, bo ty jednak nie dziennik æeby demaskowac niezaleæn± blogerkź..

Data: 2009-06-14 08:00:00
Autor: heĀ®sk
Car Donald
On Sat, 13 Jun 2009 22:16:10 +0200, "wekon" <wekonaCUT@op.pl> wrote:

> [...]

 wy z zamoscia nie bedziecie mieli... ;o)))

HeSk ja mam tyle wspólnego z Zamo¶ciem co ty z niezaleænym my¶leniem, ot co.

 spijanie mysli ze ust jaroslawa to niezalezne myslenie ?

Poza tym poczytaj co¶ o dynamicznym IP w przypadku ADSLa,

 zalogowales sie na wezel w zamosciu wiec jestes z okolic ;o)
 moze stalowa wola, moze tarnobrzeg. zalezy jak zrobiona jest kaskada.

bo ty jednak nie dziennik æeby demaskowac niezaleæn± blogerkź..

 cos w takim razie za ptica? skad sie wziales ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2