Car PC ???

Data: 2009-09-17 10:23:57
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Car PC ???
Witam serdecznie.

        Poszukuję opinii i wrażeń użytkowników samochodowych komputerków.
Zrobiłem mały resercz w temacie urządzeń 2DIN 6"-7" i wstępnie widzę to tak:...
Większość małych TabletPC byłaby doskonała, ale... są drogie. Chociaż może coś z
używanych da się już zdobyć tanio? Nadają się idealnie. Ekrany dotykowe (na pen)
za twardą szybą, wszystko małe, w środku albo na jakimś kablu. Tylko większość
to od 10" w górę. Mój TC1100 to do ciężarówki nadawałby się najwyżej.
Tu masz kilka zestawień, może się przyda:
http://www.tabletpctalk.com/faqs/hwcomparison.shtml
http://thetabletpc.net/comparison.htm
Pozdrawiam.

Sebastian