Car-Spa Reguły - omijać

Data: 2013-02-19 09:34:00
Autor: Heinz Kalter
Car-Spa Reguły - omijać
I na koniec - panie za przeproszeniem Bachórzewski - całkowita prawd± jest to, co o was pisz±: Wasz kwadratowy kibel jest naprawdę zasrany. Sam widziałem.

Ja też miałem przygodę z ta firm±. Opisywałem ja tutaj rok temu. Po pierwsze potwierdzam, że sedes mimo swojego niezwykłego kształtu był obsrany jak na dworcu.
Po drugie moja historia jest bardzo podobna: Piekne wnetrza, m±drzy wygadani panowie, luksusy, skórzane sofy i bajery - to u¶piło moj± czujno¶ć. Wydawało mi się, że jestem między fachowcami i w profesjonalnej firmie. Tymczasem zapłaciłem kupę pieniędzy za pozostawione w samochodzie smieci, brudne szyby, ogólnie niedoczyszczone wnętrze - brudna podsufitka, nietkniete lusterka w osłonach przeciwsłonecznych - regeneracja skóry była zrobiona tak ze w szwach został piach. W nakładkach pedałów zostało błoto.
W o¶wietleniu ich myjni wszystko wygladało dobrze - jednak następnego dnia "samochód sam się wybrudził"? Jak na usługę detailingu wnetrza była to taka żenada, że nawet nie domagałem sie zadnej reklamacji - tylko poinformowałem szefa tej firmy co myslę o nim, jego pracownikach i jego i ich rodzinach - a poprawiłęm auto sam. Miałem paru znajomych, którzy zainteresowani byli usługami tej firmy ale po takiej jako¶ci wykonania nie pojechał tam nikt. Nawet teraz trochę pod¶miewaj± się ze mnie, że pu¶ciłem trochę kasy na obmazanie brudn± szmata siedzeń.
Po trzecie potwierdzam, ze ode mnie tez chcieli bym dopłacił vat do faktury, ale zrobiłem awanture na miejscu i po wielkich fochach, łaskach i groĽbach nawiedzenia przez Urz±d Skarbowy zapłaciłem brutto ustalona wczesniej kwotę.
Ostatnio przeczytałem na forum o autokosmetyce, że zabrano im autoryzacje na sprzedaż i nakładanie Zymola - podobno kto¶ wpadł na trop ich krętactw i europejski przedstawiciel firmy nie chce miec z nimi nic doczynienia.

Kalter

Data: 2013-02-19 15:36:52
Autor: Bydlę
Car-Spa Reguły - omijać
On 2013-02-19 09:34:00 +0100, "Heinz Kalter" <visio@visio.pl> said:

Jak na usługę detailingu wnetrza

A maj± w ofercie hurtowning zewnętrza?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2013-02-19 18:57:25
Autor: jerzu
Car-Spa Reguły - omijać

On 2013-02-19 09:34:00 +0100, "Heinz Kalter" <visio@visio.pl> said:

Jak na usługę detailingu wnetrza

A maj± w ofercie hurtowning zewnętrza?
;>>>

Błyszczysz. Jak zwykle zreszt±.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-21 22:03:24
Autor: Bydlę
Car-Spa Reguły - omijać

On 2013-02-19 09:34:00 +0100, "Heinz Kalter" <visio@visio.pl> said:

Jak na usługę detailingu wnetrza

A maj± w ofercie hurtowning zewnętrza?
;>>>

Błyszczysz.

Co¶ o perłach?
;>

 Jak zwykle zreszt±.

Bo nie da się zgłupieć, gdy się człek przed tym broni.
M.in. przed takim debilizmem, jak szczególarstwo insjada.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2013-02-19 21:20:12
Autor: Heinz Kalter
Car-Spa Reguły - omijać

On 2013-02-19 09:34:00 +0100, "Heinz Kalter" <visio@visio.pl> said:

Jak na usługę detailingu wnetrza

A maj± w ofercie hurtowning zewnętrza?
;>>>

Sorry - ja wiem, że głupio - ale tak to sie nazywa ;-)

Data: 2013-02-21 22:04:37
Autor: Bydlę
Car-Spa Reguły - omijać

On 2013-02-19 09:34:00 +0100, "Heinz Kalter" <visio@visio.pl> said:

Jak na usługę detailingu wnetrza

A maj± w ofercie hurtowning zewnętrza?
;>>>

Sorry - ja wiem, że głupio - ale tak to sie nazywa ;-)

Gdy człek natrafia na nieznane sobie wyrażenie, to zazwyczaj pyta posługuj±cego się nim, cóż ono oznacza.
Tak można ładnie spuszczać powietrze z nadętych tzw. handlowców.
:-)

--
Bydlę

Car-Spa Reguły - omijać