Carcassonne na X360 i ustawka pod 2 acziki ...

Data: 2011-09-29 09:35:47
Autor: Potocki Passion & Adventure
Carcassonne na X360 i ustawka pod 2 acziki ...
Brakuje mi już tylko 2 aczików do calaka. Niestety oba trzeba zdobyc w Player Mode w który nikt już online nie gra. Jest cała masa graczy, ale tylko w Ranked Mode.

Wiem że ta gra była kiedyś w prezencie więc pewnie wielu tutaj ją posiada. Czy macie ochotę pograc w Player Mode? Acziki same wpadną prędzej czy później, chyba że komuś się spieszy to mozemy je poboostować. To 20-40 minut i wpadną oba dla całej czwórki. Niestety trzeba zebrać 4 graczy. Mam trzech, brakuje mi jeszcze jednego.

Zapraszam serdecznie i liczę na pierwszego calaczka.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Carcassonne na X360 i ustawka pod 2 acziki ...