Carens 2.0 diesel i konkurenci - opinie

Data: 2010-09-22 03:01:39
Autor: Michał
Carens 2.0 diesel i konkurenci - opinie
uciu <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):
Witam,

chce kupić jakieś większe wozidło...
Po przejrzeniu co kupie powiedzmy do max 45tys wybór padł na:

*touran
- straszne przebiegi
- cena
- stary rocznik by był
- "chodliwe" to to na rynku
+ zaufanie do TDi (obecnym zrobilem kilkaset km i bez wiekszych problemów się obylo)

*altea xl
+ tańsze to to niż vw,
+ młodsze
+ chyba większe,
+ silniki j/w,
- nie znalazłem zadbanego

*carens:
+ cena
+ rocznik
+ znalazłem super zadbany
+ wieksze niż vw i seat,
+ lepiej wyposażone
- 2.0 crdi -> nie znam opini o tym silniku
- czy 130kkm to nie za dużo na to autko
- ogolnie boje się koreańca bo do tej pory jezdziłem niemcem, hiszpanem....

Na co zwrócić uwage ...szczególnie w Carensie

jechałem tym chwilkę jako pasażer, obserwacje:
-fajna skóra, na drzwiach itp... plastiki bardzo średnio
-silnik głośny, ale jeszcze ok jak na minivana
-klimatronik nie full automatyczny jest
-przyśpieszenie hmm... trochę gorzej od safrana 2.0
-podobno mało pali
-zawieszenie poprawne, czuć dziury

pozdrawiam.

Data: 2010-09-22 03:07:15
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

-silnik głośny, ale jeszcze ok jak na minivana
-klimatronik nie full automatyczny jest
-przyśpieszenie hmm... trochę gorzej od safrana 2.0

sorki to był poprzedni model 01-06 ?, nowego nie znam

--

Carens 2.0 diesel i konkurenci - opinie