Cargo

Data: 2011-04-27 08:31:11
Autor: Ghost
Cargo

Użytkownik "grzessiek" <grzessssiek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ip72vf$m9h$1news.onet.pl...
Cargo
http://www.imdb.com/title/tt0381940/

Szwajcarskie SF (sic!), które łatwo przegapić a warto obejrzeć.

Na Ziemi nie da się dłużej żyć. Najlepsza do zamieszkania jest kolonia
Rhea - aby się tam dostać trzeba wygrać los na loterii lub mieć
wystarczająco dużo gotówki. Akcja dzieje się na kosmicznym statku
transportowym zmierzajÄ…cym do...

Od czasu Moon najlepszy film SF jaki widziałem.

Rozumiem, ze oprocz moon nic wiecej nie widziales. Cargo to slabiutki film jest, w miare rozwoju akcji coraz slabszy, zeby nie powiedziec nedzny.

Data: 2011-04-27 10:08:18
Autor: grzessiek
Cargo
W dniu 27.04.2011 08:31, Ghost pisze:
Od czasu Moon najlepszy film SF jaki widziałem.

Rozumiem, ze oprocz moon nic wiecej nie widziales.

skąd taki wniosek? jeżeli widziałeś coś ciekawego to się pochwal.

Cargo to slabiutki
film jest, w miare rozwoju akcji coraz slabszy, zeby nie powiedziec nedzny.

coż, miałem wrażenia dokładnie odwrotne, tzn. w miarę oglądania film
coraz bardziej mi się podobał.

g.

Data: 2011-04-27 12:18:23
Autor: Lebowski
Cargo
W dniu 2011-04-27 10:08, grzessiek pisze:
[...]

Najwidoczniej twoj przedpisca nie nadazal za filmem i stad te zniechecenie. Poza tym jak juz zauwazyles, znamienna dla tego trola jest bezrozumana i bezargumentowa negacja wszystkiego w celu karmienia sie wiadoma reakcja zaczepianych osob.
Ale jesli taka 'symbioza' inetelktualna cie satysfakcjonuje, to powodzenia zycze.

Cargo