Caritas już "pomaga" ....

Data: 2010-05-22 20:47:56
Autor: Grzegorz Z.
Caritas już "pomaga" ....
..... dotkniętym powodzią czarnoskórym haitańskim sierotkom po pośle Putrze.

Wystarczy wysłać esa o treści "POMAGAM"

Więc ślij Heniu, ślij....

Data: 2010-05-22 20:57:58
Autor: marek czaplicki
Caritas już "pomaga" ....
Grzegorz Z. pisze:
.... dotkniętym powodzią czarnoskórym haitańskim sierotkom po pośle Putrze.

Wystarczy wysłać esa o treści "POMAGAM"

Więc ślij Heniu, ślij....

dziękuję za przypomnienie. dzięki postowi akurat wysłałem smsa :-)

Data: 2010-05-22 13:02:57
Autor: J-23
Caritas już "pomaga" ....
On 22 Maj, 20:57, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:> .... dotkniętym powodzią czarnoskórym haitańskim sierotkom po pośle Putrze.

> Wystarczy wysłać esa o treści "POMAGAM"

> Więc ślij Heniu, ślij....

dziękuję za przypomnienie. dzięki postowi akurat wysłałem smsa :-)

sie przyda na zakup kaloszy arcydyra

J-23 itede...

Caritas już "pomaga" ....