Caritas , raz jeszcze !

Data: 2010-02-11 15:46:17
Autor: cyc
Caritas , raz jeszcze !
Jeszcze nie [przebrzmiala stara afera a juz pojawia sie nowa a ddac trzeba , ze znamy tylko wierzcholek lodowej gory jako ze nieprawosci kosciola sa najbardziej skrywana prawda !.
Darowizna na rzecz kosciola starych babc zamiast stac sie zgodna z ich wola placowka opiekuncza zostala sprzedana przez dyrektora Caritasu za symboliczne zlotowki , zastepczyni tegoz Caritasu . Jedynymi warunkami jakie stawialy babcie darowujac posiadlosc bylo to aby stala sie  ona osrodkiem pomocy potrzebujacym oraz opieka nad swoimi grobami po smierci .
Katabasy oczywiscie obiecali spelnic prozby ale ani pioerwsza , ani druga nie zostala spelniona . Pomnik babcie wybudowaly za swoje pieniadze ale gdyby nie rodzina , grob wygladalby tak jak tuz po ogrzebie !.
Wziasc i owszem , jak najbardziej ale dac cos od siebie , zaden katabas nie potrafi !!.

cyc

Data: 2010-02-11 17:00:02
Autor: Artur Borubar
Caritas , raz jeszcze !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hl157t$lme$1news.onet.pl...
[...]

Było wczoraj w "Uwadze". Proboszcz oczywiście nie chciał przed kamerą rozmawiac. Kiedy ludzie zmądrzeją i przestaną sutannowej hołocie darowac nieruchomości?

Przemek

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-11 17:15:16
Autor: cyc
Caritas , raz jeszcze !

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hl19i4$1va$1news.onet.pl...

[...]

Obawiam sie , ze takich glupcow jest jeszcze sporo , przynajmniej w Polsce .

cyc

Data: 2010-02-11 17:20:51
Autor: Neko
Caritas , raz jeszcze !
[...]

Cyc ma misje. Nie wazne czy pisze prawde. Przeciez prawda
nie jest najwazniejsza. Najwazniejsza jest cycowa racja stanu.
Cos na modle a'la Łukaszenko.

Cycu, kołchoz czeka !!! :)

Data: 2010-02-11 09:46:00
Autor: Antenka
Caritas , raz jeszcze !
On 11 Lut, 17:20, "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał

> [...]

Cyc ma misje. Nie wazne czy pisze prawde. Przeciez prawda
nie jest najwazniejsza. Najwazniejsza jest cycowa racja stanu.

Cyckiem - pckiem nie ma się co przejmować, bo to jest picer, a te
wszystkie "antyklerykalne sensacje" sam wymyśla z zemsty, że został
ekskomunikowany z KK oto i wszystko.

Antenka

"Nie daję na WOŚP :-P!!!"

Data: 2010-02-11 19:02:13
Autor: Kostek Wycirowski
Caritas , raz jeszcze !

"Antenka" <

Antenka

"Nie daję na WOŚP :-P!!!"

Do gnoju, ty sparszywiały kurwiszonie, do gnoju!

Data: 2010-02-11 19:11:51
Autor: awe
Caritas , raz jeszcze !

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hl1gn9$4ns$1news01.versatel.de...

"Antenka" <

Antenka

"Nie daję na WOŚP :-P!!!"

Do gnoju, ty sparszywiały kurwiszonie, do gnoju!
-- -- -- -- -
spedalony chamie sam wyjdz z gnoju, gdzie dame do siebie zapraszasz
awe

Data: 2010-02-11 22:38:57
Autor: Kostek Wycirowski
Caritas , raz jeszcze !

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hl1guq$lpd$1news.onet.pl...

[...]

Jak lubisz kołki w dupie, to nie znaczy, że wszyscy lubią, pierdolony znawco "wszystkiego". I jeszcze raz ci powtarzam, tłuku, naucz się pisać po polsku. A nie chcesz się znowu pochwalić, jak wpierdalałeś za komuny baltonowską kaszankę? I jak twoja szanowna mamusia doprawiała rogi tatusiowi "w rejsie"? A synalek cieszył się jaki to on z "lepszej sfery", bo ma dulary? A zresztą, parszywiec byłeś, jesteś i będziesz, to co się tobą kutasie przejmować. Powiem ci tylko jeszcze jedno - nie wpierdalaj kostropatego ryja tam, gdzie cię nie wołali. Druciara i tak ci wylizać smierdzącego cipska nie da!

Data: 2010-02-13 00:47:28
Autor: awe
Caritas , raz jeszcze !

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hl1tdl$dio$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -
nie badz taki pewny co mi kto i gdzie da, przysle ci fotki pedale zebys mogl zobaczyc jak facet uprawia sex z kobieta
awe

Data: 2010-02-12 09:55:13
Autor: cyc
Caritas , raz jeszcze !

[...]

Tacy jak ona nawet tam beda smierdziec klerykalizmem .
Koltuny nie uwierza w zadna prawde o swoich idolach tak dlugo, dopoki  ich dziecka  jakis katabas nie rozprawiczy . Cala Polska huczy o lajdactwie Caritasu w sprawie , ktora opisalem , wszystkie dzienniki podaja szczegoly sprawy ale Anetnka i jej moherowe przydupasy i tak w to nie wierza . Nie wierza nawet wtedy , kiedy dyrektor Caritasu wprost powiedzial o tym , ze sprzedal za grosze swojej zastepczyni darowizne przeznaczona na calkiem inny cel a grob darczyncy mimo , ze  obowiazkiem  katabasa bylo dbac o niego , byl zapuszczony . Antenka i jej koltunscy przyjaciele spod radiomatryjnego znaku i tak nie wierza . No coz ale wlasnie dlatego moherowy koltun  tak jest nazywany !.
Wczoraj mielismy kolejny spektakl w wykonianiu ulubiencow antenek . Siostry od milosierdzia Bozego , znowu katowaly niepelnosprawna dziewczyne ledwie kilka miesiecy po glosnej podobnej sprawie ( to jakis oboz koncetracyjny a siostry to kapo , czy co ? ) i znowu w arogancki sposob usilowaly zamataczyc sprawe tak, jak jedzacy im z reki antenkopodobni urzednicy odpowiedzialni za funkcjonowanie prowadzonego przez " siostry " domu . Dodam , domu na ktory panstwo lozy rokrocznie miliony po to aby prz\ebywajace tam niepelnosprawne dzieci mialy godna opieke .
Antenki tak dlugo nie beda wierzyc w to co pokazuja spoleczenstwu media dopoki same lub ich dzieci nie beda braly od katabasow po pysku . Czyjas krzywda ich nie interssuje , przyjamniej tak dlugo , jak dlugo nie jest to krzywda katabasa lub jakiejs siostry , dodam wydumana krzywda w ktora usiluja ubrac sie wtedy , kiedy zarzuca sie im opisywane lajdacwta .

cyc

Data: 2010-02-12 10:04:02
Autor: 'heÂŽsk'
Caritas , raz jeszcze !
On Fri, 12 Feb 2010 09:55:13 +0100, "cyc" <ja@ja.pl> wrote:

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomo¶ci news:hl1gn9$4ns$1news01.versatel.de...

> Do gnoju, ty sparszywiały kurwiszonie, do gnoju!

Tacy jak ona nawet tam beda smierdziec klerykalizmem .

 bigus, ten caly kostek to lucus. ojciec bialorusin,
 matka polka, a synek chce byc na sile niemcem.
 z klechami nie ma nic wspolnego. on po prostu czuje
 zwierzeca nienawisc do polakow. powod jest prosty,
 w niemczech jest polakiem... i to go frustruje!

 zaraz zobaczysz jak bedzie bluzgac ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 10:14:03
Autor: Jadrys
Caritas , raz jeszcze !
W dniu 2010-02-12 09:55, cyc pisze:
[...]

Cycu powiedz co ten kościół Ci zrobił złego że pałasz do niego aż taką nienawiścią?? Dla Ciebie już się nie liczy czy ktoś jest niewinny, wrzucasz wszystkich do jednego worka. Ja nienawidzę tego typu uogólnień - Polak= złodziej, Rosjanin= pijak, ksiądz= złodziej itd. ... Przecież to co tu prezentujesz to są metody CIA..

Data: 2010-02-12 14:12:42
Autor: cyc
Caritas , raz jeszcze !

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl3653$e4d$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Odowiem tak , jak nie mam w zwyczaju , co usprawiedliwia jednak Twoja postawa :
Gowno prawda !!.
Nie mam nic do kosciola , nic ale to zupelnie nic . Malo tego , uwazam sie za jednego z czlonkow kosciola , uczciwych czlonkow . Mam natomiast przeciwko tym , ktorzy kosciol brukaja swoim iscie "diabelskim" zachowaniem , ze utrzymam sie w religijnej konwencji .
Nie napisze nic zlego o prawdziwym ksiedzu a takich znam osobiscie przynajmniej kilku i moze wlasnie dlatego, ze takich znam jestem szczegolnie wyczulony na lajdactwa innych .
Mowienie o mojej nienawisci do kosciola wtedy i dlatego , ze krytykuje zlodziejskie praktyki np.Caritasu , sadystyczne zwyczaje tzw. " siostr " , czy zboczone nawyki pedofili w koloratkach jest zwyczajna bezczelnoscia  lub kompletnym zindoktrynowaniem nie pozwalajacym na samodzielne myslenie .
Odnies sie do proponowanych przezemnie tematow oceniajac opisywane przezemnie zachowania ,  wydaj opinie o nich , zamiast koncentrowac sie na mojej osobie najpewniej dla pozyskiwania  grupowych zwolennikow wsrod tych , ktorych uwazam za moherowych koltunow .

cyc

Data: 2010-02-12 20:44:54
Autor: Kostek Wycirowski
Caritas , raz jeszcze !

"cyc" <ja@ja.pl>

ciach

cyc

Cycu, na boga, dyskutujesz z Jadrysiem? On Antenkeę uważa za miła, inteligentna dziewczyne. Wszystko na ten temat.

Data: 2010-02-12 20:46:52
Autor: u2
Caritas , raz jeszcze !
W dniu 2010-02-12 20:44, Kostek Wycirowski pisze:

[...]

Kostek, znowu ściemniasz. "Cyc" miły i kulturalny ? To ja już wolę
Antenkę :]

Data: 2010-02-12 20:50:48
Autor: u2
Caritas , raz jeszcze !
W dniu 2010-02-12 20:46, u2 pisze:

Cycu, na boga, dyskutujesz z Jadrysiem? On Antenkeę uważa za miła,
inteligentna dziewczyne. Wszystko na ten temat.

Kostek, znowu ściemniasz. "Cyc" miły i kulturalny ? To ja już wolę
Antenkę :]

Antenka, choć nie zna netykiety, to jest jednak inteligentna :)

Data: 2010-02-12 12:03:43
Autor: Antenka
Caritas , raz jeszcze !
Antenka, choć nie zna netykiety, to jest jednak inteligentna :)

Zna, ale ona nie dla wszystkich, a moje batożenie stosuję nie bez
powodu. Inteligentna powiadasz... Tylko tyle? Jestem bardzo
inteligentna, na dodatek obdarzona darem jasnowidzenia. :D

Antenka

"Nie daję na WOŚP!!! :-P"

Data: 2010-02-12 23:30:12
Autor: Jadrys
Caritas , raz jeszcze !
W dniu 2010-02-12 21:03, Antenka pisze:
[...]

Wybacz mu Antenko, - u2 nie zna Cię dobrze :-)

Data: 2010-02-12 23:37:25
Autor: u2
Caritas , raz jeszcze !
W dniu 2010-02-12 21:03, Antenka pisze:

inteligentna, na dodatek obdarzona darem jasnowidzenia. :D

Pierdolisz.

Data: 2010-02-13 00:41:11
Autor: Antenka
Caritas , raz jeszcze !
On 12 Lut, 23:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-02-12 21:03, Antenka pisze:

> inteligentna, na dodatek obdarzona darem jasnowidzenia. :D

Pierdolisz.

Myślałam, że jesteś inteligentny :-(. Po prostu jasno widzę :D.
Ciemniaki takie jak Kawsiur, ciurrs widzą tylko to,  co
mają podane na tacy. Ich mózgownice są bardzo gładkie :-))

Antenka

P.s. Nie pierdolę -- to prawda.

Data: 2010-02-13 12:51:02
Autor: cyc
Caritas , raz jeszcze !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bba1c61c-4a9c-46b3-a301-1e60412a05fdq27g2000yqn.googlegroups.com...
On 12 Lut, 23:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Pierdolisz.

Myślałam, że jesteś inteligentny :-(. Po prostu jasno widzę :D.

Znaczy , ze nie tylko jestes prymitywna bo jak powiadaja znajacy problem ludzie , zjawiska paranormalne to domena  przedewszystkim ludzi o niskim stopniu inteligencji , prymitywnych u ktorych procesy myslowe sa w zaniku lub sie nie wyksztalcily ale jestes rowniez opetana bo jednym z objawow opetania , jak mowia "ojcowie " egzorcysci , jest jasnowidzenie .
Jesli wezmie sie pod uwage rowniez Twoj balwochwalczy stosunek do kolejnego prymitywa jakim jest Twoj guru , " ojciec " doktor , dyrektor , to obraz Antenki jawi sie calkiem nieciekawie , to tak jakby czlowiek patrzyl na sredniowieczna kandydatke na stos !.

cyc

Data: 2010-02-13 13:10:14
Autor: Grzegorz Z.
Caritas , raz jeszcze !
Dnia Sat, 13 Feb 2010 12:51:02 +0100, cyc napisał(a):

P.s. Nie pierdolę -- to prawda.

Znaczy , ze nie tylko jestes prymitywna

Raczej "prymitywny" :)))

On jest psp-owym odpowiednikiem "sweet dżoli" z forum dobreprogramy.pl --

Data: 2010-02-13 16:57:25
Autor: cirrus
Caritas , raz jeszcze !
On 12 Lut, 23:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Twoja zaś pusta.

--
stevep

Data: 2010-02-13 09:11:18
Autor: cirrus
Caritas , raz jeszcze !
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hl4bjj$5mf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie jak te twoje inteligentne reklamy.

--
stevep

Data: 2010-02-13 09:32:07
Autor: cyc
Caritas , raz jeszcze !

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomości news:hl4b3s$nfn$1news01.versatel.de...

[...]

Czlowiek w przweciwienstwie do zwierzat czasem bladzi !.
Rowniez Jedrysiowi zdarzylo sie . To , jak sadze , wyniesione z domu wychowanie pozwala mu kazda kobiete szanowac . Ja mam tak samo , tyle , ze Jedrys nie zauwaza , ze Antence do kobiety  daleko . Nie kazda suka bowiem jest kobieta .

cyc

Data: 2010-02-14 10:37:32
Autor: Jadrys
Caritas , raz jeszcze !
W dniu 2010-02-13 09:32, cyc pisze:
[...]

Nie, to nie tak, szanuję poglądy Antenki nie dlatego że jest Ona kobietą. - Jej poglądy są wyważone, rozsądne i co najważniejsze odpowiadający prawdzie. Nie ma w Jej postach żadnego ślepego zacietrzewienia.

I muszę zaprzeczyć twoim słowom w których zarzucasz Jej bałwochwalcze uwielbienie do Rydzyka, - nigdy czegoś takiego nie pisała na psp.. Jest tylko entuzjastką tego co robi dobrego dla ludzi ten ksiądz. Nawet mi się jego niektóre działanie bardzo podobają. - Niezależne radio, niezależna telewizja, czy sieć telefonii komórkowej.. Z tego normalni ludzie, normalni zwykli Polacy  powinni się tylko cieszyć..

Data: 2010-02-14 13:14:30
Autor: cyc
Caritas , raz jeszcze !

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl8g90$aft$1news.onet.pl...
[...]

Nie gniewaj sie ale " nie wiesz co czynisz " !!.
Hitler tez robil wiele dobrych rzeczy . Rydzyk tylko o nich mowi a jesli juz dobrze robi to tylko dla siebie !!.
A Antenka ? no coz !, mozna i koszmarem byc zauroczonym !.
Dla mnie chamowata  , niezrownowazona i prymitywna glupia ges .

cyc

Data: 2010-02-15 21:28:19
Autor: Jadrys
Caritas , raz jeszcze !
W dniu 2010-02-14 13:14, cyc pisze:
[...]

O żadnym gniewaniu nie ma mowy. Ja nawet wcale nie słucham RM, ani nie oglądam tv "Trwam"... Patrzę na to zjawisko z boku.

No nie wiem.. Skąd w takim przepadku tak ogromna  popularność Rydzykowych mediów?

Data: 2010-02-12 23:27:36
Autor: Jadrys
Caritas , raz jeszcze !
W dniu 2010-02-12 14:12, cyc pisze:
[...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

[...]

To są Twoje słowa cycu, atakujesz kościół jako całość. Takie słowa mozna przeczytać w niemieckich gazetach - "Polacy ukradli samochód".. I takie słowa są bardzo krzywdzące dla dla tych uczciwych, którzy nigdy nic nie ukradli.

Data: 2010-02-13 09:34:59
Autor: cyc
Caritas , raz jeszcze !

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl4kkv$v2d$1news.onet.pl...
[...]

Ksieza sa reprezentantami kosciola i jesli duza ich czesc jest zdeprawowana to mam prawo wypowiadac sie w ten sposob , co nie znaczy , ze caly kosciol uwazam za siedlisko zla !.

cyc

Data: 2010-02-14 10:38:10
Autor: Jadrys
Caritas , raz jeszcze !
W dniu 2010-02-13 09:34, cyc pisze:

[...]

Niestety duża część Polaków też jest zdeprawowana.  Co jednak nie pozwala nikomu mówić o nas, narodzie polskim jako o złodziejaszkach.

Data: 2010-02-14 13:20:29
Autor: cyc
Caritas , raz jeszcze !

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl8ga1$aft$2news.onet.pl...
[...]

Kasieza to ludzie z wyjatkowej gliny , za takich przynajmniej chca uchgodzic ..
Ich jedynym , podkreslam , jedynym !!zadaniem jest czynienie dobra i nauczanie wlasciwego zycia . Kazda inna postawa jest karygodna i eliminuje z kregu osob , ktore moga parac sie tym zajeciem , jest swietokradztwem !.
Podwarszawski zlodziej i zlodziej w koloratce to odlegle o cala galaktyke wartosci . Pierwszemu mozna czasem wspolczuc i przebaczyc po odbyciu kary , drugi staje sie symbolem zla i wcieleniem sztana , ze utrzymam konwencje religijna bo sprzeniewierza sie samemu Bogu , bo wykorystuje tego drugiego dla wlasnych osobistych celow .
Pozatym pjecie "kosciol " jest calkiem rozn od pojecia " Kosciol " .
Pierwsze to instytucja , drugie to sacrum .
Piszac o kosciele mam na uwadze ludzi z tej instytucji .

cyc

Data: 2010-02-15 21:29:12
Autor: Jadrys
Caritas , raz jeszcze !

.
[...]

cycu próbujesz się rakiem wycofywać z słów od których rozpocząłeś ten wątek, a brzmią one:
"Jeszcze nie [przebrzmiala stara afera a juz pojawia sie nowa a ddac trzeba ,
ze znamy tylko wierzcholek lodowej gory jako ze nieprawosci kosciola sa
najbardziej skrywana prawda"

Piszesz o nieprawości kościoła a nie pojedynczych księżach. I to moim zdaniem jest niesprawiedliwe.

Caritas , raz jeszcze !