"Carla Bruni z SLD"

Data: 2010-05-23 23:20:20
Autor: rAzor
"Carla Bruni z SLD"
Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:

Problem w tym, że nie chcemy, ani paradującej z cipką na wierzchu i obwisłymi cyckami Carli Napierdalskiej, ani *tym bardziej* kaszalota kumoroskiego. (jak Bronek na nią woła? Hipek? Mobby Dick?)  Jeden kłopot z głowy mniej - prezio ma się zajmować państwem.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-23 23:44:38
Autor: A
"Carla Bruni z SLD"

Użytkownik "rAzor" <naczelny.hyduolog.kuaju@bronek.ze.wsi.com.ru> napisał w wiadomości news:htc66o$66d$1news.onet.pl...
[...]

To, że ponad 50% społeczeństwa nie chce hodowcy zwierząt futerkowych ci umknęło?
Chyba  że chodzi jak by wołał na "pierwszą damę" - kiciu??

Data: 2010-05-24 00:08:56
Autor: rAzor
"Carla Bruni z SLD"
Użytkownik... he he - A raczył napisać:
[...]

Zaręczam ci, ze kot w utrzymaniu jest tańszy niż otłuszczony, wiecznie nienapasiony  kaszalot i banda dzieciorów. Zwłaszcza jezeli tatulo przywykł do zbytków  w postaci tandetnych replik malarskich - nie dość, że się nie zna na sztuce, to jeszcze się po nuworyszowsku lansuje. Bez jaj proszę. Ja mam bulić podatki, z których będą finansowane potencjalne ekscesy bachorów Buły? Tańce z gwiazdami? Kokainka? Kurestwo? Tylko czekam, aż się "dziennikarze śledczy" (czyli normalne fotoszopiane-chuje GWna i wiochy24 udadzą tropami kota JK. Powodzenia!! Już widze te tytuły - "Kot Kaczyńskiego wpierdolił wróbelka. Zostały tylko pióra" albo "Bulwerusjacy  skandal! Bunio wydymał syjamską kotkę sąsiadki" ewentualnie "Bunio nasrał na trawnik - film na żywo!"  he he he
Do roboty ciule z GWna!

Data: 2010-05-24 00:25:44
Autor: awe
"Carla Bruni z SLD"

Użytkownik "A" <dd@nikto.pl> napisał w wiadomości news:htc7kg$ag5$1news.onet.pl...

[...]

uwazasz ze trzymanie kota to hodowla? pojebalo cie?
awe

Data: 2010-05-23 23:58:11
Autor: raff
"Carla Bruni z SLD"
[...]