Carole Nash Motocycle Show Birmingham UK 2009- foty

Data: 2009-12-03 18:32:16
Autor: wacos banditos
Carole Nash Motocycle Show Birmingham UK 2009- foty
Witam
po raz kolejny udało mi się być na tym "show", więc mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jeśli zapodam linka do mojej stronki, na którą to wrzuciłem fotki, ponad 300 fotek...serwer szybki, bez limitów....
zapraszam
miłego oglądania...

http://www.wacos.one.pl/fotogalerie/Carol%20Nash%20Motorbike%20Show%202009%20-%20Birmingham/index.html

Wacos Banditos
obecnie Honda CB 750 F 2001 :)

Data: 2009-12-08 17:00:09
Autor: Jasio
Użytkownik "wacos banditos" napisał w wiadomości news:hf907i$1t4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tu warto dać kilka słów komentarza:
http://www.wacos.one.pl/fotogalerie/Carol%20Nash%20Motorbike%20Show%202009%20-%20Birmingham/images/dsc08108.jpg

Czyli zwycięzca konkursu "Britain's Got Biking Talent" - Norton NRS588 Replica z silnikiem ekhm, rotacyjnym.
Składa się na niego: 5biegowa skrzynia i wydech Yamahy OW-01 czyli:
http://www.scigacz.pl/Sportowe,Egzotyki,Yamaha,YZF-R7,898.html

+ rama, wahacz, zbiornik, półki, kierownica, mocowanie owiewki i 320mm tarcze od Spondonowców:
 http://www.spondonownersclub.co.uk/

Ohlinsy, Brembo i takie takie.
Czemu wygrał z monsterem, który mi się tak podobał to nie wiem. Albo wiem - to przez to tylne koło od forda escorta. (:

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/Customs-- modified-bikes/2009/November/nov3009-bgbt-ducati-monster-chop/?&R=EPI-120472

Ogólnie wpisując w wyszukiwarkę "brinain's got biking talent" można znaleźć wiele ciekawych pomysłów prywatnych osób, które zrealizowały swoją własną wizję motocykla wydając na to sporo kasy i mnóstwo pracy.
Dla mnie bomba.

Nadal do zamówienia kalendarz - gdyby ktoś miał wielką chęć, mogę pomóc w wysyłce do PL.
http://www.carolenash.com/biketalent_cal.asp

Dzięki, Wacku za fotki, gdyż nie pojechałem na NEC, a teraz żałuję.

PS na szybko:
http://www.wacos.one.pl/fotogalerie/Carol%20Nash%20Motorbike%20Show%202009%20-%20Birmingham/images/dsc08121.jpg
motocykl z silnikiem Vipera. Tego Vipera.

http://www.wacos.one.pl/fotogalerie/Carol%20Nash%20Motorbike%20Show%202009%20-%20Birmingham/images/dsc08149.jpg
najnowszy kawasaki z1000 - miodzio

http://www.wacos.one.pl/fotogalerie/Carol%20Nash%20Motorbike%20Show%202009%20-%20Birmingham/images/dsc08217.jpg
najnowszy silnik BMW czyli rzędowa 6, o czym już chyba pisałem na grupie, wstawiony w całkiem ciekawy konceptbajk

http://www.wacos.one.pl/fotogalerie/Carol%20Nash%20Motorbike%20Show%202009%20-%20Birmingham/images/dsc08265.jpg
wielka szkoda, że tylko jedna fotka, przypatrzcie się dokładnie, bo to motocykl, który wyznaczył technologiczne trendy na najbliższych kilka lat, czyli multistrada 1200

no i na koniec coś dla miłośników MOTO GP czyli firma o której jeszcze usłyszymy:
http://www.wacos.one.pl/fotogalerie/Carol%20Nash%20Motorbike%20Show%202009%20-%20Birmingham/images/dsc07929.jpg

Nowa konstrukcja w związku z wprowadzeniem nowej klasy zamiast ćwierćlitra. Moto2 się ona będzie nazywać i wygląda całkiem obiecująco w założeniach
http://www.ftrmoto.com/ftr-moto2.html

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-12-12 13:02:53
Autor: wacos banditos
[...]

znalazłem linka na Youtubie do filmiku o tym bzyku z silnikiem Vipera;

http://www.youtube.com/watch?v=UbUrIwA9jVE

a poniżej link do filmu pokazującego laseczki z NEC Motoshow 2009 :)

http://www.youtube.com/watch?v=kjiAf-cNwwQ

a to filmik ogólny o Nec Motochow 2009

http://www.youtube.com/watch?v=MxN9pOZkLPU

pozdro
Wacos Banditos
CB 750

Carole Nash Motocycle Show Birmingham UK 2009- foty