Carrefour Visa

Data: 2009-09-12 10:51:00
Autor: Maciej Loret
Carrefour Visa
Witam.

W ostatnim miesiącu nic w archiwum nie znalazłem.
Karta służyłaby li tylko i wyłącznie do płatności w Carrefourze i na ich stcji benzynowej oraz na wszelki wypadek gdyby podstwowa karta zastrajkowała.
Czy oprócz rocznej opłaty wynoszcej 25zł za każdy rok użytkowania nie ma żadnych innych opłat?
Używa ktoś tej karty - jakieś wrażenia negtywne/pozytywne? Są jakieś kruczki w regulaminie?
Możliwy jakiś podgląd transakcji (Sieć, bankomty, sklepy Carrefour)?

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-09-12 12:58:36
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Carrefour Visa
Maciej Loret wrote:

[...]

Jak ostatnio sprawdzałem, to było to 20zł, ale może podnieśli... Jest
jeszcze "jednorazowa" opłata za zmianę pinu - chyba 10zł. (No, możesz
nie zmieniać jak lubisz się uczyć nowych cyferek...)

Używa ktoś tej karty - jakieś wrażenia negtywne/pozytywne? Są jakieś
kruczki w regulaminie?

Używam do zakupów w Carrefourze i jestem bardzo zadowolony. Zalety:

- 1,5% rabatu na wszystko
- aktualnie promocja: w piątki jeszcze +10% rabatu na wszystko w formie
bonów towarowych
- osobna kasa tylko dla płacących tą kartą - idealne rozwiązanie,
zwłaszcza w okresie świątecznym, kiedy kolejki były po 20 osób do kasy,
a ja sobie jak vip zawsze szedłem bez kolejki :-)
- nie jestem pewien czy tak jest nadal, ale swego czasu całe zakupy
można było rozłożyć na raty 10x0% (hehe - kupujesz chleb, kefir i pół
litra i... spłacasz w ratach bez odsetek)

Dodatkowe zalety:
- karta działa przez Internet
- nie ma jej w biku :-)

Możliwy jakiś podgląd transakcji (Sieć, bankomty, sklepy Carrefour)?

"Podgląd" tylko przez telecentrum Carrefoura.

--
MiCHA

Data: 2009-09-12 15:37:08
Autor: Szymon
Carrefour Visa
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:h8fust$72$1inews.gazeta.pl...
Maciej Loret wrote:
- osobna kasa tylko dla płacących tą kartą - idealne rozwiązanie,
zwłaszcza w okresie świątecznym, kiedy kolejki były po 20 osób do kasy,
a ja sobie jak vip zawsze szedłem bez kolejki :-)

Mam wrażenie, że to fikcja - w moim mieście traktuje się tę kasę jak każdą inną.

Czy przypadkiem rezygnacja z niej nie jest związana z jakąś prowizją?

Data: 2009-09-12 17:06:44
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Carrefour Visa
Szymon wrote:

[...]

To próbuj się przepychać bez kolejki - jak kobiety w ciąży. :-)
W Warszawie w Arkadii kasa jest naprawdę osobna i nikogo innego tam nie
obsługują. Na ogół nie ma nikogo w kolejce, czasem i kasjera też nie ma,
ale wystarczy podejść i się rozpakować na taśmę, a kasjer się magicznie
pojawia. :-)

Czy przypadkiem rezygnacja z niej nie jest związana z jakąś prowizją?

Głowy nie dam, ale raczej nie. :-)

--
MiCHA

Data: 2009-09-12 19:04:44
Autor: Szymon
Carrefour Visa
To próbuj się przepychać bez kolejki - jak kobiety w ciąży. :-)

Nie mam tej karty. Interesowałem się nią. Ale w kasie tylko dla Carrefour Visa płaciłem innymi bez problemu. Z tym, że w małym mieście.

Czy przypadkiem rezygnacja z niej nie jest związana z jakąś prowizją?

Głowy nie dam, ale raczej nie. :-)

http://www.carrefour.pl/files/visa/20090731_TOiP_Carrefour%20Visa_karta.pdf

25zł. Opłata roczna tyle samo. No a kiedyś pewnie trzeba będzie zrezygnować ;-) Zabawnie trochę, bo dają 50zł na dzień dobry, po czym ściągają 25 za kartę i drugie tyle za jej zamknięcie. Minusik też taki, iż zaświadczenie o dochodach jest potrzebne, nawet gdy ktoś ma w Lukasie (bodaj on to prowadzi) konto. Natomiast faktycznie dla osób sporo kupujących w Carrefour może wyjść na plus..

Data: 2009-09-12 10:45:31
Autor: szczurwa
Carrefour Visa
On 12 Wrz, 19:04, "Szymon" <x...@o2.pl> wrote:

[...]

Pierwszy raz słyszę, że chcą zaświadczenie...Dla limitu 500 pln też ?

Data: 2009-09-12 20:54:27
Autor: Szymon
Carrefour Visa
Z tego co mi mówili w POK zaświadczenie jest standardową procedurą. Może coś się zmieniło teraz, nie wiem, ale parę miesięcy temu bez zaświadczenia nie było innej opcji według POK w moim mieście.

Data: 2009-09-12 14:07:17
Autor: szczurwa
Carrefour Visa
On 12 Wrz, 20:54, "Szymon" <x...@o2.pl> wrote:
Z tego co mi mówili w POK zaświadczenie jest standardową procedurą. Może coś
się zmieniło teraz, nie wiem, ale parę miesięcy temu bez zaświadczenia nie
było innej opcji według POK w moim mieście.

Trudno. Lepsze karty niz Carrefour Visa otrzymywałem na "gębę", nie
bedę się trudził wystawianiem sobie "zaświadczenia"..;-)

Data: 2009-09-14 01:02:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Carrefour Visa

"szczurwa" fdef6166-2b2c-452c-8fb9-595a48f62e80@e8g2000yqo.googlegroups.com

: Trudno. Lepsze karty niz Carrefour Visa otrzymywałem na "gębę", nie
: bedę się trudził wystawianiem sobie "zaświadczenia"..;-)

Lukas zatrudnia panienki w Carrefourze, lecz płacić im nie za godziny,
a za efekty, z tym że nie pozwala na te ,,efekty''... :)
Przerabiałem ten temat kilkakrotnie. :)

Alior i Lukas nie chciały dać mi nawet karty z limitem 500 złotych.
W tym właśnie czasie Mille dał mi z limitem 21900 a SKOK Stefczyka
głosił, iż na dodwd daje do 50 tysięcy pożyczki... :)

Trzeba być świrem, aby uciekać z długiem rzędu 500 złotych.
Kiedyś banki dawały na czek bez potwierdzenia właśnie około
500 złotych, z tym, iż dawały tych czeków na przykład 20 sztuk...
A ściągalność wówczas była o niebo gorsza niż dzisiaj. :)

Lukas celowo nie daje kart (choć krzyczy głośno, iż daje,
na dodatek z ,,prezentami'') aby nie płacić pracowniczkom. :)

Trochę podobnie było z Citi. :) Tyle tylko, że Citi okradał dopiero ;)
wówczas, gdy był okradany. Pracownik pod byle pretekstem wypełniał
wypełniony już wniosek (za co dostawał dodatkowe chyba 50 złotych)
a Citi odrzucał wniosek bez podawania przyczyny, widząc, iż jest
robiony w tak zwanego balona.

Data: 2009-09-14 00:22:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Carrefour Visa

"szczurwa" d81b55f1-77c2-4f33-904b-ca6a99ab9099@38g2000yqr.googlegroups.com

Pierwszy raz słyszę, że chcą zaświadczenie...Dla limitu 500 pln też ?

Też. I mnie odmówili, gdy pokazałem im dochód w wysokości około 970 netto.

Niby zaświadczenie było lewe, ale innym bankom ta lewizna nie przeszkadzała nigdy. :)

Aha... Panienka domagała się dopisania numeru stacjonarnego w zakładzie pracy... :)
Co za absurd!!!

Data: 2009-09-13 22:41:39
Autor: Wojciech Bancer
Carrefour Visa
On 2009-09-13, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

[...]

Aha... Panienka domagała się dopisania numeru stacjonarnego w zakładzie pracy... :)
Co za absurd!!!

Niektóre banki mają taki poroniony scoring, że jak firma nie ma numeru stacjonarnego, to jest niewiarygodna.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-14 00:52:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Carrefour Visa

"Wojciech Bancer" slrnhaqta9.388.proteus@pl-test.org

Aha... Panienka domagała się dopisania numeru stacjonarnego
w zakładzie pracy... :) Co za absurd!!!

Niektóre banki mają taki poroniony scoring, że jak firma nie
ma numeru stacjonarnego, to jest niewiarygodna.

A jeśli ma VoIPa to już jest, bo to numer ,,stacjonarny''. ;)
Wiarygodność ,,mojej'' firmy można potwierdzić w poważnych
firmach, chyba nawet w poważniejszych niż banki typu Lukas
czy Alior. :)

Kiedyś chciałem rozwinąć tę firmę i zatrudnić panienki, ale mi przeszła
miłość do Ojczyzny. :) A tym panienkom zamierzałem dać poboru umożliwiające
zakup mieszkania i utrzymanie męża oraz dzieci... No... Powiedzmy, jednego
dziecka i średnio zarabiającego męża. :) Ale w Białymstoku średnio ;) nie
oznacza 3 na miesiąc a 3 na 3 miesiące. ;)

Nawet włożyłem trochę pieniędzy, aby pokazać swoje dobre intencje. :)
(pieniądze odebrałem niemal w całości; jeszcze wiosną chciałem
zainwestować więcej, niż tylko pieniądze, ale mi chyba ;) przeszło)

Data: 2009-09-14 00:19:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Carrefour Visa

"Szymon" h8gkau$43d$1@news.dialog.net.pl

25zł. Opłata roczna tyle samo. No a kiedyś pewnie trzeba będzie zrezygnować ;-) Zabawnie trochę, bo dają 50zł na dzień dobry, po czym ściągają 25 za kartę i drugie tyle za jej zamknięcie.

I tak powinno być w każdym banku. ;)
No... Oczywiście ta promocyjna półstówa do czasu... ;)

Minusik też taki, iż zaświadczenie o dochodach jest potrzebne, nawet gdy ktoś ma w Lukasie (bodaj on to prowadzi)

To karta Lukasa. :)

konto. Natomiast faktycznie dla osób sporo kupujących w Carrefour może wyjść na plus..

Data: 2009-09-14 12:42:48
Autor: Marx
Carrefour Visa
A mozna jakos zautomatyzowac splate tej karty?
Marx

Data: 2009-09-14 22:13:46
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Carrefour Visa
Marx wrote:
A mozna jakos zautomatyzowac splate tej karty?

Polecenie Zapłaty.

--
MiCHA

Carrefour Visa