Carter za Grangera

Data: 2010-07-08 03:22:09
Autor: sooobi
Carter za Grangera
Cwierkanie mnie doszlo iz jakob Pacers byli sklonni pojsc w rebuilding
i rozwazaja oddanie Grangera. Podobno mialby on powedrowac do Magic za
Cartera...
ot taka plotka przy czwartku:)

Data: 2010-07-08 03:48:57
Autor: Leszczur
Carter za Grangera
On 8 Lip, 12:22, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Cwierkanie mnie doszlo iz jakob Pacers byli sklonni pojsc w rebuilding
i rozwazaja oddanie Grangera. Podobno mialby on powedrowac do Magic za
Cartera...
ot taka plotka przy czwartku:)

Ale rebuilding powinni robic w oparciu o Grangera! Troya oddac -
prosze bardzo, ale od Danny'ego wara im !!!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-08 05:53:22
Autor: sooobi
Carter za Grangera
On 8 Lip, 12:48, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> ot taka plotka przy czwartku:)

Ale rebuilding powinni robic w oparciu o Grangera! Troya oddac -
prosze bardzo, ale od Danny'ego wara im !!!

Danny ma juz 27lat, zanim skoncza rebuling bedzie mial 30 i bedzie
pomalu zjezdzal w dol:)
Niech go sprzedadza do Magic, a najlepiej do Heat do Wade'a Bosha i
LeBrona, ale bylby wtedy z niego keeper;)

Data: 2010-07-08 06:06:57
Autor: Leszczur
Carter za Grangera
On 8 Lip, 14:53, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Ale rebuilding powinni robic w oparciu o Grangera! Troya oddac -
> prosze bardzo, ale od Danny'ego wara im !!!

Danny ma juz 27lat, zanim skoncza rebuling bedzie mial 30 i bedzie
pomalu zjezdzal w dol:)

Juz zaczal :-(

Niech go sprzedadza do Magic, a najlepiej do Heat do Wade'a Bosha i
LeBrona, ale bylby wtedy z niego keeper;)

Przydalby sie w Bulls - za Denga.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-08 16:07:38
Autor: s
Carter za Grangera
sooobi pisze:
Cwierkanie mnie doszlo iz jakob Pacers byli sklonni pojsc w rebuilding
i rozwazaja oddanie Grangera. Podobno mialby on powedrowac do Magic za
Cartera...
ot taka plotka przy czwartku:)

Niedawno wrocilem z campu, Gortat mowil, ze ponoc Smith o nim z Kahnem rozmawial.
Szczegolow nie znam.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-08 18:14:56
Autor: wiLQ
Carter za Grangera
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Cwierkanie mnie doszlo iz jakob Pacers byli sklonni pojsc w rebuilding

"Pojsc w rebuilding"? To oni w tym stanie nie sa od lat? ;-)

i rozwazaja oddanie Grangera. Podobno mialby on powedrowac do Magic za
Cartera...
ot taka plotka przy czwartku:)

IMHO zupelnie bez sensu. Przynajmniej bez mlodziakow ze strony Magic i
bez pozbywania sie kilku kiepskich kontraktow ze strony Pacers.

--
pzdr
wiLQ

Carter za Grangera