Casanova po przejsciach

Data: 2014-09-02 03:04:43
Autor: Titus Atomicus
Casanova po przejsciach
Witam,
'Casanova po przejsciach' (Fading Gigolo). Mi sie podobalo. I do tego bawilo. W zasadzie to kanoniczny Woody Allen tylko ze napisany i rezyserowany przez Turturro.
Pytanie czy Woody Allen dawal mu sie rezyserowac? Gral siebie jak zwykle.
Film niby allenowski ale jakos troche nowoczesniej sfilmowany - zdjecia jakby bardziej plastyczne, no i muzyka stereo (chyba mi sie juz znudzily te allenowskie trzeszczace plyty).
 7+/10
--
TA

Data: 2014-09-02 06:08:16
Autor: 2late
Casanova po przejsciach
On 02/09/2014 02:04, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Najlepszy film Woody Allena od lat. ;)

Data: 2014-09-02 13:43:56
Autor: Titus Atomicus
Casanova po przejsciach
In article <Titus_Atomicus-63C923.03044302092014@node1.news.atman.pl>,

[...]

I jeszcze - rabin w scenie przesluchania - wypisz wymaluj - dybuk wypozyczony od braci Coeow. I jeszcze jedno - w pewnym momencie WA mowi o pasji. Ale nie wymiawia tego passion, ale passione. Calkiem jak tytul filmu Turturro.
--
TA

Data: 2014-09-02 20:42:47
Autor: 2late
Casanova po przejsciach
On 02/09/2014 12:43, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Nie wylapalem. Ogladalem angielska wersje.

Data: 2014-09-03 06:27:41
Autor: Titus Atomicus
Casanova po przejsciach
In article <lu57ev$f0$2@usenet.news.interia.pl>,
 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> wrote:

> [...]

> tego passion, ale passione. Calkiem jak tytul filmu Turturro.

Nie wylapalem. Ogladalem angielska wersje.

No, ja tez. Ale kilka kwestii bylo po wlosku przeciez.
--
TA

Data: 2014-09-03 16:44:51
Autor: 2late
Casanova po przejsciach
On 03/09/2014 05:27, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Faktycznie, zapomnialem ze wloski tez mam opanowany. ;)

Casanova po przejsciach