Cash back w sklepie za 200 zł pozwala uniknac opłaty za konto internetowe mille?

Data: 2013-10-24 11:27:10
Autor: mietek
Cash back w sklepie za 200 zł pozwala uniknac opłaty za konto internetowe mille?
dalej dziala ten patent? Nie wiem czy wyrobie sie do konca mies. z 250zł a szkoda byłoby placic za karte. Wyciagniecie kasy z kasy zadziala?

Data: 2013-10-24 20:32:57
Autor: Kamil Jońca
mietek <blackall@wp.pl> writes:

dalej dziala ten patent? Nie wiem czy wyrobie sie do konca mies. z 250zł a szkoda byłoby placic za karte. Wyciagniecie kasy z kasy zadziala?
Obawiam się, że nie. (Ale pewności nie mam).

KJ
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2013-10-24 20:56:38
Autor: forestdumb
mietek wrote:
dalej dziala ten patent? Nie wiem czy wyrobie sie do konca mies. z
250zł a szkoda byłoby placic za karte. Wyciagniecie kasy z kasy
zadziala?

W leroy cos kup a pozniej oddaj, nie wiem jak regulamin na zwrot, oddac mozesz i po roku (to samo ikea), a jak nie masz tych sklepow w okolicy to zatankuj komus/sobie auto po korek.

Data: 2013-10-24 21:31:57
Autor: RobertS
W dniu 2013-10-24 20:56, forestdumb pisze:
mietek wrote:
dalej dziala ten patent? Nie wiem czy wyrobie sie do konca mies. z
250zł a szkoda byłoby placic za karte. Wyciagniecie kasy z kasy
zadziala?

nie zadziała już naprawili ten "błąd"

RobertS

Data: 2013-10-25 09:58:44
Autor: dziadek
Cash back w sklepie za 200 zł pozwala uniknac opłaty za konto internetowe mille?
Tak na marginesie i poza tematem: chyba już pora pożegnać się z tą kartą. Od nowego roku karta będzie bezwarunkowo płatna.

Data: 2013-10-25 21:36:40
Autor: RobertS
W dniu 2013-10-25 18:58, dziadek pisze:
Tak na marginesie i poza tematem: chyba już pora pożegnać się z tą kartą. Od nowego roku karta będzie bezwarunkowo płatna.

debetówka również? myślałem, że tylko za KK będą bezwzględnie liczyć i nie będzie już cashbacku...

RobertS

Data: 2013-10-26 00:15:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Cash back w sklepie za 200 zł pozwala uniknac opłaty za konto internetowe mille?

"RobertS" l4eh89$qks$2@sunflower.man.poznan.pl

debetówka również? myślałem, że tylko za KK będą bezwzględnie liczyć i nie będzie już cashbacku...

IMO Mille nie jest bezwzględny -- raczej dysponuje nadmiarem dobrego
humoru. :) IMO łatwo uzyskać zwolnienie z opłaty za KK w Mille.

Data: 2013-10-26 09:11:31
Autor: dziadek
Cash back w sklepie za 200 zł pozwala uniknac opłaty za konto internetowe mille?
debetówka również? myślałem, że tylko za KK będą bezwzględnie liczyć i nie będzie już cashbacku...

pozdrawiam
RobertS

Tak tak, właśnie o debetówkę tu chodzi, tą z pionowym nadrukiem ;) Nie dość, że zabierają 1% moneyback, to jeszcze okładają ją bezwarunkową opłatą...

Ja już oddałem im tą kartę. Do końca roku zastanawiam się nad całkowitym pożegnaniem się z milenijną bankowością (mam KI i DK z dwoma debetówkami).
Pozdrawiam.

Data: 2013-10-26 18:18:57
Autor: S
W dniu 2013-10-26 18:11, dziadek pisze:
[...]

Ja mam Dobre Konto. Podobno cashback mają zabrać, ale wydaje się, iż nadal będzie konto i karta za darmo (przy wpływach 1000zł i 1 transakcji), a biorąc pod uwagę, iż można wypłacać z każdego bankomatu w PL, wydaje się ta propozycja - mimo wszystko - dość ciekawą na tle konkurencji. Sam jeszcze nie podjąłem decyzji czy się żegnać z Millenium czy nie ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2013-10-27 04:24:47
Autor: Mietek
W dniu sobota, 26 października 2013 18:18:57 UTC+2 użytkownik S napisał:

> [...]

Ja mam Dobre Konto. Podobno cashback mają zabrać, ale wydaje się, iż nadal będzie konto i karta za darmo (przy wpływach 1000zł i 1 transakcji), a biorąc pod uwagę, iż można wypłacać z każdego bankomatu w PL, wydaje się ta propozycja - mimo wszystko - dość ciekawą na tle konkurencji. Sam jeszcze nie podjąłem decyzji czy się żegnać z Millenium czy nie ;-)

W syncu mam to samo, a jeszcze mi płacą (5% CB). Jak przestaną to dalej będę miał za darmo, bez żadnych, póki co, ograniczeń. Wtedy można przenieść wynagrodzenie na Rozsądne a Synca dalej mieć do wypłat.

Ale fakt - jeśli ktoś dużo korzysta z bankomatów to DK ciągle nie będzie takie złe.

-- -- -- -- -- -- -

Pozdrawiam

Szymon

Data: 2013-10-27 13:41:09
Autor: S
Cash back w sklepie za 200 zł pozwala uniknac opłaty za konto internetowe mille?
Ale fakt - jeśli ktoś dużo korzysta z bankomatów to DK ciągle nie będzie takie złe.

Owszem, choć ograniczenie wypłat 10.000zł/dziennie z bankomatu i 50.000zł przelew internetowy z konta trochę mnie ogranicza. Gdyby to zmienili - co nie wydaje się jakimś dużym problemem czy operacją kosztowną - byłoby ciekawiej.

--
Pozdrawiam

Cash back w sklepie za 200 zł pozwala uniknac opłaty za konto internetowe mille?