Cash4you - jest limit 400 zł czy nie ma?

Data: 2010-03-12 19:02:16
Autor: Bogdan B.
Cash4you - jest limit 400 zł czy nie ma?
Na stronie Cash4you pisze, nie ma limitu:
http://www.cash4you.pl/?pid=1&nid=18
czyżby wojna bankomatowa odwołana?

Data: 2010-03-12 11:01:44
Autor: Homzik
Cash4you - jest limit 400 zł czy nie ma?
Data: 2010-03-12 20:29:11
Autor: Paweł
Bogdan B. wrote:

Na stronie Cash4you pisze, nie ma limitu:
http://www.cash4you.pl/?pid=1&nid=18
czyżby wojna bankomatowa odwołana?

tak sie zrobilo halo, ze c4y zalozyl limit na 400pln po obcieciu
im przychodu przez oligopol, a nie ma medialnego halo jak banki
daja bezplatna wyplate z bankomatu pod warunkiem, ze sie wyplaci
wiecej niz 400, czy 500 pln. moty ten sam - redukcja kosztow,
a tylko c4y stanelo w ogniu krytyki.

Data: 2010-03-12 21:08:17
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-03-12 20:29, Paweł pisze:

[...]

KaĹĽdy pisze o tym co mu leĹĽy :-)
Mnie nie interesuje że mogę wypłacić 400 zł bez prowizji w każdym bankomacie, bo zawsze idę do bezprowizyjnego.
Za to bardzo mnie interesuje wypłata z Cash4you, bo mi się w okolicznych supermarketach Euronety pozamieniały na Cash4you właśnie, a karty debetowe mam z mBanku i Multibanku. Wypłata maksymalnie 400 zł to jest dla mnie kiepski żart.

Data: 2010-03-12 21:11:15
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Cash4you - jest limit 400 z� czy nie ma?
Wyplata maksymalnie 400 zl to jest dla mnie kiepski ĹĽart.

w sensie: za duzo czy za mało?

Data: 2010-03-12 22:20:43
Autor: Bogdan B.
Cash4you - jest limit 400 z� czy ni e ma?
W dniu 2010-03-12 21:11, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
Wyplata maksymalnie 400 zl to jest dla mnie kiepski Ĺźart.

w sensie: za duzo czy za mało?

za mało

Data: 2010-03-13 00:23:38
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Cash4you - jest limit 400 zı� czy nie ma?

> w sensie: za duzo czy za ma�o?

większo¶ć supermarketów pozwala płacić kart±. W samej biedronce wydawać jednorazowo powyżej 400zł? no no ...

Data: 2010-03-13 08:18:01
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-03-13 00:23, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:

W samej biedronce wydawać jednorazowo powyżej 400zł? no no ...

Nie wydajÄ™ tego jednorazowo.
No i na pewno nie w Biedronce :-)

Data: 2010-03-12 21:25:47
Autor: Rafał
W dniu 10-03-12 21:08, Bogdan B. pisze:
Za to bardzo mnie interesuje wypłata z Cash4you, bo mi się w okolicznych
supermarketach Euronety pozamieniały na Cash4you właśnie, a karty
debetowe mam z mBanku i Multibanku.

A w kasie nie przyjmujÄ… kart?

--
Raf

Data: 2010-03-12 22:20:38
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-03-12 21:25, Rafał pisze:
[...]

nie wszyscy przyjmujÄ… karty i nie wszyscy majÄ… kasy

Data: 2010-03-12 23:39:09
Autor: krzysztofsf
Bogdan B. pisze:
[...]

Slij wieksza gotowke do Pocztowego i wyplacaj w okienku :))

Data: 2010-03-14 10:20:41
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 12 Mar 2010 19:02:16 +0100, Bogdan B. napisał(a):
Na stronie Cash4you pisze, nie ma limitu:
http://www.cash4you.pl/?pid=1&nid=18
czyżby wojna bankomatowa odwołana?

A ja trochę tego nie rozumiem:

http://samcik.blox.pl/2010/03/No-Cash4You-Siec-bankomatow-wycofuje-sie-z.html

Co miałby dać cash4you limit wypłat 400zł? Czy ten intercharge fee jest stały
czy procentowy - bo przy stałym (od transakcji) to jeszcze bym mógł
zrozumieć...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-03-14 11:32:59
Autor: MK
Cash4you - jest limit 400 zł czy nie ma?
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnhppe3o.8ap.joshuatau.ceti.pl...

Co miałby dać cash4you limit wypłat 400zł? Czy ten intercharge fee jest stały
czy procentowy - bo przy stałym (od transakcji) to jeszcze bym mógł
zrozumieć...

Kiedys byla stala, jak teraz nie wiem. Moze osoby, ktore maja wyplacic np. 10 razy wiecej by poszly do innego bankomatu, w wtedy zasilania by mogly byc rzadsze, czyli nizsze koszty obslugi gotowkowej...

MK

Data: 2010-03-14 12:56:01
Autor: TZ
Cash4you - jest limit 400 zł czy nie ma?
Cze¶ć Jacku!

W niedzielę, 14 marca 2010, o godz. 11:20:41, napisałe¶ na temat: "Cash4you
- jest limit 400 zł czy nie ma?"
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl, news:slrnhppe3o.8ap.joshuatau.ceti.pl

http://www.dziennik.pl/gospodarka/article567719/Bankomaty_nie_ogranicza_nam_wyplat.html

--
Hej!
TZ

- Hitler był najgroĽniejszym z hitlerowców -

Cash4you - jest limit 400 zł czy nie ma?