Cashback 1% Open

Data: 2010-12-02 18:54:34
Autor: Biedny student
Cashback 1% Open
Witam.
Dostałem SMS-a z Opena :
Promocja. Płac swoja karta i zarabiaj 1 % od każdej transakcji. Już od dziś.
Szczegóły na openonline.pl.
No i właśnie tych szczegółów nie mogę odszukać:)
Wiecie coś więcej?
Nie mam KK z Opena tylko debetówkę . Też się liczy ?:)

Data: 2010-12-02 19:16:32
Autor: Bogdan B.
Cashback 1% Open
W dniu 2010-12-02 18:54, Biedny student pisze:
Witam.
Dostałem SMS-a z Opena :
Promocja. Płac swoja karta i zarabiaj 1 % od każdej transakcji. Już od
dziÅ›.
Szczegóły na openonline.pl.
No i właśnie tych szczegółów nie mogę odszukać:)
Wiecie coś więcej?
Nie mam KK z Opena tylko debetówkę . Też się liczy ?:)

Podobno dotyczy kart kredytowych i debetowych, promocja trwa do
końca roku - wiadomość z infolinii. Na www regulaminu brak, napisałem
mail żeby mi go przysłali.

Data: 2010-12-02 10:37:37
Autor: Homzik
Cashback 1% Open
a ja slyszalem, ze promocja do konca stycznia i ze byc moze bedzie
przedluzona.

zwrot na rachunek do 10-ego kazdego miesiaca, transakcje z listopada
sie nie licza czyli pierwszego zwrotu cashbacku mozna spodziewac sie
dopiero w okolicach 10 stycznia.

Data: 2010-12-02 20:27:37
Autor: Bogdan B.
Cashback 1% Open
W dniu 2010-12-02 19:37, Homzik pisze:
a ja slyszalem, ze promocja do konca stycznia i ze byc moze bedzie
przedluzona.

Przyznam, że mogłem źle zapamiętać - jeżeli będę miał regulamin
to podam link.

Data: 2010-12-02 20:44:59
Autor: RobertS
Cashback 1% Open

a ja slyszalem, ze promocja do konca stycznia i ze byc moze bedzie
przedluzona.

Przyznam, że mogłem źle zapamiętać - jeżeli będę miał regulamin
to podam link.

ktoś znalazł te szczegóły?

1% to niewiele, w zeszłym roku za płacenie kk Eurobanku dawali 5% (max. 50 zł) cb...niestety w tym roku już tego nie ma

RobertS

Data: 2010-12-02 12:23:44
Autor: Tomek z Wawy
Cashback 1% Open
On 2 Gru, 20:44, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> Przyznam, ¿e mog³em ¼le zapamiêtaæ - je¿eli bêdê mia³ regulamin
> to podam link.

kto¶ znalaz³ te szczegó³y?

REGULAMIN SPRZEDA¯Y PREMIOWEJ KART DEBETOWYCH - VISA ELECTRON,
MASTERCARD DEBIT ORAZ KART KREDYTOWYCH KEEP IT SIMPLE (VISA CLASSIC,
MASTERCARD STANDARD) GETIN NOBLE BANKU WYDAWANYCH W RAMACH UMOWY
RACHUNKU OSZCZÊDNO¦CIOWO-ROZLICZENIOWEGO KONTO OPTYMALNE ORAZ KONTO
OPTYMALNE Z NAGROD¡
(WITRYNA OPENONLINE.PL)
I. Organizator
Organizatorem promocji jest Getin Noble Bank Spó³ka Akcyjna z siedzib±
w Warszawie, ul. Domaniewska 39b, 02-675 Warszawa, wpisana do rejestru
przedsiêbiorców prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS
0000018507, NIP 712-010-27-93, REGON 004184103, której kapita³
zak³adowy wynosi 953.763.097,00 PLN (w pe³ni wp³acony), zwany dalej
"Organizatorem" lub "Bankiem".
II. Uczestnictwo w Programie Sprzeda¿y Premiowej
1. W Programie Sprzeda¿y Premiowej ("Program") mo¿e wzi±d udzia³ ka¿da
osoba fizyczna ("Uczestnik"), która w okresie trwania Programu dokona
transakcji bezgotówkowych kart± debetow± lub kredytow±.
2. Program dotyczy wszystkich Kart wydanych do Rachunku ROR oraz kart
keep it simple.
III. Czas trwania Programu
1. Program trwa od dnia 01-12-2010 r. do dnia 31-01-2011 r. w³±cznie.
2. Dla oceny uczestnictwa w Programie uwzglêdniana bêdzie data
rozliczenia transakcji wykonanej przy u¿yciu karty
IV. Zasady Programu
1. Nagrod± w Programie bêdzie 1% kwoty warto¶ci od ka¿dej transakcji
bezgotówkowej dokonanej z u¿yciem karty w okresie uczestnictwa w
Programie.
2. Nagroda naliczana bêdzie dla wszystkich Kart wydanych do Rachunku.
3. Nagroda zostanie wyp³acona Uczestnikowi w terminie:
a) do 10 dnia roboczego ka¿dego miesi±ca za transakcje dokonane w
miesi±cu poprzednim dla karty debetowej, o ile Umowa nie zostanie
wypowiedziana przez ¿adn± ze stron w ca³o¶ci lub w zakresie dotycz±cym
Karty przez okres od daty zawarcia Umowy do dnia wyp³aty Nagrody.
b) do 10 dnia roboczego po zakooczeniu cyklu rozliczeniowego za
transakcje dokonane w miesi±cu poprzednim dla karty kredytowej, o ile
Umowa nie zostanie wypowiedziana przez ¿adn± ze stron w ca³o¶ci lub w
zakresie dotycz±cym Karty przez okres od daty zawarcia Umowy do dnia
wyp³aty Nagrody.
4. Wyp³ata Nagrody nast±pi poprzez wykonanie przez Bank przelewu
bankowego na:
a) Rachunek Uczestnika (uznanie rachunku bankowego) w przypadku karty
debetowej
b) Rachunek Karty Kredytowej (uznanie rachunku karty) w przypadku
karty kredytowej
5. W przypadku, kiedy kwota nale¿nej nagrody o której mowa w ust. 1
przekroczy kwotê 760 PLN, Bank dzia³aj±c jako p³atnik potr±ci nale¿ny
zrycza³towany podatek dochodowy od osób fizycznych w wysoko¶ci 10%, o
którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o
podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. z 2000 r., nr 14,
poz. 176 ze zm.) i przeka¿e go na rachunek w³a¶ciwego Urzêdu
Skarbowego.
6. Potr±cenie podatku przez Organizatora, o którym mowa w ustêpie 5
zostanie dokonane przy wyp³acie nale¿nej nagrody. Tym samym na konto
Uczestnik otrzyma warto¶d nagrody pomniejszon± o podatek.

Data: 2010-12-02 21:34:05
Autor: Biedny student
Cashback 1% Open

(WITRYNA OPENONLINE.PL)

Masz to z tej strony czy Ci przys³ali ?

Data: 2010-12-03 17:29:13
Autor: Bogdan B.
Cashback 1% Open
W dniu 2010-12-02 21:34, Biedny student pisze:

Masz to z tej strony czy Ci przysłali ?

Mnie przysłali taki PDF:
<http://www.sendspace.pl/file/8b0d801678c06dca5fbc322>

Data: 2010-12-03 09:59:51
Autor: Tomek z Wawy
Cashback 1% Open
On 3 Gru, 17:29, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:
W dniu 2010-12-02 21:34, Biedny student pisze:

> Masz to z tej strony czy Ci przys³ali ?

Mnie przys³ali taki PDF:
<http://www.sendspace.pl/file/8b0d801678c06dca5fbc322>

Ju¿ jest w dokumentach na stronie:

http://openonline.pl/static/dokumenty/Regulamin_sprzedazy_premiowej_kart_debetowych_i_kredytowych.pdf

Data: 2010-12-03 20:01:33
Autor: Biedny student
Cashback 1% Open
W dniu 2010-12-03 18:59, Tomek z Wawy pisze:
[...]

Hurra. Sukces !!!
Dzi¶ jest 3 grudzieñ , a oferta od 1 . :)

Data: 2010-12-03 11:17:38
Autor: Tomek z Wawy
Cashback 1% Open
On 3 Gru, 20:01, Biedny student <a_niepodam_adr...@wp.pl> wrote:

Hurra. Sukces !!!
Dzi jest 3 grudzie , a oferta od 1 . :)

Jak to mówi± - lepiej pó¼no ni¿ pó¼niej :), znaczy wcale.

Cashback 1% Open