Cashback 1% Open

Data: 2010-12-02 19:16:32
Autor: Bogdan B.
Cashback 1% Open
W dniu 2010-12-02 18:54, Biedny student pisze:
Witam.
Dostałem SMS-a z Opena :
Promocja. Płac swoja karta i zarabiaj 1 % od każdej transakcji. Już od
dziś.
Szczegóły na openonline.pl.
No i właśnie tych szczegółów nie mogę odszukać:)
Wiecie coś więcej?
Nie mam KK z Opena tylko debetówkę . Też się liczy ?:)

Podobno dotyczy kart kredytowych i debetowych, promocja trwa do
końca roku - wiadomość z infolinii. Na www regulaminu brak, napisałem
mail żeby mi go przysłali.

Data: 2010-12-02 10:37:37
Autor: Homzik
Cashback 1% Open
a ja slyszalem, ze promocja do konca stycznia i ze byc moze bedzie
przedluzona.

zwrot na rachunek do 10-ego kazdego miesiaca, transakcje z listopada
sie nie licza czyli pierwszego zwrotu cashbacku mozna spodziewac sie
dopiero w okolicach 10 stycznia.

Data: 2010-12-02 20:27:37
Autor: Bogdan B.
Cashback 1% Open
W dniu 2010-12-02 19:37, Homzik pisze:
a ja slyszalem, ze promocja do konca stycznia i ze byc moze bedzie
przedluzona.

Przyznam, że mogłem źle zapamiętać - jeżeli będę miał regulamin
to podam link.

Data: 2010-12-02 20:44:59
Autor: RobertS
Cashback 1% Open

a ja slyszalem, ze promocja do konca stycznia i ze byc moze bedzie
przedluzona.

Przyznam, że mogłem źle zapamiętać - jeżeli będę miał regulamin
to podam link.

ktoś znalazł te szczegóły?

1% to niewiele, w zeszłym roku za płacenie kk Eurobanku dawali 5% (max. 50 zł) cb...niestety w tym roku już tego nie ma

RobertS

Data: 2010-12-02 12:23:44
Autor: Tomek z Wawy
Cashback 1% Open
On 2 Gru, 20:44, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> Przyznam, że mogłem źle zapamiętać - jeżeli będę miał regulamin
> to podam link.

ktoś znalazł te szczegóły?

REGULAMIN SPRZEDAŻY PREMIOWEJ KART DEBETOWYCH - VISA ELECTRON,
MASTERCARD DEBIT ORAZ KART KREDYTOWYCH KEEP IT SIMPLE (VISA CLASSIC,
MASTERCARD STANDARD) GETIN NOBLE BANKU WYDAWANYCH W RAMACH UMOWY
RACHUNKU OSZCZĘDNOŚCIOWO-ROZLICZENIOWEGO KONTO OPTYMALNE ORAZ KONTO
OPTYMALNE Z NAGRODĄ
(WITRYNA OPENONLINE.PL)
I. Organizator
Organizatorem promocji jest Getin Noble Bank Spółka Akcyjna z siedzibą
w Warszawie, ul. Domaniewska 39b, 02-675 Warszawa, wpisana do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
0000018507, NIP 712-010-27-93, REGON 004184103, której kapitał
zakładowy wynosi 953.763.097,00 PLN (w pełni wpłacony), zwany dalej
"Organizatorem" lub "Bankiem".
II. Uczestnictwo w Programie Sprzedaży Premiowej
1. W Programie Sprzedaży Premiowej ("Program") może wziąd udział każda
osoba fizyczna ("Uczestnik"), która w okresie trwania Programu dokona
transakcji bezgotówkowych kartą debetową lub kredytową.
2. Program dotyczy wszystkich Kart wydanych do Rachunku ROR oraz kart
keep it simple.
III. Czas trwania Programu
1. Program trwa od dnia 01-12-2010 r. do dnia 31-01-2011 r. włącznie.
2. Dla oceny uczestnictwa w Programie uwzględniana będzie data
rozliczenia transakcji wykonanej przy użyciu karty
IV. Zasady Programu
1. Nagrodą w Programie będzie 1% kwoty wartości od każdej transakcji
bezgotówkowej dokonanej z użyciem karty w okresie uczestnictwa w
Programie.
2. Nagroda naliczana będzie dla wszystkich Kart wydanych do Rachunku.
3. Nagroda zostanie wypłacona Uczestnikowi w terminie:
a) do 10 dnia roboczego każdego miesiąca za transakcje dokonane w
miesiącu poprzednim dla karty debetowej, o ile Umowa nie zostanie
wypowiedziana przez żadną ze stron w całości lub w zakresie dotyczącym
Karty przez okres od daty zawarcia Umowy do dnia wypłaty Nagrody.
b) do 10 dnia roboczego po zakooczeniu cyklu rozliczeniowego za
transakcje dokonane w miesiącu poprzednim dla karty kredytowej, o ile
Umowa nie zostanie wypowiedziana przez żadną ze stron w całości lub w
zakresie dotyczącym Karty przez okres od daty zawarcia Umowy do dnia
wypłaty Nagrody.
4. Wypłata Nagrody nastąpi poprzez wykonanie przez Bank przelewu
bankowego na:
a) Rachunek Uczestnika (uznanie rachunku bankowego) w przypadku karty
debetowej
b) Rachunek Karty Kredytowej (uznanie rachunku karty) w przypadku
karty kredytowej
5. W przypadku, kiedy kwota należnej nagrody o której mowa w ust. 1
przekroczy kwotę 760 PLN, Bank działając jako płatnik potrąci należny
zryczałtowany podatek dochodowy od osób fizycznych w wysokości 10%, o
którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o
podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. z 2000 r., nr 14,
poz. 176 ze zm.) i przekaże go na rachunek właściwego Urzędu
Skarbowego.
6. Potrącenie podatku przez Organizatora, o którym mowa w ustępie 5
zostanie dokonane przy wypłacie należnej nagrody. Tym samym na konto
Uczestnik otrzyma wartośd nagrody pomniejszoną o podatek.

Data: 2010-12-02 21:34:05
Autor: Biedny student
Cashback 1% Open

(WITRYNA OPENONLINE.PL)

Masz to z tej strony czy Ci przysłali ?

Data: 2010-12-03 17:29:13
Autor: Bogdan B.
Cashback 1% Open
W dniu 2010-12-02 21:34, Biedny student pisze:

Masz to z tej strony czy Ci przysłali ?

Mnie przysłali taki PDF:
<http://www.sendspace.pl/file/8b0d801678c06dca5fbc322>

Data: 2010-12-03 09:59:51
Autor: Tomek z Wawy
Cashback 1% Open
On 3 Gru, 17:29, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:
W dniu 2010-12-02 21:34, Biedny student pisze:

> Masz to z tej strony czy Ci przysłali ?

Mnie przysłali taki PDF:
<http://www.sendspace.pl/file/8b0d801678c06dca5fbc322>

Już jest w dokumentach na stronie:

http://openonline.pl/static/dokumenty/Regulamin_sprzedazy_premiowej_kart_debetowych_i_kredytowych.pdf

Data: 2010-12-03 20:01:33
Autor: Biedny student
Cashback 1% Open
W dniu 2010-12-03 18:59, Tomek z Wawy pisze:
[...]

Hurra. Sukces !!!
Dziś jest 3 grudzień , a oferta od 1 . :)

Data: 2010-12-03 11:17:38
Autor: Tomek z Wawy
Cashback 1% Open
On 3 Gru, 20:01, Biedny student <a_niepodam_adr...@wp.pl> wrote:

Hurra. Sukces !!!
Dzi jest 3 grudzie , a oferta od 1 . :)

Jak to mówią - lepiej późno niż później :), znaczy wcale.

Cashback 1% Open