Cashback 5% AS - NBP to potencjalny "oszust"

Data: 2012-08-08 19:45:43
Autor: news.home.net.pl
Cashback 5% AS - NBP to potencjalny "oszust"
Witam
Zakupy monet przez internet w NBP wg AliorSync to czynność pozorna - tak informuje "bank"
Ciekawe czy też zgłoszą NBP do prokuratury, że są potencjalnymi oszustami?

Data: 2012-08-08 18:13:35
Autor: cziko
Cashback 5% AS - NBP to potencjalny
No i ma rację, kupowanie pieniędzy to czynność pozorna.

Data: 2012-08-09 03:12:55
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Cashback 5% AS - NBP to potencjalny
Hello,

 cziko pisze:
No i ma rację, kupowanie pieniędzy to czynność pozorna.

Ba, a moneta o nominale 20zł kosztuje w NBP 168zł! Pralnia jaka, czy co?
:-)))

--
MiCHA

Data: 2012-08-09 07:50:15
Autor: cziko
Cashback 5% AS - NBP to potencjalny
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> napisał(a):
Hello,

 cziko pisze:
> No i ma rację, kupowanie pieniędzy to czynność pozorna.

Ba, a moneta o nominale 20zł kosztuje w NBP 168zł! Pralnia jaka, czy co?
:-)))

Zwłaszcza monety NG o nominale 2zł, które są sprzedawane aż po 2zł i można za
nie kupić marchewkę w warzywniaku bo "Należy pamiętać, iż wszystkie monety
okolicznościowe emitowane przez NBP są prawnym środkiem płatniczym w Polsce."

Data: 2012-08-09 17:34:49
Autor: Arek
cziko napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

Mojemu koledze właśnie taką w warzywniaku niedawno jako resztę wydali...
Arek

Data: 2012-08-28 15:23:59
Autor: radekp@konto.pl
Cashback 5% AS - NBP to potencjalny
Thu, 9 Aug 2012 17:34:49 +0200, w <k00l7t$3oj$1@node2.news.atman.pl>, "Arek"
<abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde> napisał(-a):

> [...]

Mojemu koledze właśnie taką w warzywniaku niedawno jako resztę wydali...

Mnie to trafiło się już z XXX razy.

Data: 2012-08-22 00:12:17
Autor: Kris
W dniu środa, 8 sierpnia 2012 19:45:43 UTC+2 użytkownik news.home.net.pl napisał:
Witam

Zakupy monet przez internet w NBP wg AliorSync to czynność pozorna - tak informuje "bank"

Ciekawe czy też zgłoszą NBP do prokuratury, że są potencjalnymi oszustami?

W którym momencie taki komunikat dostałeś, gdzie on jest widoczny?

Data: 2012-08-22 09:56:21
Autor: news.home.net.pl
W dniu 2012-08-22 09:12, Kris pisze:
[...]

w systemie transakcyjnym nie ma takiej informacji, była to odpowiedź na pytanie dlaczego nie ma zwrotu - udzielona na czacie banku

Data: 2012-08-22 02:18:17
Autor: Kris
W dniu środa, 22 sierpnia 2012 09:56:21 UTC+2 użytkownik news.home.net.pl napisał:

w systemie transakcyjnym nie ma takiej informacji, była to odpowiedź na pytanie dlaczego nie ma zwrotu - udzielona na czacie banku

Złóz oficjalną reklamację.
Zobaczymy czy wtedy tez coś takiego napiszą.

Data: 2012-08-22 02:49:55
Autor: krzysztofsf
On 22 Sie, 11:18, Kris <kszyszt...@gmail.com> wrote:
> [...]

> pytanie dlaczego nie ma zwrotu - udzielona na czacie banku

Złóz oficjalną reklamację.
Zobaczymy czy wtedy tez coś takiego napiszą.

A jak z zakupami obslugiwanymi przez PayPal?

Data: 2012-08-22 07:19:33
Autor: mohonk
news.home.net.pl <liliputek@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

A zakup monet czy banknotów przez Allegro nie będzie już "czynnością pozorną"?

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-08-22 07:41:26
Autor: Konfabulator
Cashback 5% AS - NBP to potencjalny
news.home.net.pl <liliputek@gazeta.pl> napisał(a):
Zakupy monet przez internet w NBP wg AliorSync to czynność pozorna - tak informuje "bank"

Pozorną może być, jeśli Franek O. kupuje monety dla Zdzisia W. i płaci swoją
kartą za nieswoją czynność by wyłudzić MoneyBacka. Jeśli Franek O. kupował dla
siebie to pozornym bankiem jest Alior Sync, co zostało już na tej grupie
wielokrotnie udowodnione.

--

Cashback 5% AS - NBP to potencjalny "oszust"