Cashback BP, Orlen

Data: 2012-11-08 14:06:33
Autor: Damian Niusy
Cashback BP, Orlen
Witam,

Jak to jest z tym Cashbackiem na stacjach BP ?. Bo dzwoniłem na jedną stację aby się upewnić i dowiedziałem się że mogę wypłacić tylko tyle za ile zrobię zakupów, maks 200zł. Jeśli np. zatankuję za 50 zł to tylko 50 zł moge dostać gotówki.

Natomiast na Orlenie powiedzili mi że cashback + zakupy nie może przekroczyć 200 zł.

Już zgłupiałem co stacja to inna informacja. Jakie macie doświadczenie z tymi stacjami lub z innymi sklepami gdzie działa cashback.

Damian

Data: 2012-11-08 14:09:35
Autor: SQLwiel
Cashback BP, Orlen
W dniu 2012-11-08 14:06, Damian Niusy pisze:

Już zgłupiałem co stacja to inna informacja. Jakie macie doświadczenie z
tymi stacjami lub z innymi sklepami gdzie działa cashback.

Hm... Poczytać regulaminy i oświecić paru durniów?
Praktyka (Orlen): dowolny zakup plus do 200zł CB, ale muszą mieć tyle naskładane. Tzn czasem nie dają "aż 200".
Uwaga: Orlen franczyzowy nie ma CB. Jedynie Orlen orlenowy.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-08 14:26:56
Autor: pawlin
Cashback BP, Orlen
[...]

ja wyplacam na bp. cashback max 200zl nie wliczajac w to zakupow. np lizak za 1.29 + 200 cashbacku :)

Data: 2012-11-09 10:43:42
Autor: Damian Niusy
Cashback BP, Orlen
Witam,

ja wyplacam na bp. cashback max 200zl nie wliczajac w to zakupow. np lizak za 1.29 + 200 cashbacku :)

To tylko u mnie jakieś dziwne zwyczaje.

Data: 2012-11-09 14:13:00
Autor: pawlin
Cashback BP, Orlen
W dniu 2012-11-09 10:43, Damian Niusy pisze:
Witam,

ja wyplacam na bp. cashback max 200zl nie wliczajac w to zakupow. np
lizak za 1.29 + 200 cashbacku :)

To tylko u mnie jakieś dziwne zwyczaje.

niestety nie tylko u Ciebie wczoraj zonka na orlenie chciala zrobic i przy probie placenie kasa wyplula ze cashback moze byc tylko 49zl :/

Data: 2012-11-09 14:18:54
Autor: m
[OT]Re: Cashback BP, Orlen
W dniu 09.11.2012 14:13, pawlin pisze:
[...]

Dla mnie cashback to jest jak prąd w gniazdkach intercity albo jak Yeti. Wszyscy o tym mówią, wielu mówi że widziało, nigdy nie udało mi się empirycznie stwierdzić :).

p. m.

Data: 2012-11-09 20:18:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT]Re: Cashback BP, Orlen

"m" 509d02be$0$26705$65785112@news.neostrada.pl

Dla mnie cashback to jest jak prąd w gniazdkach intercity albo jak Yeti. Wszyscy o tym mówią, wielu mówi że widziało, nigdy nie udało mi się empirycznie stwierdzić :).

U mnie:

 -- real bez problemów (do czasu, rzecz jasna)
 -- Orlen jw. i z uśmiechem
 -- w BP nie rozumieją, o co pytam.

Data: 2012-11-09 02:06:36
Autor: ls
Cashback BP, Orlen
W dniu czwartek, 8 listopada 2012 14:07:03 UTC+1 użytkownik Damian Niusy napisał:
(...)
Ju� zg�upia�em co stacja to inna informacja. Jakie macie do�wiadczenie z tymi stacjami lub z innymi sklepami gdzie dzia�a cashback.

Ktos tu kiedys napisal, ze nr stacji Orlenu musi byc < 500, bo te z wiekszym to jakies placowki partnerskie i jest problem z cb.
W zeszlym tyg. pierwszy raz robilem cb na Orlenie (nr < 500): gazeta 2.50 + cb 200zl - bez problemu.
Dzis przetestuje inna stacje, tez z nr < 500.
Wydaje mi sie, ze warto jezdzic po poludniu, bo wieksze prawdopodobienstwo, ze w kasie beda mieli na tyle gotowki, zeby nie marudzic.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-09 14:14:00
Autor: pawlin
Cashback BP, Orlen
W dniu 2012-11-09 11:06, ls pisze:
[...]

na stacjach nie ma z tym problemu czesto dzialaja 24h wiec w kasie zawsze cos jest. gdzie jest podany numer stacji?

Data: 2012-11-09 06:09:12
Autor: ls
Cashback BP, Orlen

Na www.orlen.pl wybierz Znajdz stacje, potem jak na mapce najedziesz na konkretna stacje, pokaze sie m. in. jej nr

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-09 15:22:30
Autor: Damian Niusy
Cashback BP, Orlen

Użytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisał w wiadomości news:aa4a176d-f5d0-4dd4-9ea5-61c3f6d11a3bgooglegroups.com...
> [...]

na stacjach nie ma z tym problemu czesto dzialaja 24h wiec w kasie
zawsze cos jest. gdzie jest podany numer stacji?

Ja dzwoniłem na Stacje nr: 505 (Bliska) i jest możliwość, ale tak jak pisałem dziwny limit 200 zł razem z zakupami. No chyba że gościu niekumaty.
Może ją przetestuję w przyszłym tygodniu.

Data: 2012-11-09 06:54:08
Autor: Luk
Cashback BP, Orlen
W dniu piątek, 9 listopada 2012 15:22:36 UTC+1 użytkownik Damian Niusy napisał:

Ja dzwoniłem na Stacje nr: 505 (Bliska) i jest możliwość, ale tak jak pisałem dziwny limit 200 zł razem z zakupami. No chyba że gościu niekumaty.

Może ją przetestuję w przyszłym tygodniu.

Wielokrotnie korzystałem z CB na różnych stacjach Orlen i nigdy nie było z tym problemu. Obsługa zawsze kumata i uśmiechnięta :)
Raz zdarzyło się (przed 6:00), ze za pierwszym razem kasjer stwierdził, że dla CB ma w kasie tylko 150żł. Ja się uparłem na 200zł + zakupy. Coś poklikał, konsultując ze swoim kolegą, że w systemie coś "przesuwa" i po 3 minutach zrobiliśmy CB 200zł + zakupy.
Czyli się da :)

--
L.

Data: 2012-11-17 17:19:26
Autor: ls
Cashback BP, Orlen

napisał:
[...]

Dotad przetestowalem 4 Orleny.
2 w Krakowie i 1 w Wieliczce - w porzadku.
Natomiast Orlen w Sufczynie (DK nr 4) odmawia cb - ale stacja ma wysoki numer.
Tak wiec nie wszystkie orly sa kumate ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-18 01:11:36
Autor: cbhunter
Cashback BP, Orlen
W dniu sobota, 17 listopada 2012 17:19:38 UTC+1 użytkownik ls napisał:
Dotad przetestowalem 4 Orleny.

2 w Krakowie i 1 w Wieliczce - w porzadku.

Natomiast Orlen w Sufczynie (DK nr 4) odmawia cb - ale stacja ma wysoki numer.

Tak wiec nie wszystkie orly sa kumate ;)

Byłem na stacji Orlen na os. Kolorowym i nic z tego, usługa w systemie jest ale nieaktywna.

Data: 2012-11-18 01:30:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Cashback BP, Orlen

"ls" k88deq$cbc$1@news.icpnet.pl

Tak wiec nie wszystkie orly sa kumate ;)

Mają duża rozpiętość skrzydeł -- ponoć 2.5 metra przykładowo. ;)
Ale móżdżki mają ptasie -- nawet ich własna aplikacja Androidowa
nie pokazuje wszystkich stacji keszbecznych. :)

Gdy powiedziałem na stacji Orłów, że bank mi płaci, nie zabiera
ode mnie, nie dano mi wiary. [na szczęście dano mi tam pieniądze,
czyli to, na czym mi zależało -- na co mi orla wiara?]

Data: 2012-11-19 12:34:50
Autor: lolekanabolek
Cashback BP, Orlen
[...]

a ktoś może testował czy można więcej niż 200 zeta?? Ciekawe czy przeszedłby numer z 1k?? O ile by to ułatwiło sprawę z DK ;-))

Marcin

Data: 2012-11-19 03:58:37
Autor: ls
Cashback BP, Orlen
W dniu poniedziałek, 19 listopada 2012 12:34:47 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
a ktoś może testował czy można więcej niż 200 zeta?? Ciekawe czy przeszedłby numer z 1k?? O ile by to ułatwiło sprawę z DK ;-))

Wg visy w Polsce max cb to 200zl:

http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/visa_cash_back/pytania_i_odpowiedzi.aspx

Osobiscie nigdy nie probowalem prosic o wiecej, niz 200zl.
Natomiast niektorzy sprzedawcy przy pobieraniu cb sami mowili o takim limicie.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-11-19 16:45:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Cashback BP, Orlen

"ls" bfde2081-d22e-4830-ac6f-6ed382ebb46e@googlegroups.com

[...]

Ktoś ustawił 200 i tego imo należy trzymać się.
[dziękując  Bogu, ale tę myśl zatrzymam sobie]
Jednak czasami ;) sprzedawcy ustawiają różne
inne pułapy czy warunki -- wówczas imo należy
edukować obsługantów.

Cashback BP, Orlen