Cashback a KK Citi

Data: 2015-08-22 12:36:19
Autor: W
Cashback a KK Citi
Witam,
szukałem w TOiP ale się nie doszukałem - jak traktowany jest Cashback na karcie kredytowej Citi? jako wypłata gotówkowa czy bezgotówkowa?

Data: 2015-08-23 18:07:41
Autor: RobertS
Cashback a KK Citi
W dniu 2015-08-22 o 14:36, W pisze:
Witam,
szukałem w TOiP ale się nie doszukałem - jak traktowany jest Cashback na
karcie kredytowej Citi? jako wypłata gotówkowa czy bezgotówkowa?

a czy przypadkiem cashback nie jest możliwy jedynie dla kart debetowych?

RobertS

Data: 2015-08-23 16:47:32
Autor: W
Cashback a KK Citi
RobertS wystukał, co następuje:

[...]

Szczerze? Nie mam pojęcia. Ale skoro można wybierać gotówkę w bankomacie (marny pomysł) to dlaczego cashback miałby nie działać? :-) (biorąc pod uwagę, że do tego ekstra oferują możliwość 'zamiany na gotówkę' już na 3 banerach po zalogowaniu do ich systemu...)

Data: 2015-08-23 18:51:53
Autor: Kamil Jońca
Cashback a KK Citi
W <wu@wu.pl> writes:

[...]

Szczerze? Nie mam pojęcia. Ale skoro można wybierać gotówkę w bankomacie (marny pomysł) to dlaczego cashback miałby nie działać? :-) (biorąc pod
Bo tak.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
A Riverside, California, health ordinance states that two persons may

Data: 2015-08-24 08:35:21
Autor: RobertS
Cashback a KK Citi
W dniu 2015-08-23 o 18:51, Kamil Jońca pisze:

Szczerze? Nie mam pojęcia. Ale skoro można wybierać gotówkę w bankomacie
(marny pomysł) to dlaczego cashback miałby nie działać? :-) (biorąc pod
Bo tak.
KJ

czyli jednak dobrze kojarzyłem, że cashback tylko dla debetówek

RobertS

Cashback a KK Citi