Cashback - czysta fikcja?

Data: 2011-11-15 21:51:39
Autor: RobertS
Cashback - czysta fikcja?
witam

zamiast wypłacać z bankomatów postanowiłem wypłacać pieniądze przy wykorzystaniu usługi cashback, udało mi się w Realu i na BP, ale....

na PKN Orlen już nie pomimo tego, że na paragonach jest informacja zachęcająca do skorzystania z tej usługi - sprzedawcy o niej nie słyszeli

i dzisiaj zonk na BP, kobita powiedziała, że szef NIE KAZAŁ wypłacać przez cashback, na stacji jest bankomat i z niego klienci mają korzystać

korzystacie z tej usługi? dlaczego na BP nie chcą tak wypłacać gotówki? czy to ich coś kosztuje?

RobertS

Data: 2011-11-15 22:14:46
Autor: Robert Tomasik
Cashback - czysta fikcja?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:j9ujd6$mg6$2news.icpnet.pl...
[...]

Może to był inny BP. BP, to nie jest sieć stacji paliw, tylko "znak towarowy". Każda stacja, to osobny podmiot gospodarczy, kierujący się własną logiką, a jedynie uprawniony do posługiwania się znakiem BP. Kilka lat temu spotkałem się dwa razy (Nowy Sącz i Częstochowa) z taką logiką, że nei akceptujemy płatności kartami płatniczymi, bo jest bankomat. Od tego czasu omijam te stacje, więc trudno mi powiedzieć, jak to teraz działa, ale w każdym razie jeśli chodzi o sieciowe stacje, to o BP mam najgorsze zdanie.

Data: 2011-11-15 22:26:20
Autor: RobertS
Cashback - czysta fikcja?

[...]

może to jest i brand, ale póki co nie narzekałem i nie zdarzyło mi się, aby na BP nie chcieli zaakceptować karty płatniczej, w każdym razie wkurzyła mnie ta dzisiejsza akcja "szef nam nie kazał" ;-/

nawet nie wiem gdzie można złożyć zażalenie, na stronie cashback piszą, że należy się kontaktować z bankami - wydawcami kart

RobertS

Data: 2011-11-15 22:33:46
Autor: brum
Cashback - czysta fikcja?
nawet nie wiem gdzie mona zoy zaalenie, na stronie cashback pisz, e naley si kontaktowa z bankami - wydawcami kart

napisz reklamacje do swojego banku, do organizacji platniczej i do firmy obslugujacej platnosci na tej stacji

Data: 2011-11-15 22:33:55
Autor: Robert Tomasik
Cashback - czysta fikcja?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:j9ule7$mg6$6news.icpnet.pl...

[...]

Tylko w Banku. Ja wóczas napsiałem do BP maila, to mi odpisali w ogledny sposób, ze ich to nie interesuje, bo to są osobne podmioty gospodarcze.

Data: 2011-11-16 08:07:17
Autor: brum
Cashback - czysta fikcja?
Tylko w Banku. Ja wczas napsiaem do BP maila, to mi odpisali w ogledny sposb, ze ich to nie interesuje, bo to s osobne podmioty gospodarcze.

a mnie sie wydaje, ze reklamacja do banku to tylko jeden ze sposobow, wcale nie najpewniejszy
co bank ma do jakiegos posa ? jezeli zostaly naruszone jakies zasady, to prawdopodobnie tylko umowa pomiedzy posem a firma obslugujaca karty

Data: 2011-11-16 15:54:58
Autor: Robert Tomasik
Cashback - czysta fikcja?
Uytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisa w wiadomoci news:j9vnf5$s94$1news.onet.pl...
[...]

Dziaa. Osoba otrzymujc kart podpisuje umow z bankiem i to bank pobierajc niejednokrotnie prowizj za wydanie karty patniczej gwaranuje, ze bedzie ona dziaaa zgodnie z regulaminami. Bank rnie czy z organizacj wydajc karty umowa o tym zapewniajca, a poszczeglne POS-y umowy cz wanie z organizacjami. Nie ma bezporedniej umowy POS-klient. Piszc do BPO sdziem, e kto strzeli osob odpwoiedzialn za "burdel" w ucho i sytuacja si uzdrowi, gdy chciaem u nich kupywa to paliwo, bo wwczas mieli tanio. Ale skoro nei chc go sprzedawa - omijam szerokim ukiem i tyle. Jest tyle innych stacji :-) po co si pcha, gdzie mnie nie chc.

Data: 2011-11-16 23:11:06
Autor: Waldek
Cashback - czysta fikcja?

[...]

Podepne sie pod watek przy okazji ...i jako lajkonik zapytam :
- ze debetowka mozna to wiem, choc _nie_cwiczylem_ dotad
a jak jest z KK ?  i jak jest taka usluga wowczas traktowana przez bank
podobnie jak wyplata gotowkowa z bankomatu ?

Data: 2011-11-16 21:25:11
Autor: Wojciech Bancer
Cashback - czysta fikcja?
On 2011-11-16, Waldek <mam@nie.dam> wrote:

[...]

[...]

Tak. Aczkolwiek w znaczeniu potocznym utaro si czasem, e cashback
w kartach kredytowych to sytuacja kiedy bank zwraca jaki procent
wydany kart.

--
Wojciech Bacer
proteus@post.pl

Data: 2011-11-16 23:32:21
Autor: Waldek
Cashback - czysta fikcja?

Uytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisa w wiadomoci news:slrnjc8e27.1f57.proteuspl-test.org...
On 2011-11-16, Waldek <mam@nie.dam> wrote:

[...]

[...]

OK - czyli rozumiem ze % leci od dnia wyplaty z KK
co najwyzej moze nie byc zwyczajowej 3% prowizji ?
choc o to by juz pewnie trzeba dopytac w banku ;)

Data: 2011-11-17 21:52:59
Autor: RobertS
Cashback - czysta fikcja?

[...]

usuga cashback polegajca na wypacie gotwki przy okazji transakcji bezgotwkowej dotyczy TYLKO kart debetowych, dla kk nie ma tej usugi

w przypadku KK (i nie tylko) cashback polega na tym, e np. dostajesz zwrot czci zapaconej kwoty

mylce jest to, e dla dwch rodzai transakcji, ktre nie maj ze sob nic wsplnego nazwa jest taka sama

RobertS

Cashback - czysta fikcja?