Cashback - czysta fikcja?

Data: 2011-11-16 23:11:06
Autor: Waldek
Cashback - czysta fikcja?

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:j9ujd6$mg6$2news.icpnet.pl...
witam

zamiast wypłacać z bankomatów postanowiłem wypłacać pieniądze przy wykorzystaniu usługi cashback, udało mi się w Realu i na BP, ale....

Podepne sie pod watek przy okazji ...i jako lajkonik zapytam :
- ze debetowka mozna to wiem, choc _nie_cwiczylem_ dotad
a jak jest z KK ?  i jak jest taka usluga wowczas traktowana przez bank
podobnie jak wyplata gotowkowa z bankomatu ?

Data: 2011-11-16 21:25:11
Autor: Wojciech Bancer
Cashback - czysta fikcja?
On 2011-11-16, Waldek <mam@nie.dam> wrote:

[...]

[...]

Tak. Aczkolwiek w znaczeniu potocznym utarło się czasem, że cashback
w kartach kredytowych to sytuacja kiedy bank zwraca jaki¶ procent
wydany kart±.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-11-16 23:32:21
Autor: Waldek
Cashback - czysta fikcja?

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnjc8e27.1f57.proteuspl-test.org...
On 2011-11-16, Waldek <mam@nie.dam> wrote:

[...]

[...]

OK - czyli rozumiem ze % leci od dnia wyplaty z KK
co najwyzej moze nie byc zwyczajowej 3% prowizji ?
choc o to by juz pewnie trzeba dopytac w banku ;)

Data: 2011-11-17 21:52:59
Autor: RobertS
Cashback - czysta fikcja?

[...]

usługa cashback polegaj±ca na wypłacie gotówki przy okazji transakcji bezgotówkowej dotyczy TYLKO kart debetowych, dla kk nie ma tej usługi

w przypadku KK (i nie tylko) cashback polega na tym, że np. dostajesz zwrot czę¶ci zapłaconej kwoty

myl±ce jest to, że dla dwóch rodzai transakcji, które nie maj± ze sob± nic wspólnego nazwa jest taka sama

RobertS

Cashback - czysta fikcja?