Cashback i minimalna wartość zakupów

Data: 2011-10-28 15:00:09
Autor: Jaszek
Cashback i minimalna wartość zakupów
Witam,

Wybrałem się ostatnio na wycieczkę rowerową z kartą debetową i chęcią wypłaty po drodze kasy z bankomatu. Niestety bankomat był nieczynny, a na wyznaczonej trasie nie było kolejnego. Przypomniała mi się wtedy usługa cashback z której nigdy wcześniej nie korzystałem. Okazało się, że przydrożny sklepik oferuje taką usługę, ale wartość minimalna zakupów to 20 zł. Niestety nie było tam nic przydatnego dla mnie za taka kwotę, co mógłbym zabrać ze sobą rowerem.

Czy takie limity są dozwolone czy to jest wolna amerykanka sprzedawcy, tak jak czasami przy minimalnych płatnościach kartą?

Znalazłem tylko informację o maksymalnej wypłacie 200 zł.

Jaszek

Data: 2011-10-29 21:34:26
Autor: RobertS
[...]

max wypłata to 200 zł, być może w tym sklepiku nie oferowali możliwości płacenia kartą <20 zł, niektóre punkty handlowe tak mają...

RobertS

Cashback i minimalna wartość zakupów