Cashback na stacji Orlen

Data: 2012-10-10 22:30:46
Autor: Piotr Hołda
Cashback na stacji Orlen
Wczoraj na stacji Orlenu powiedziano mi: "Cashback już nie mamy". Wcześniej na tej stacji był i korzystałem kilka razy. Czy to cała sieć się na nas wypięła, czy też to widzimisię lokalnego kierowniczyny? Jeżeli to drugie to gdzie to zgłosić, żeby cashback się naprawił?

Data: 2012-10-11 00:03:30
Autor: lery.IT
Cashback na stacji Orlen
W dniu czwartek, 11 października 2012 07:30:47 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
[...]

Wczoraj zauważyłem, że w REALu jest to samo. Pani w kasie powiedziała, że mieli wymienione terminale i cashback jest już dostępny.

Data: 2012-10-11 09:12:06
Autor: pawlin
Cashback na stacji Orlen
W dniu 2012-10-11 09:03, lery.IT pisze:
[...]

NIE JEST?

Data: 2012-10-11 00:20:06
Autor: lery.IT
Cashback na stacji Orlen
W dniu czwartek, 11 października 2012 09:12:07 UTC+2 użytkownik pawlin napisał:

> Wczoraj zauważyłem, że w REALu jest to samo. Pani w kasie powiedziała, że mieli wymienione terminale i cashback jest już dostępny.

NIE JEST?

nie jest :(
przynajmniej w Realu Białystok

Data: 2012-10-11 09:34:52
Autor: pawlin
Cashback na stacji Orlen
W dniu 2012-10-11 09:20, lery.IT pisze:
[...]

w realu w wawie na jubilerskiej tez po zmianie terminali brak

Data: 2012-10-11 02:11:01
Autor: eisenberg
Cashback na stacji Orlen
W dniu czwartek, 11 października 2012 09:34:52 UTC+2 użytkownik pawlin napisał:

w realu w wawie na jubilerskiej tez po zmianie terminali brak

W Forcie Wola także. Chyba wypadł cały real w Wawie. W Wawce pozostały mi Hale Banacha, K$M Delikatesy, Mini Europa na Bonifraterskiej, a ze stacji paliw korzystam ze stacji Orlenu na Marymonckiej i Oczapowskiego

Data: 2012-10-11 00:11:00
Autor: Fredzia
Cashback na stacji Orlen
[...]

Wczoraj poczyniłem CashBack na stacji Orlem (Warszawa),nie było problemu. W Realu potwierdzam mieli wymiane terminali i z CashBack'u nici

Data: 2012-10-11 01:49:17
Autor: Piotr Hołda
Cashback na stacji Orlen
Temat Orlenu się wyjaśnił. Stacje o numerach zaczynających się od cyfr do 6 włącznie to stacje sieci i te mają cashback obligatoryjnie.. Od 7 włącznie wzwyż to stacje franczyzowe, które mogą mieć caschback ale nie muszą - decyzja właściciela. Numery stacji można sprawdzić na stronie Orlenu.

Data: 2012-10-11 10:36:48
Autor: Pan Sowa
Cashback na stacji Orlen
W dniu 2012-10-11 07:30, Piotr Hołda pisze:
[...]

Ja sporo korzystałem z cashbacku w Millennium (oczywiście Dobre konto i stacje paliw plus sklepy spożywcze) i w chwili obecnej cashback nie działa mi już nigdzie (nawet tam gdzie wcześniej wypłacałem co tydzień). Bank mnie chyba znielubił :)

Mr. Owl.

Data: 2012-10-11 10:42:24
Autor: pawlin
Cashback na stacji Orlen
W dniu 2012-10-11 10:36, Pan Sowa pisze:
[...]

ja wyplacam na stacji bp na razie dziala

Mr. Owl.

Cashback na stacji Orlen