Cashback w Lyoness

Data: 2011-09-03 20:15:14
Autor: Krystek
Cashback w Lyoness
Słyszeliście o czymś takim jak Lynoess? (http://www.lyoness.pl/) Jest jakiś cashback za zakupy u partnerów, no i niby można na tym zarabiać. Ktoś się w to bawił? Miał z tym styczność? Jakieś opinie?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-09-03 22:19:04
Autor: Waldek
Cashback w Lyoness

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:j3tqrj$qo2$1node2.news.atman.pl...
Słyszeliście o czymś takim jak Lynoess? (http://www.lyoness.pl/) Jest jakiś cashback za zakupy u partnerów, no i niby można na tym zarabiać. Ktoś się w to bawił? Miał z tym styczność? Jakieś opinie?

Myslalem ze to juz dawno umarlo odkad CB zagoscilo na kartach debetowych
no a poza tym gdzie teraz znajdziesz tylu jeleni zeby od nich ciagnac te 0,5%
Jak w wielu piramidkach, ci co sa na gorze pewnie jakies sensowne profity z tego maja ;)

Data: 2011-09-11 16:20:17
Autor: Krystek
Cashback w Lyoness
2011-09-03 22:19, Waldek wysłał(a) wiadomość:

Wróciłem do tematu i poczytałem sobie trochę na <http://lyoness-poland.pl/> Fakt, trzeba mieć tych ileś osób, żeby "pracowały" na Ciebie, ale samo z siebie używanie karty Lyonessa (bo nie jest to kredytówka, ale coś a la Payback i na dodatek nic nie kosztuje jej wyrobienie) nie jest głupie. To jak zbieranie punktów w programach lojalnościowych, tyle, że zwracane nie są punkty, a gotówka. Można ją wypłacić, ale można też trzymać na takiej quasilokacie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-09-04 10:00:56
Autor: wromek
Cashback w Lyoness
S³yszeli¶cie o czym¶ takim jak Lynoess? (http://www.lyoness.pl/) Jest jaki¶ cashback za zakupy u partnerów, no i niby mo¿na na tym zarabiaæ. Kto¶ siê w to bawi³? Mia³ z tym styczno¶æ? Jakie¶ opinie?

ja bylem na spotkaniu informacyjnym i na tym sie skonczylo dla mnie.

--
pozdrawiam, wromek

Cashback w Lyoness