[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?

Data: 2011-02-07 12:29:18
Autor: Wrozka Anastazja
[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
Jesli ktos bylby zainteresowany zegarkiem Casio Protrek PRG-100 to zapraszam na aukcje:

http://allegro.pl/casio-protrek-prg-100-1aver-idealny-od-1-zl-i1450214109.html

Od 1 zł. Stan idealny. Pozdrawiam
Wrozka Anastazja

Data: 2011-02-07 12:31:10
Autor: serak
Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
On> Jesli ktos bylby zainteresowany zegarkiem Casio Protrek PRG-100 to
zapraszam na
To badziewie nie zegarek. Odradzam.

Data: 2011-02-07 22:14:15
Autor: Waldek Brygier
Casio Protrek PRG-100 za 1 z?? ?
serak wrote:
On> Jesli ktos bylby zainteresowany zegarkiem Casio Protrek PRG-100 to
zapraszam na
To badziewie nie zegarek. Odradzam.

Przestań... To niezła oferta! Za złotówkę??? ;-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2011-02-07 16:04:39
Autor: news
[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
Użytkownik " Wrozka Anastazja" <wrozkaanastazja@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

[...]

Dajcie sobie spokój z tym badziewiem. Zegarek jest po naprawie, co chwilę się wyłącza a część przycisków nie działa. Straszny rzęch!

Data: 2011-02-07 16:40:50
Autor: Wróżka Anastazja
news <news@news.com> napisał(a):
Dajcie sobie spokój z tym badziewiem. Zegarek jest po naprawie, co chwilę się wyłącza a część przycisków nie działa. Straszny rzęch!

skąd takie wiadomosci? To twój zegarek, czy mój!?

Data: 2011-02-07 18:31:37
Autor: rAzor
[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
Darz bór! Użytkownik... he he -  Wróżka Anastazja raczył napisać:
news<news@news.com>  napisał(a):

Dajcie sobie spokój z tym badziewiem. Zegarek jest po naprawie, co chwilę
się wyłącza a część przycisków nie działa. Straszny rzęch!

skąd takie wiadomosci? To twój zegarek, czy mój!?

Generalnie i zasadniczo - to jest grupa dyskusyjna, a nie bazar.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2011-02-07 17:40:52
Autor: Wrozka Anastazja
rAzor <pora@na.telesfora.com> napisał(a):
Generalnie i zasadniczo - to jest grupa dyskusyjna, a nie bazar.

Stad oznaczenie "[allegro]". Polecam sobie porobic odpowiednie filtry chcac dyskutowac o gorach, a nie czytac o handlu.

Data: 2011-02-07 18:50:39
Autor: Hektor
[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
Użytkownik " Wrozka Anastazja" <wrozkaanastazja@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Generalnie i zasadniczo - to jest grupa dyskusyjna, a nie bazar.

Stad oznaczenie "[allegro]". Polecam sobie porobic odpowiednie filtry chcac
dyskutowac o gorach, a nie czytac o handlu.

My polecamy wbić sobie do głowy sentencję rAzora, a porady o filtrach zachować dla siebie.

ZK

Data: 2011-02-07 18:51:59
Autor:
[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
Hektor <zpkzpk@wp.pl>

My polecamy wbić sobie do głowy sentencję rAzora, a porady o filtrach zachować dla siebie.

ZK

W sensie "my" Hektor?
Widzicie jak z niewinnego posta urodziła się dyskusja? Wszak to grupa dyskusyjna...

WA

Data: 2011-02-07 19:32:19
Autor: Waldek Brygier
Hektor wrote:
My polecamy wbić sobie do głowy sentencję rAzora, a porady o filtrach
zachować dla siebie.

....ale że nie potrafisz ustawić, czy może z innego powodu puściły nerwy?
A "MY" to naród, grupa, czy whatever?

Data: 2011-02-08 11:08:35
Autor: Hektor
[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
Użytkownik "Waldek Brygier" <waldek@naszesudety.pl> napisał

A "MY" to naród, grupa, czy whatever?

Na początek rAzor i ja, ale "miasta które popierajom niech się fpisujom".

ZK

Data: 2011-02-08 06:07:02
Autor: rAzor
[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
Darz bór! Użytkownik... he he -  Wrozka Anastazja raczył napisać:

Pewnie kradziony. :-/
--
Sátoraljaújhely

Data: 2011-02-08 09:52:29
Autor: Wrozka Anastazja
[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
rAzor <pora@na.telesfora.com> napisał(a):
Pewnie kradziony. :-/

Pomowienie?

tak, zegarek jest do dupy, nie kupujcie. Chujowka totalna. z pewnoscia userom z pl.rec.gory bedzie chodzil do tylu, a altimetr bedzie wskazywal non stop 8848.
Poza tym wszyscy wiedza, ze ciulaty, bo oczywiscie kazdy ma. Niemniej jednak nie kupujcie. --

Data: 2011-02-08 03:37:31
Autor: serak
Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
> Pewnie kradziony. :-/
Aukcja została usunięta. Sam nie wiem co tym myśleć.

Data: 2011-02-08 11:55:13
Autor: Wrozka Anastazja
Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
serak <serak@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
Aukcja zosta=B3a usuni=EAta. Sam nie wiem co tym my=B6le=E6.

Jak bardzo chcesz link - prosze http://allegro.pl/casio-protrek-prg-100-
1aver-idealny-od-1-zl-i1451408123.html

WA

Data: 2011-02-08 13:05:30
Autor: Zbynek Ltd.
Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
serak napisał(a) :
> Pewnie kradziony. :-/
Aukcja została usunięta. Sam nie wiem co tym myśleć.

Ciekawe dlaczego.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-02-09 08:20:47
Autor: Nostradamus
Użytkownik " Wrozka Anastazja"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iir3ot$erl$1@inews.gazeta.pl...
Poza tym wszyscy wiedza, ze ciulaty, bo oczywiscie kazdy ma.
Niemniej jednak nie kupujcie.

Spieprzaj dziadu.

Data: 2011-02-09 08:50:53
Autor: Waldek Brygier
[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
Nostradamus wrote:
Spieprzaj dziadu.

Boszsz... Zachowujesz się jak dziad...

Data: 2011-02-09 09:10:03
Autor: Olin
Dnia Wed, 9 Feb 2011 08:50:53 +0100, Waldek Brygier napisał(a):

Nostradamus wrote:
Spieprzaj dziadu.

Boszsz... Zachowujesz się jak dziad...

Chyba jak żoliborska inteligiencja.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

Data: 2011-02-08 09:58:37
Autor: Olin
[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
Dnia Tue, 08 Feb 2011 06:07:02 +0100, rAzor napisał(a):

Od 1 zł. Stan idealny.

Pewnie kradziony.

Ponieważ ostatnio jest nudno, możemy podyskutować na temat: czy kupiłbyś
używany zegarek od Antka Policmajstra.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

Data: 2011-02-08 13:03:33
Autor: Zbynek Ltd.
[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?
Elo

Olin napisał(a) :
[...]

W życiu.
I chyba wszystko jasne :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

[allegro] Casio Protrek PRG-100 za 1 z? ?