Casio Waveceptor

Data: 2009-03-29 14:16:39
Autor: fresh
Casio Waveceptor
Czy ktos z Was sie orientuje czy zegarki z tej serii
synchronizuja radiowo tylko czas i date elektronicznego
wyswietlacza czy tez w takie dni jak ten dzisiejszy
przesuwaja rowniez same wskazowki zegarka ?

Czy sa jeszcze jakies inne firmy oprocz Casio,
ktore maja juz taka technologie w zegarkach
narecznych ?

Czy sa jakies godne polecenia firmy, ktore maja
tego typu mechanizm w zegarach sciennych ?

Data: 2009-03-29 17:45:03
Autor: Paw
Casio Waveceptor
[...]

każdy zegar DCF synchronizuje się i zmienia automatycznie godzinę podczas zmiany czasu letni/zimowy

co do zegarów œciennych szukaj DCF - jest tego multum
http://www.allegro.pl/search.php?string=DCF&from_showcat=1&category=541&country=1

ja mam zegarek na  rękę unichron, synchronizuje sie automatycznie a dałem za niego 5zł :)
http://www.hood.de/auction/33134856/herren-armbanduhr-unichron-industries-805.htm

Data: 2009-03-30 12:22:01
Autor: Tomasz Nowicki
Casio Waveceptor
Dnia Sun, 29 Mar 2009 14:16:39 +0200, fresh napisał(a):

Czy ktos z Was sie orientuje czy zegarki z tej serii
synchronizuja radiowo tylko czas i date elektronicznego
wyswietlacza czy tez w takie dni jak ten dzisiejszy
przesuwaja rowniez same wskazowki zegarka ?

Przesuwają.

Czy sa jakies godne polecenia firmy, ktore maja
tego typu mechanizm w zegarach sciennych ?

Ścienne to nie wiem, ale mam dwa budziki Oregon (chiny, ale porządne) z
regulacją na falach długich i działają OK.

T.

Data: 2009-03-30 12:36:51
Autor: Panslavista
Casio Waveceptor
Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości
> [...]

Ścienne to nie wiem, ale mam dwa budziki Oregon (chiny, ale porządne) z
regulacją na falach długich i działają OK.

Są. Mozna kupić sam mecxhanizm z DCF:
http://www.conrad.pl/?gr=521&deep=2

Data: 2009-04-08 10:35:16
Autor: e2rd / Darek K.
Casio Waveceptor
Użytkownik "fresh" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomości news:gqnoqn$q06$1achot.icm.edu.pl...
> Czy sa jeszcze jakies inne firmy oprocz Casio,
ktore maja juz taka technologie w zegarkach
narecznych ?

Citizen Skyhawk
http://www.allegro.pl/item593973488_citizen_eco_drive_skyhawk_jy0000_53e_nowy_zegarek.html (to nie ja sprzedaję)

synchronizuje wszystkie wskazania, do tego bez baterii. Mój stary eco-drive działa już 9 lat a gdzieś wyczytałem, że zasilanie w tych zegarkach powinno wytrzymać 20 lat (inna sprawa co potem).

Pozdr,
e2rd
Darek K.

Casio Waveceptor