Casio Waveceptor

Data: 2009-03-29 17:45:03
Autor: Paw
Casio Waveceptor
Czy ktos z Was sie orientuje czy zegarki z tej serii
synchronizuja radiowo tylko czas i date elektronicznego
wyswietlacza czy tez w takie dni jak ten dzisiejszy
przesuwaja rowniez same wskazowki zegarka ?

Czy sa jeszcze jakies inne firmy oprocz Casio,
ktore maja juz taka technologie w zegarkach
narecznych ?

Czy sa jakies godne polecenia firmy, ktore maja
tego typu mechanizm w zegarach sciennych ?

każdy zegar DCF synchronizuje się i zmienia automatycznie godzinę podczas zmiany czasu letni/zimowy

co do zegarów œciennych szukaj DCF - jest tego multum
http://www.allegro.pl/search.php?string=DCF&from_showcat=1&category=541&country=1

ja mam zegarek na  rękę unichron, synchronizuje sie automatycznie a dałem za niego 5zł :)
http://www.hood.de/auction/33134856/herren-armbanduhr-unichron-industries-805.htm

Casio Waveceptor