Casio Waveceptor

Data: 2009-03-30 12:22:01
Autor: Tomasz Nowicki
Casio Waveceptor
Dnia Sun, 29 Mar 2009 14:16:39 +0200, fresh napisał(a):

Czy ktos z Was sie orientuje czy zegarki z tej serii
synchronizuja radiowo tylko czas i date elektronicznego
wyswietlacza czy tez w takie dni jak ten dzisiejszy
przesuwaja rowniez same wskazowki zegarka ?

Przesuwają.

Czy sa jakies godne polecenia firmy, ktore maja
tego typu mechanizm w zegarach sciennych ?

Ścienne to nie wiem, ale mam dwa budziki Oregon (chiny, ale porządne) z
regulacją na falach długich i działają OK.

T.

Data: 2009-03-30 12:36:51
Autor: Panslavista
Casio Waveceptor
Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości
> [...]

Ścienne to nie wiem, ale mam dwa budziki Oregon (chiny, ale porządne) z
regulacją na falach długich i działają OK.

Są. Mozna kupić sam mecxhanizm z DCF:
http://www.conrad.pl/?gr=521&deep=2

Casio Waveceptor