Castrol 5W 30 SLX - warto la??

Data: 2011-02-20 22:08:19
Autor: Kuba \(aka cita\)
Castrol 5W 30 SLX - warto la??

Użytkownik "MariuszM" <usn@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ijrpb2$n4o$1news.onet.pl...
j.w.t
Dobre toto?
Jadę na przegląd i kolejną akcję serwisową -  ASO proponuje to do mojego auta.
Różnie ludzie piszą o tym oleju...przeważnie bez zachwytu.
Samochód to tojoda, fifitiaj, D4.
Jeździ na tym oleju od nowości, nie konsumuje.

BMW go stosuje w ASO (to jest ten sam olej który jest w butelkach BMW)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-02-21 04:39:58
Autor: Filip KK
Castrol 5W 30 SLX - warto la??

[...]

A skąd Ty możesz to wiedzieć?! Szklana kula Ci powiedziała, że do Toyoty wleją mu niemieckiego Castrola?

Data: 2011-02-21 21:31:20
Autor: Kuba \(aka cita\)
Castrol 5W 30 SLX - warto la??

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:ijsn14$jkd$6news.net.icm.edu.pl...

[...]

co mnie obchodzi Jego tojota. Pytanie jest o  Castrol 5W 30 SLX to odpowiadam.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Castrol 5W 30 SLX - warto la??