Castrol Chain Cleaner - jest coś podobnego ?

Data: 2010-07-17 15:05:06
Autor: AW
Castrol Chain Cleaner - jest coś podobnego ?

węzyka z paliwem. Podobno ten preparat
znakomicie to robi - psikasz, czekasz i olej
ulatuje razem z preparatem zostawiając suchy
brud.

Nie ma preparatu o takim działaniu. Co najwyżej taki preparat może rozrzedzić olej, który potem gdzieś tam wsiąknie w zakamarki silnika.

AW

Data: 2010-07-17 15:52:08
Autor: Sebastian Biały
On 2010-07-17 15:05, AW wrote:
[...]

Człowiek który mi to polecał stosuje do usuwania śladów oleju z miski. W/g niego popsikanie i odczekanie parunastu minut powoduje ze miska olejowa wygląda jak by zrobiła 100kkm bez wycieku - brudna ale sucha.

To jednak tylko opinia jednego człowieka i chcę to _sam_ sprawdzić. Dlatego szukam na probę. Zanim kupie na allegro - mialem nadzieję na znalezienie czegoś od reki i może niekoniecznie w cenie tego preparatu od Castrola.

PS. Słyszałem tez z innego źrodła że preparat ten słuzy do picowania silników w komisach. Niestety to była opinia szwagra kumpla dziadka tescia więc odkładam ją w bajki.

Data: 2010-07-17 16:09:03
Autor: AW
On 2010-07-17 15:05, AW wrote:
[...]

Możesz oczywiście próbować, twoja kasa.
Ale wystarczy się chwilę zastanowić i będziesz wiedział, że coś takiego nie ma prawa działać.
No bo tak, psikasz tym czymś na olej i co? Co się z tym olejem dzieje? Zostaje w jakiś sposób rozłożony do CO2 i wody i po prostu odparowuje/ulatnia się? Nie ma ma takich cudów.

AW

Castrol Chain Cleaner - jest coś podobnego ?