CatEye HL-130

Data: 2011-08-09 19:45:00
Autor: Titus Atomicus
CatEye HL-130
Witam,
Poniewaz w wiadomych okolicznosciach stracilem rowniez i tylna lampke chcialbym kupic cos zblizonego.
Ta ktora mialem to byl klasyczny Cateye, kupiony jakies 15 lat temu. Obecnie najblizszy model to wlasnie HL-130. Czy ktos pamieta jak nazywal sie poprzednik (wygladal podobnie, ale byl nieco wiekszy)?
Czy w kwestii swiecenia widocznosci to jest to samo, czy tez lepiej/gorzej?
TA

Data: 2011-08-09 22:01:01
Autor: Wojciech Waga aka wojek
CatEye HL-130
On 08/09/2011 07:45 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Stary nazywał się LD-120. Nowy jest mniejszy i świeci ciut mocniej (wymiana diod w starej na mocniejsze daje ten sam efekt). Nowy ma do tego lipniejszy wyłącznik, który _wypadł_ i się gdzieś zgubił, teraz włączam zapałką dopóki czegoś nie wymyślę. Mocowanie pasuje pomiędzy tymi modelami. Nowa jest też w wersji 5 diod (krótszy czas na baterii), ale to już przesada bo 3 świeci wystarczająco.

pozdr.
w.

Data: 2011-08-10 18:38:19
Autor: Titus Atomicus
CatEye HL-130
In article <j1s3lt$p2i$1@news.vectranet.pl>,
 Wojciech Waga aka wojek <na@drzewo.pl> wrote:

> [...]

Stary nazywał się LD-120. Nowy jest mniejszy i świeci ciut mocniej (wymiana diod w starej na mocniejsze daje ten sam efekt). Nowy ma do tego lipniejszy wyłącznik, który _wypadł_ i się gdzieś zgubił, teraz włączam zapałką dopóki czegoś nie wymyślę. Mocowanie pasuje pomiędzy tymi modelami. Nowa jest też w wersji 5 diod (krótszy czas na baterii), ale to już przesada bo 3 świeci wystarczająco.

A czy ten stary LD-120 jest gdzies jeszcze dostepny, czy to juz calkiem zamierzchla historia? Bo w ofercie sklepow (internetowych i naziemnych) jakos nie moge znalezc.

TA

Data: 2011-08-10 15:25:41
Autor: Michał Rz.
CatEye HL-130
On 10 Sie, 18:38, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]

A czy ten stary LD-120 jest gdzies jeszcze dostepny, czy to juz calkiem
zamierzchla historia? Bo w ofercie sklepow (internetowych i naziemnych)
Starego raczej nie znajdziesz. Podpowiem odnośnie nowego modelu, że
teraz są produkowane w Chinach i mają dziwniejsze mocowanie:(, jeśli
robi to różnicę. Zamówiłem kolejną 130, bo po 3 latach lampka zaczęła
zjadać baterie w tydzień (alkaliczne, markowe).

Data: 2011-08-11 02:45:39
Autor: Wilk
CatEye HL-130
On 9 Sie, 22:01, Wojciech Waga aka wojek <n...@drzewo.pl> wrote:

[...]

To samo przerabiałem w dwóch lampkach TL-130 w krótkim odstępie
czasowym, podobne problemy zgłaszało także kilku innych użytkowników.
Po prostu jest to szajs, bo w lampce za taką kasę nie ma prawa się
pojawiać coś takiego. Przerzuciłem się więc na dużo tańszego (mniej
więcej połowa ceny Cateye) Smarta
http://allegro.pl/lampka-tylna-smart-rl-403r-bikestudio-krakow-i1719840385.html
Siła lampki właściwie ta sama - a zero problemów, też lepsze
mocowanie, mozna dokupić kilka mocowań (na sztycę, wąskie na tylny
widelec, do tego sama lampka ma haczyk). A jeśli ktoś potrzebuje
bardzo mocnej tylnej lampki - to za cenę tego CatEye - dostanie 0,5W
Smarta SuperFlash

Długi czas byłem wierny CatEye - ale oceniając realistycznie parametry
ich lampek nijak mają się do cen jakie oferuje konkurencja; kiedyś
jeszcze nadrabiali jakością, teraz takie wpadki jak ta z włącznikiem w
moich oczach zupełnie skreślają tą firmę
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-08-11 16:19:28
Autor: Titus Atomicus
CatEye HL-130
In article <3c5edb2f-a339-41ef-bf05-74b68b18fb27@o26g2000vbi.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

mocowanie, mozna dokupić kilka mocowań (na sztycę, wąskie na tylny
widelec, do tego sama lampka ma haczyk).

Odpada. Z powodu baterii.
Uznaje tylko AAA (lub AA), z powodow wymiennosci z innymi urzadzeniami, ktore woze.

A jeśli ktoś potrzebuje
bardzo mocnej tylnej lampki - to za cenę tego CatEye - dostanie 0,5W
Smarta SuperFlash

Ale ta mi sie zupelnie nie podoba.

TA

Data: 2011-08-11 08:52:11
Autor: Wilk
CatEye HL-130
On 11 Sie, 16:19, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Odpada. Z powodu baterii.
Uznaje tylko AAA (lub AA), z powodow wymiennosci z innymi urzadzeniami,
ktore woze.

Ona właśnie jest na 2xAAA, w opisie na tej aukcji jest błąd.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-08-11 19:50:31
Autor: Titus Atomicus
CatEye HL-130
In article <dbc4f808-9035-4696-9fa4-5c038f75cd66@f2g2000yqh.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

> ktore woze.

Ona właśnie jest na 2xAAA, w opisie na tej aukcji jest błąd.

A, ok. Wreszcie sie Wilku na cos przydales.

TA

Data: 2011-08-11 16:12:20
Autor: Ryszard Mikke
CatEye HL-130
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

>A jeśli ktoś potrzebuje
> bardzo mocnej tylnej lampki - to za cenę tego CatEye - dostanie 0,5W

Ale, w przeciwienstwiedo tego, co kupiles, rzeczywiscie jest widoczna z
kilometra. http://42.pl/u/2DHU

Oraz, jest na 2xAAA.

--
rmikke