Catalyst i infiormacje o obligacjach?

Data: 2011-06-17 21:02:04
Autor: Przemyslaw Kempinski
Catalyst i infiormacje o obligacjach?
Witam,

Chodzac po stronie Catalyst i klikajac na jakas tam obligacje
otrzymujemy sporo informacji. M.in. oprocentowanie w biezacym okresie
odestkowym, oraz skumulowane odsetki ale nigdzie nie moge znalezc
terminow wyplat odsetek. Gdy wchodze na strone dokumenty emitentow sa
tam prospekty emisyjne ale oznaczone seriami zupelnie oderwanymi od
oznaczen z tabeli z cenami. Czy ktos wie jak odnalezc terminy okresow
odsetkowych np. dla obligacji GND0513?

--
Przemyslaw Kempinski

Data: 2011-06-17 21:47:51
Autor: root
Dnia Fri, 17 Jun 2011 21:02:04 +0200, Przemyslaw Kempinski napisał(a):

[...]

I nie znajdziesz. Pisałem juz do tych fachowców od obligacji kilka emaili
ale oni to maja w głebokim poważaniu. Wprawdzaja ludzi w błąd jeśli chodzi
o podatki i też mają to głęboko. Napisałem nawet do KNF i też zero
odpowiedzi.  Giełdę mamy taką samą jak cały ten kraj. Ot zwykły geszefcik
paru ziomali. Co do terminów musisz wejsc na strony emitentów i tam poszukać.

Data: 2011-06-17 21:51:03
Autor: Przemyslaw Kempinski
Dnia Fri, 17 Jun 2011 21:47:51 +0200, root <ro@vp.pl> napisał(a):

Co do terminów musisz wejsc na strony emitentów i tam poszukać.

Na Ganta sie pofatygowalem, ale maja tylko prospekty emisji akcji :/
chyba ze cos przeoczylem.

--
Przemyslaw Kempinski

Data: 2011-06-19 11:24:23
Autor: Dombrek
[...]

Pisałeś do KNF i nic nie odpowiedzieli?! Kiedy pisałeś, bo zdaje się mają miesiąc na odpowiedź (ale głowy za to nie dam). Ja kiedyś pisałem maila do KNF w sprawie przelania środków z dywidendy, bo jeden DM się spóźniał i odpowiedzieli w kilka dni wyjaśniając całą sprawę. Może prokurator na KNF lepiej podziała... ;)
Dombrek

Data: 2011-06-19 11:43:34
Autor: root
Dnia Sun, 19 Jun 2011 11:24:23 +0200, Dombrek napisał(a):

[...]

Pisałem dawno, myśleż że minął już miesiąc. Ale taki email to nic
zobowiązującego. Musiałby być podpisany elektronicznie.

Data: 2011-06-20 04:42:04
Autor: GZ
Catalyst i infiormacje o obligacjach?
invest first, investigate later?

http://www.gpwcatalyst.pl/tabele_odsetkowe

pzdr

Data: 2011-06-20 09:25:00
Autor: root
Dnia Mon, 20 Jun 2011 04:42:04 +0000 (UTC), GZ napisał(a):

http://www.gpwcatalyst.pl/tabele_odsetkowe

Nie o to dokładnie chodziło ale dobre to. Dzieki.

Catalyst i infiormacje o obligacjach?