Catalyst wykresy

Data: 2010-10-21 13:42:15
Autor: Jan Werbinski
Catalyst wykresy
Catalyst wykresy kursów, rentowności. Gdzie?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-23 18:01:46
Autor: root
Catalyst wykresy
Na stronie Catalyst nie znajdziesz notowań. To znaczy są - tylko płatne.
To chyba jedyna "giełda" na świecie, która ukrywa swoje notowania. Chyba że interesują cię historyczne w postaci plików Excela, to możesz je ściągnąć tutaj
http://gpwcatalyst.pl/statystyki_dzienne

Na pomysł udostępniania w ten sposób mógł wpaść jedynie jakiś wybitny finansista.

Nie znajdziesz też pełnych informacji o notowanych obligacjach np. brak okresu odsetkowego a bez tej informacji trudo policzyć rentowność.
Tzw. Poradnik zawiera mylne informacje na temat opdatkowania dochodów z obligacji.
Nie wczytywałem się zbyt głęboko w inne treści, gdyż to co ujrzałęm i co wymieniłem wystarczyło, żeby dać sobie spokój.
Przy okazji chciałbym pogratulować GPW serwisu Catalyst i życzyć innych, równie owocnych przedsięwzięć w przyszłości.

Catalyst wykresy