Cateye HL 320

Data: 2010-07-08 23:52:41
Autor: Titus Atomicus
Cateye HL 320
Witam,
Na podstawie lekktury precla poradzilem koledze Cateye HL320.
Niestety po testach okazalo sie, ze to zupelnie nie jest TO.
Kolega rozzalony jest zwlaszcza punktowoscia tego swiatelka.
Qrde, to ile trzeba wydac kasy i co kupic, zeby miec oswietlenie bateryjne porownywalne z moim dynamowym Lumotekiem Fly IQ???
TA

Data: 2010-07-09 14:22:40
Autor: Dominik Mirowski
Cateye HL 320
Użytkownik  napisał w wiadomości :

[...]

Ok 160-170 zł na Sigme Pava, lub kupić za 100 zł u chińczyka latarke na 18650 + aku i ładowarkę.

Ewentualnie wyaptrzoszyć tą 320 i wstawić w nią cree xp-g - kiedyś zrobiłem taką na xr-e i efekt był bardzo fajny światło x2 a teraz to by było x3 :).
--
Dominik

Data: 2010-07-09 14:41:33
Autor: Titus Atomicus
Cateye HL 320
In article <4c371485$0$17088$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> wrote:

> [...]

> Qrde, to ile trzeba wydac kasy i co kupic, zeby miec oswietlenie
> bateryjne porownywalne z moim dynamowym Lumotekiem Fly IQ???

Ok 160-170 zł na Sigme Pava,

No, ale ta HL 320 tez byla ogolnie chwalona.
A przeciez lampka rowerowa to nie zawody - 'kto dalej doswieci' tylko ma oswietlac jezdnie przed jadacym rowerem.

[...]

A moglbys cos bardziej przystepnym jezykiem???

TA

Data: 2010-07-09 16:23:25
Autor: Dominik Mirowski
Cateye HL 320
Ewentualnie wyaptrzoszyć tą 320 i wstawić w nią cree xp-g - kiedyś zrobiłem
taką na xr-e i efekt był bardzo fajny światło x2 a teraz to by było x3 :).
A moglbys cos bardziej przystepnym jezykiem???

http://www.torch.pl/forum/index.php/topic,57748.0.html

Tu jest opisane co i jak.
--
Dominik

Data: 2010-07-09 16:53:08
Autor: Fabian
Cateye HL 320
W dniu 09.07.2010 14:41, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Oświetlenie roweru to zawsze był kompromis - moc - ciężar - długość
świecenia. Ma oświetlać drogę przed rowerem. Ale czasem potrzeba 50 czy
100 m tej drogi i parę metrów po bokach.

Fabian.

Data: 2010-07-09 11:47:23
Autor: imakowiec
Cateye HL 320
Witam

Dopne sie do watku Kolegi Titusa dot oswietlenia. Mam lampke Cateye
Mikrohalogen HL-500 II

zdjecie:

 http://picasaweb.google.com/lh/photo/scnvSaG9cN-HkTDnAMIjtRxATjaZ8X8P2mF1kxC1h0k?feat=directlink

Jest ona na 4 paluszki i jedna zroweczke halogenowa 4.8 V 0.5 A.
Jestem z niej bardzo  zadowolony. Jednak przez to , ze jest halgenem
zjada szybko baterie. Pomyslalem o wymianie zarowki na jakas sensowana
diode LED o odp mocy i  wielkosci banki tej zarowki. Wyrzucil bym
jeden paluszek i mialbym napiecie 3.6 V ( 3x 1.2 AA aku ) by ja
zasilac. Czy ktos z Panstwa przerabial tak lampke ?

Łukasz R ( imakowiec@gmail.com )

Data: 2010-07-10 18:19:26
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Cateye HL 320
[...]

Do oświetlania drogi przed rowerem możesz kupić jakąkolwiek lampkę.
Takie sie nadają do normalnej jazdy. Ale ja zaczynasz jechać powyżej 25 km/h na szosowych kołach, to zaczyna być problem.

Przetestowałem kilka klasycznych lampek cataye i smarta i żadna nie
pozwalała mi na jechanie szosą 35-40 km/h. Carolus pożyczył mi do testów
taki zestaw http://www.jensonusa.com/store/product/LS280A02-Princeton+Tec+Corona+Led+Headlight.aspx
i to faktycznie świeci naprawdę daleko i szeroko.

Ale jednak poszukuję lampy na 18650 i super jasną diodą. Z kolei Frankie poleca to http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149, ale nie widziałem na żywo.

Seco

Data: 2010-07-12 14:01:14
Autor: Wojciech Waga