Cateye HL-500II a HL-EL410, HL-EL220 i inne

Data: 2009-10-11 13:01:33
Autor: Rafal
Cateye HL-500II a HL-EL410, HL-EL220 i inne
Witam,
Mam pytanie do bardziej doświadczonych, bo w sprzecie zatrzymalem sie dawno temu.

Musze zakupic oswietlenie do roweru. Do tej pory mialem Cateye HL-500II i w zupełności mi starczała. Lampki na dynamo też mi wystarczały. Teraz muszę zakupić następną lampkę a dostępne są właściwie tylko diodowe. Na wygląd upatrzyłem sobie HL-EL410 lub HL-EL220.
Sęk w tym, że są jeszcze HL-EL530 czy HL-EL520 (lub podobne), które jasnością biją na głowę 410 czy 220.

No i tu dylemat. Lampka na być nie po to aby Policja się nie czepiała, lecz ma świecić na ścieżkę gdy np. jadę o zmroku przez las.
Zakup musze zrobić przez internet, więc nie da się iść do sklepu i porównać w realu.

Macie jakieś doświadczenia i możecie coś doradzić?

Pozdrawiam,
Rafał

Data: 2009-10-11 13:10:48
Autor: Świstak
Rafal napisał(a):
No i tu dylemat. Lampka na być nie po to aby Policja się nie czepiała, lecz ma świecić na ścieżkę gdy np. jadę o zmroku przez las.
Zakup musze zrobić przez internet, więc nie da się iść do sklepu i porównać w realu.

Spójrz na http://dominik.magma-net.pl/mod/

Macie jakieś doświadczenia i możecie coś doradzić?

Polecam Sigmę Pava. Daje dobrze rozłożone światło i jest dość jasna,
żeby w porę zauważyć wystającą studzienkę na nieoświetlonej ścieżynie
rowerowej.
Do lasu chyba też wystarczy, może jeszcze czołówka się przyda.

Michał

Data: 2009-10-11 20:43:07
Autor: Faja
Cateye HL-500II a HL-EL410, HL-EL220 i inne
Dnia Sun, 11 Oct 2009 13:01:33 +0200, "Rafal"
<trefl_nie_spamuj_@poczta.of.pl> napisał(a):

No i tu dylemat. Lampka na by?ie po to aby Policja si?ie czepia?, lecz ma ?ieci?a ?ie??dy np. jad? zmroku przez las.
Zakup musze zrobi?rzez internet, wi?nie da si?? do sklepu i por??
w realu.

  Zaproponuje Karmę Sigmy do tego akumulator Ĺźelowy 6v lub orginalny
szeroki snop do 30m 3 tryby świecenia mam ją i jestem zadowolony.

   Po zdrĂłwka    Wiesiek.

--
       Faja  (Wiesiek)

         GG: 3645067

Data: 2009-10-11 21:20:04
Autor: #:-) gps
Cateye HL-500II a HL-EL410, HL-EL220 i inne
Kup Mactronica x 2 (ja tak mam i po lasach ciemną nocą bez problemu śmigam). Na Allegro za 49,- sztuka.

http://www.wrower.pl/testy/2008-Mactronic_DIF-1W.php

#:-)
gps

Cateye HL-500II a HL-EL410, HL-EL220 i inne