Cavallino, czekamy na pryncypialne potêpienie z³odziejstwa :) :)

Data: 2009-05-26 21:17:25
Autor: smiglostopy
Cavallino, czekamy na pryncypialne potêpienie z³odziejstwa :) :)
=?ISO-8859-2?Q?Przemek_Budzy=F1ski?= <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
bo chyba nie masz w±tpliwo¶ci, ¿e trzecia bramka dla Lecha pad³a primo po
spalonym, a secundo po rêce?

No i jak? B³±d czy wykradzenie punktów Polonii?

polonia jest sama sobie winna. jak ostatni obronca podaje pilke napastnikowi
to nie ma co sie dziwic ze sie wtapia wygrany mecz. do tego bramkarz jakis
taki sniety przy wszystkich 3 golach. szkoda i polonii (choc mam nadzieje, ze
jeszcze powalcza) i tego, ze w poznanskim balonie zostalo jeszcze troche
powietrza.

za pomylke na niekorzysc legii nawet sie nie denerwuje. glowny dal ciala, ale
liniowy po prostu nie mogl tego widziec. zreszta, chyba nikt nie spodziewal
sie mistrzostwa w skladzie z kolesiami ktorzy pierwszy raz w zyciu graja w
ekstraklasie, bez dopingu, stadionu, a na dodatek z lechem w epokowej formie;)
jak dla mnie, sezon bedzie udany gdy skonczymy na 2gim miejscu.

--

Cavallino, czekamy na pryncypialne potêpienie z³odziejstwa :) :)