Cavallino - jak w Ceedzie wyłączyć to pieprzone...

Data: 2010-12-10 11:23:27
Autor: Cavallino
Cavallino - jak w Ceedzie wyłączyć to pieprzone...
Użytkownik "PH" <PH@pl.news> napisał w wiadomości news:idss95$hbd$1news.onet.pl...
automatyczne ryglowanie drzwi? albo przynajmnie zrobić tak jak w innych cywiliozwanych samochodach, że otwarcie drzwi kierowcy odryglowuje pozostałe??

Nie mam pojęcia, nie przeszkadza mi to, a wręcz przeciwnie.
Na krótką metę od tego jest klawisz odblokuj na konsoli.

Data: 2010-12-10 11:51:12
Autor: PH

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:idsv5j$nie$1news.onet.pl...
[...]

zawiodłeś mnie :]

Cavallino - jak w Ceedzie wyłączyć to pieprzone...