Cavallino ruszyła budowa Baltic Areny

Data: 2009-04-07 18:44:59
Autor: Bartosz B.
Cavallino ruszyła budowa Baltic Areny
Czy teraz już mogę się cieszyć, czy trzeba czekać na koniec budowy?

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-04-07 20:07:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grfvvt$vpb$1news.onet.pl...
Czy teraz już mogę się cieszyć, czy trzeba czekać na koniec budowy?

Trzeba czekać na koniec.

Data: 2009-04-07 20:16:27
Autor: castrol
Cavallino ruszyła budowa Baltic Areny
Cavallino pisze:

Trzeba czekać na koniec.

Zgadza sie. Tyczy sie to wszystkich stadionow. Ja sie ciesze ze w Gdansku tez juz ruszaja z budowa. Mam nadzieje, ze te wszystkie stadiony powstana. Tylko chyba cos Wroclaw sobie odpuszcza?

Jacek Kustra

Cavallino ruszyła budowa Baltic Areny