Cavs - Magic G2

Data: 2009-05-23 21:00:03
Autor: Hubertus Blues
Cavs - Magic G2
Cavs 1 Magic 1

1. Po dwóch meczach mogło równie dobrze być 2-0 i 0-2. To mimo wszystko przemawia bardziej za Nuggets! W końcu oba mecze odbyły się w LA. Zaraz, zaraz! To nie ta seria! Zaraz zaraz, ale komentarz może być ten sam.
2. Wszyscy się teraz będą jarać rzutem Jamesa. Czy słusznie? Dziś nie wiem.
3. Magic znów słabo zaczęli i sami mogą sobie pluć w brodę!
4. Turkoglu rewelacyjnie końcówkę. W obronie ostatniego rzutu przede wszystkim bał sie faulować i to było widać. IMO zrobił słusznie - było wcześniej kilka lekko przegiętych w stronę Cavs gwizdków. taka karma
5. Za mało aktywnie grał Howard - 8 FGM i 8 FTM to za mało od gracza z ambicjami na dominowanie. 18 zbiórek pokazuje tylko potencjał i szansę, dziś nie wykorzystaną.
6. Ładnie Gortat. Po kiego grzyba na boisko wychodzi Battie to nie wiem. Nie chcę dołączać do gazety.pl z ich niemiłosiernym przesadzaniem, ale dziś 4 minuty Battiego to 4 minuty zmarnowane.
7. Cavs wyraźnie lepiej - Mo skuteczniej i aktywniej, lepsza ławka, LBJ bardziej zespołowo - a i tak nie wystarczyło na Magic. Czy w Orlando Magic mogą grać lepiej? Czy Cavs są słabsi poza Cleveland? Nie w tej serii, IMO inaczej niż w drugiej serii tu będzie trwać dokładnie taka sama walka niezależnie od miejsca meczu.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-05-24 22:57:04
Autor: wiLQ
Cavs - Magic G2
Hubertus Blues napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1. Po dwóch meczach mogło równie dobrze być 2-0 i 0-2. To mimo wszystko przemawia bardziej za Nuggets! W końcu oba mecze odbyły się w LA. Zaraz, zaraz! To nie ta seria! Zaraz zaraz, ale komentarz może być ten sam.

Chyba jednak trzebaby zmienic chociaz lokalizacje ;-)

2. Wszyscy się teraz będą jarać rzutem Jamesa. Czy słusznie? Dziś nie wiem.

Otoz to. Jasne, rzut byl efektowny i istotny dla serii, wiec pochwaly sie naleza,
ale bez przesady i historycznych porownan bo przeciez rzut bedzie bez
znaczenia jak Cavs przegraja serie, a tak jakby istnieje taka mozliwosc.

4. Turkoglu rewelacyjnie końcówkę. W obronie ostatniego rzutu przede wszystkim bał sie faulować i to było widać.

Mogl wyzej podskoczyc, ale to juz czepianie sie. Generalnie trudno marudzic na dopuszczenie takiego rzutu.

5. Za mało aktywnie grał Howard - 8 FGM i 8 FTM to za mało od gracza z ambicjami na dominowanie.

8 FTA ;-) Ale puenta sluszna, po poprzednim meczu ludzilem sie, ze cos
drgnie w tej kwestii, a tu guzik.

6. Ładnie Gortat. Po kiego grzyba na boisko wychodzi Battie to nie wiem. Nie chcę dołączać do gazety.pl z ich niemiłosiernym przesadzaniem, ale dziś 4 minuty Battiego to 4 minuty zmarnowane.

Ewidentnie Gortat jest traktowany tylko jako backup na C, a nie PF.
Dlaczego to juz nie wiem.

7. Cavs wyraźnie lepiej - Mo skuteczniej i aktywniej,

Wow, 7/21 oznacza skuteczniej... ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-24 14:19:54
Autor: sooobi
Cavs - Magic G2
> 4. Turkoglu rewelacyjnie końcówkę. W obronie ostatniego rzutu przede
> wszystkim bał sie faulować i to było widać.

Mogl wyzej podskoczyc, ale to juz czepianie sie.
Generalnie trudno marudzic na dopuszczenie takiego rzutu.

Hedo zagral jak na G2G przystalo:)

pzdr

Data: 2009-05-25 18:28:59
Autor: Rasheed
Cavs - Magic G2
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:gvcc8g$kun$1news.task.gda.pl...
[...]

W G3 byl moment, ze Marcin gral jednoczesnie z Howardem. Battie wyszedl dopiero jakos w koncowce i w sumie na 1 minute.

Rasheed

Cavs - Magic G2