Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka

Data: 2012-04-04 15:49:12
Autor: abc
Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka
Wszyscy jesteśmy grzeszni, a grzesząc tracimy łaskę uświęcającą uzyskaną
poprzez Chrzest.

Utraconą łaskę uświęcającą możemy odzyskać poprzez Sakrament Pokuty.
Sakrament Pokuty ustanowił Pan Jezus posyłając Apostołów:

"Po tych słowach tchnął na nich i powiedział im: Weźmijcie Ducha Świętego!
Którym odpuścicie grzechy, są im odpuszczone, a którym zatrzymacie, są im
zatrzymane" (Jn 20:22-23)

Szafarzami Sakramentu Pokuty są wyświęceni i posłani katoliccy księża,
którzy są sukcesorami (następcami) Apostołów.

Poprzez Sakrament Pokuty następuje całkowite wewnętrzne odrodzenie
człowieka.  Dusza przechodzi ze stanu grzechu do stanu sprawiedliwości.

Kiedy dusza jest usprawiedliwiana, grzechy są odpuszczane, wymazywane i
gładzone;  a człowiek jest wewnętrznie odrodzony i staje się nowym
stworzeniem w Chrystusie.

Data: 2012-04-04 18:48:20
Autor: inż. Jaskiniowy
Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka
Człowiek jest zbawiony tylko i wyłącznie wtedy jeśli zrobi coś bezinteresownie dla drugiego człowieka.

Data: 2012-04-04 18:58:45
Autor: abc
Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka
Jak to ujął Sobór Florencki:

"Nie należy wątpić, że nie tylko wszyscy poganie, ale i wszyscy Żydzi,
wszyscy heretycy i schizmatycy, umierający poza Kościołem katolickim pójdą w
ogień wieczny, przygotowany dla szatana i aniołów jego, jeżeli nie połączą
się z Kościołem katolickim przed swoją śmiercią."

Data: 2012-04-04 19:30:17
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

[...]

To stara nauka, już nieobowiązująca i odwołana przez papieża Pawła VI na
mocy Konstytucji Apostolskiej "Gaudium et spes".

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-04 20:46:08
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f7c7e00$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jedynym Bogiem prawdziwym jest Wielki Dinozaurus i do niego sie trzeba modlić o
wszelakie łaski.
Bóg stworzył na swoje podobieństwo dinozaury kilkaset milionów lat temu.
Wielki Dinozauros oddał im we władanie Ziemie i przykazał
aby się miłowali. I żyli tak kilkadziesiąt milionów lat, aż w końcu niepomni
przykazań Boga Dinozaurosa zaczęli się pożerać wzajemnie. Wtedy rozgniewany
Bóg zesłał na nich ogień z nieba i wygubił. Pozostały po nich jedynie
skamieniałe szczątki. Pożeracze dinozaurów stawiali obfite smrodliwe klocki
i to z nich na drodze ewolucji powstał człowiek. Taka jest prawda, a kto
temu przeczy oddając cześć nieistniejacym katolickim bogom, ten się będzie
smażył w
czeluściach piekieł przez wieki wieków.

sofu
--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Data: 2012-04-07 15:13:58
Autor: pluton
[...]

Tlumacze na polski: pierdolic pambuka, macie byc z kosciolem.

Nullification

Data: 2012-04-04 22:21:16
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-04 18:48, "inż. Jaskiniowy" pisze:
Człowiek jest zbawiony tylko i wyłącznie wtedy jeśli zrobi coś bezinteresownie dla drugiego człowieka.

Dzisiaj takich ludzi  zbrodniarzami się nazywa.

Data: 2012-04-07 08:21:58
Autor: pluton
Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka
> Człowiek jest zbawiony tylko i wyłącznie wtedy jeśli zrobi coś
> bezinteresownie dla drugiego człowieka.

Dzisiaj takich ludzi  zbrodniarzami się nazywa.

Pewnie masz na mysli Gierka i Jaruzelskiego ?

Nullification

Data: 2012-04-07 10:52:19
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-07 08:21, pluton pisze:
Człowiek jest zbawiony tylko i wyłącznie wtedy jeśli zrobi coś
bezinteresownie dla drugiego człowieka.
Dzisiaj takich ludzi  zbrodniarzami się nazywa.
Pewnie masz na mysli Gierka i Jaruzelskiego ?

Mam na myśli tych co chwycili za spluwę dla obrony ludzi przed wiecznie nienażartymi, świńskimi ryjami.

Data: 2012-04-08 06:46:20
Autor: stevep
Dnia 07-04-2012 o 10:52:19 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

I już wykończyli tych rzekomo bronionych przez siebie ludzi?

--
stevep

Data: 2012-04-06 20:04:58
Autor: pluton
Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka
Wszyscy jesteśmy grzeszni

Moze ty. ja w te pierdoly nie wierze i w zwiazku z tym jestem czysty.

Nullification

Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka