Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka

Data: 2012-04-04 18:48:20
Autor: inż. Jaskiniowy
Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka
Człowiek jest zbawiony tylko i wyłącznie wtedy jeśli zrobi coś bezinteresownie dla drugiego człowieka.

Data: 2012-04-04 18:58:45
Autor: abc
Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka
Jak to ujął Sobór Florencki:

"Nie należy wątpić, że nie tylko wszyscy poganie, ale i wszyscy Żydzi,
wszyscy heretycy i schizmatycy, umierający poza Kościołem katolickim pójdą w
ogień wieczny, przygotowany dla szatana i aniołów jego, jeżeli nie połączą
się z Kościołem katolickim przed swoją śmiercią."

Data: 2012-04-04 19:30:17
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

[...]

To stara nauka, już nieobowiązująca i odwołana przez papieża Pawła VI na
mocy Konstytucji Apostolskiej "Gaudium et spes".

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-04 20:46:08
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f7c7e00$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jedynym Bogiem prawdziwym jest Wielki Dinozaurus i do niego sie trzeba modlić o
wszelakie łaski.
Bóg stworzył na swoje podobieństwo dinozaury kilkaset milionów lat temu.
Wielki Dinozauros oddał im we władanie Ziemie i przykazał
aby się miłowali. I żyli tak kilkadziesiąt milionów lat, aż w końcu niepomni
przykazań Boga Dinozaurosa zaczęli się pożerać wzajemnie. Wtedy rozgniewany
Bóg zesłał na nich ogień z nieba i wygubił. Pozostały po nich jedynie
skamieniałe szczątki. Pożeracze dinozaurów stawiali obfite smrodliwe klocki
i to z nich na drodze ewolucji powstał człowiek. Taka jest prawda, a kto
temu przeczy oddając cześć nieistniejacym katolickim bogom, ten się będzie
smażył w
czeluściach piekieł przez wieki wieków.

sofu
--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Data: 2012-04-07 15:13:58
Autor: pluton
[...]

Tlumacze na polski: pierdolic pambuka, macie byc z kosciolem.

Nullification

Data: 2012-04-04 22:21:16
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-04 18:48, "inż. Jaskiniowy" pisze:
Człowiek jest zbawiony tylko i wyłącznie wtedy jeśli zrobi coś bezinteresownie dla drugiego człowieka.

Dzisiaj takich ludzi  zbrodniarzami się nazywa.

Data: 2012-04-07 08:21:58
Autor: pluton
Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka
> Człowiek jest zbawiony tylko i wyłącznie wtedy jeśli zrobi coś
> bezinteresownie dla drugiego człowieka.

Dzisiaj takich ludzi  zbrodniarzami się nazywa.

Pewnie masz na mysli Gierka i Jaruzelskiego ?

Nullification

Data: 2012-04-07 10:52:19
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-07 08:21, pluton pisze:
Człowiek jest zbawiony tylko i wyłącznie wtedy jeśli zrobi coś
bezinteresownie dla drugiego człowieka.
Dzisiaj takich ludzi  zbrodniarzami się nazywa.
Pewnie masz na mysli Gierka i Jaruzelskiego ?

Mam na myśli tych co chwycili za spluwę dla obrony ludzi przed wiecznie nienażartymi, świńskimi ryjami.

Data: 2012-04-08 06:46:20
Autor: stevep
Dnia 07-04-2012 o 10:52:19 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

I już wykończyli tych rzekomo bronionych przez siebie ludzi?

--
stevep

Ccałkowite wewnętrzne odrodzenie człowieka