Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Cd dalszy upadku Skurwesyna

Cd dalszy upadku Skurwesyna

Data: 2015-11-12 01:17:08
Autor: zenek5534
Cd dalszy upadku Skurwesyna
Synod Rodzina: Duszpasterstwo nowomowy jako płazem zmiany w nauczaniu Kościoła
10 listopada 2015 09:02 | Wyślij wiadomość do redakcji
Kardynał Reinhard Marx

Kardynał Reinhard Marx

Niemieccy synody Kardynałowie Kasper, Schönborn i Marx nie osiągnęły swoje cele maksymalne. Ale niejednoznaczny język spornych decyzji Synodu zostawić "wszystkie drzwi są otwarte." Dla ortodoksji tego wyniku jest katastrofa.

Gość post przez Hubert Hecker.

▪ Jeszcze przed Synodu Biskupów na temat rodziny, nie było zaliczek, naginać zasady nauczania Kościoła. Debata nici dotyczy pytanie, czy istnieją dobre działania i postawy w biednych obligacji i zamówień. W grupie złodziei niezawodności, solidarność, sprawiedliwość w podziale łupów, koleżeństwa i spójności są utrzymywane, w przeciwnym razie nie mogą być skuteczne. To samo odnosi się do firmy Mafia. Muszą być teraz uznane za wartości powyższe rozmowy, nawet jeśli są one w kontekście walki z wartościami? Lub nawet zapytał uszczypliwie: jest sprawiedliwość przy podziale łupów nie coś dobrego, nawet jeśli łup jest złe? Więc może jeszcze nie w sytuacji, dobra i zła, aby mieszać się w moralnej szarości?
Wartości nie są z natury dobre

 Zarówno spontaniczna i etycznie rozważyć odpowiedź na te pytania bÄ™dzie: To nie może być. Ale gdzie jest problem? Niezawodność, lojalność, solidarność, itp sÄ… rzeczywiÅ›cie systemy wartoÅ›ci, które sÄ… zwykle zwiÄ…zane z dobrych lub przynajmniej etycznie neutralne celów. Ale nie jesteÅ› w wielkim (wewnÄ™trzna), ale może również prowadzić do zÅ‚ych i karnych celów sÄ… bÅ‚Ä™dne. Z mottem SS: "nasz honor jest lojalność" poplecznicy obozów koncentracyjnych zostali zaprzysiężeni do morderczych rozkaz Himmlera i Hitlera. W kontekÅ›cie mafii powiedziaÅ‚ postawy Virtue zmienić caÅ‚kowicie swoje znaki, przyczyniajÄ…c siÄ™ jako instrumenty do systemu karnego. Oni nawet zachÄ™cić do bardziej skuteczne od zÅ‚a.

Prowadzi to do wniosku: wartości i cnoty nie są dozwolone bez uwzględnienia celów i obligacje są oceniane "doskonałe". Ale właśnie w tym kontekście luźne Przegląd przetłumaczył Nowy etycy: Jeżeli takie postawy jak niezawodność i przejęcie odpowiedzialności praktykowanej w temat gejów osobowych lub cudzołożnych relacji, ten z natury rzeczy "dobrych elementów" te relacje wzmocni pozytywne.
Stopniowości: mieszany dobra i zła w szarościach moralnych
Kardynał Christoph Schönborn

Kardynał Christoph Schönborn

▪ Wiedeński kardynał Christoph Schönborn przyniósł zasadę stopniowości z tego tygodnia jeszcze przed Synodu. Co oznacza ten termin trochę prawdy: w moralnym gradacji wyroku w zakresie dobra i zła muszą być uwzględnione. Teologia rozróżnia powszednich i śmiertelnych grzechów, grzechów śmiertelnych i grzechów przeciw Duchowi Świętemu. Nawet przy dobrych uczynków, istnieje gradacja aż do doskonałości i świętości.

Tak więc, można znaleźć we wszystkich nieregularnych form elementów współżycia dobrego. Według abp Forte zadawane Ojcowie synodalni na "czuć sympatię do niedoskonałego pozytywności razem towarzyszyć ścieżkę dojrzewania". Ta duszpasterska nowomowa Synodu jest językiem zaciemniania, że ​​nie chce już spodziewać rzeczywistość grzechu i biblijny wymóg nawrócenie grzeszników ludzi.. W następującym składzie, absurd frazy zostaną ujawnione: od dodatni deficyt stopniowo przejść do pozytywnego pozytywności. Oba bieguny tego zdania są bezsensowne konstrukcje słowne.

Ostatecznie nie jest to pojęcie ma powierzchnię złych lub grzech więcej: nawet najgorszych ludzi, a jego zachowanie się Gradualists chcą patrzeć na to więcej elementów "prawdy i świętości" - wiedeński kardynał - takie jak pragnienie stabilności i niezawodności. Od tego momentu, to stopniowanie w mniej lub bardziej niedoskonałej dobroci rozciąga się do "idealnego" dobrych rzeczy - na przykład w sakramentalnym małżeństwie.

Tak więc Schönborn ponownie zmodyfikował swoją teorię etyczną kolorze: W swojej moralnej czarno-szaro-białym skali głęboką czerń należy wyrzucić, więc grzech ciężki. Gradacja zaczyna się od ciemnej szarości. To byłoby ludzie w wielkiej niedoskonałości, ale z podejściem wynik jest pozytywny.
Miłość w czasach różnorodność stylów życia seksualnego
Walter Kasper

Walter Kasper

▪ Jeśli ten argument jest podniesiony wyłącznie na subiektywnych postaw i intencji konkubentów. Jednak istotne jest, aby skupić się na jakie ustawienia Schönborn, a co on wybiera: On podnosi jego heroiczną miłość i wzajemne oddanie dalej.. Lojalność się do śmierci i otwartości na życie, dwa z trzech podstawowych sakramentalnego małżeństwa towarów, może to przepadają.

To sprzeniewierzenie nauczania Kościoła o małżeństwie nie dzieje się przez przypadek. Dla Schönborn ma najniższy wspólny mianownik w żadnym z obecnych standardowych form współżycia seksualnego. Dowiaduje się jednak, trochę przez całe życie wierność lub otwartość na dzieci. Ostatecznie stan sakramentalnego małżeństwa jest rozkładany z tym pojęciem. Schönborn popycha do zmiany wartości małżeństwa i rodziny w "wymiarach historycznych i społecznych" po. Z drugiej strony, on wyznacza nowe sposoby życia razem "pozytywny rozwój społeczeństwa", która zajęłaby się Kościoła w dokumencie Rady Gaudium et spes domagał.

Jak należy zauważyć wynikiem sprawozdania Schönbornów: Dla niego, odpowiednie konteksty rozrywki nie mają etyczne znaczenie. Biblijne nauki, obiektywne normy prawa moralnego lub prawa naturalnego pozostają ukryte w tej perspektywie. Do oceny konkubentów, że będzie w związku z tym, niezależnie od tego, czy żyją w sakramentalnym małżeństwie, homoseksualnego partnerstwa, niezwiązana ze sobą przed i poza małżeństwem lub w drugim lub trzecim małżeństwie.

Piosenkarka Zarah Leander zadał retoryczne pytanie w piosence: "Czy kochasz być grzechem?" - Miał seks we wszystkich dziedzinach życia i kształtach. W pozytywnym nowomowy Synodu chce się unikać słowa "grzech" w każdym przypadku. Dlatego odpowiednie pozytywne przeformułowanie będzie: Miłość jest we wszystkie formy życia coś dobrego!

Kardynał Schönborn promuje jego podejścia, plan różnorodności stylów życia seksualnego, ponieważ propaguje płci i gejowskiego lobby: całe życie małżeństwa z dziećmi jako "tradycyjnej rodziny" będzie to tylko jeden z wielu równorzędnych życiowych i rodzinnych form dodatkowo do wtórnego mieszane małżeństwa, rodziny, osoby samotnie wychowujące dzieci i single, pary gejowskie bez oraz z dziećmi itp
Heroiczna miłość w homoseksualnych?

▪ Ale wiedeński kardynał idzie o krok dalej. Stwierdza wyraźnie postaw homoseksualnych w "jawnych" jako wzór do naśladowania dla małżonków w sakramentalnym małżeństwie powrotem. W par homo "elementów prawdziwego heroizmu" będzie realizowane jako "prawdziwej miłości i pobożności". Dodaje: zawsze można się czegoś nauczyć od tych ludzi, w nieregularnych sytuacjach obiektywnie, tzn deficytu pozytywności. Życie w gejowskich partnerstwa lepsze chrześcijańskich?

Jego krytycy rzuca Kardynał z abgemünzte Wysłany przez Franciszek sprzeczne: "Kim jesteśmy, aby ocenić i powiedzieć, że to (spółki jawne) są nie elementy prawdy i świętości w nich" Ale Schönborn nadużywane papież Wysłany przez ustanowienie partnerstwa nieprawidłowe odwołanie do Homo. Franciszek z drugiej strony chciał gejów osoby oceniane nie osądzać, czy będą szukać Boga i dobra wola są.
Między Homo partnerstwa i małżeństwa, nie ma żadnych podobieństw ...

▪ Przy takich zuchwałych twierdzeń i wypaczeń, jednak kardynał Schönborn nie mógł dotrzeć na synodzie. Co Franciszek trzyma partnerstw homoseksualnych, którą ogłosiła po referendum w Irlandii Homo przez jego sekretarza stanu: wprowadzenie małżeństw homoseksualnych jest "porażką ludzkości". Synod Biskupów była ocena przez ówczesnego kardynała Ratzingera odbędzie się w pierwszej sesji i powtórzył nauczanie Kościoła w końcowym dokumencie: "nie ma fundament to, aby między związków homoseksualnych i tworzenia Boży plan dla małżeństwa i rodziny podobieństw i analogii". W związku z tym, że to "nie do przyjęcia", aby umieścić Kościół do wprowadzenia i akceptacji rzekomej "małżeństw homoseksualnych" pod ciśnieniem.
.... Nawet z niedoskonałym pozytywności

Jest kluczowe w tym oświadczeniu kościelnego nauczania, że ​​kontekst instytucjonalny postaw chrześcijańskich jest uwydatnione, formy i treści z obietnicą małżeństwa i małżeńskich towarów w dwubiegunowości mężczyzny i kobiety. Tylko w tym kontekście małżeństwa sakramentalnego są miłość, lojalność i otwartość dla dzieci, oparte na prawie naturalnym być spełnione wartości dla małżonków. Wiarygodność i odpowiedzialność, z jaką gejów partnerstwa reklamowany być w żadnym analogię, "nawet w najszerszym tego słowa znaczeniu", jak podkreślił kardynał Ratzinger. To doktrynalne oświadczenie zatem pojęcie Gradualists odrzucając "niedoskonałe dodatni".
Dokument Synod na optymizm wykończenia - Christian rozgraniczenie w sposób dorozumiany
Kardynałowie Znaki i Kasper w Rzymie

Kardynałowie Marks i Kasper w Rzymie

▪ Z jego prac na obszarach wstępnej, pomocniczej i nachehlichen współistnienia Wiednia kardynała, jednak może podjąć większy wpływ na synodzie. Jako szef niemieckiego kręgu niosąc trzy raporty jego pisma, choć inni biskupi niemieccy wprowadzili swoje pozycje.

W pierwszym tekście, grupa język niemiecki na żądanie w dokumencie Synodu, nauczanie Kościoła powinno być w "pozytywne, pozycja chrześcijańska rozwija język" zostanie pokazany.. Ponadto niemiecki krąg prosi Synody-ostatecznej redakcji ", nie za dużo, aby wpaść na przewartościowanie raczej pesymistyczne postrzeganie naszego społeczeństwa". Soso, Synod ma być przycięte do bezwarunkowej optymizmu i wypowiedzi doktryny katolickiej tylko w dobrą formę, nigdy w "normatywnego i negatywnie ograniczającą języku". Schönbornów stopniowanie pozytywów wydaje się tekstem; nawet przed słowem a rzeczywistością (ujemnej) "grzechu" Katolicy powinni być ekranowany; nie ma wyraźnych linii podziału z pozycji katolickich są ustawione. Tylko "pośrednio" może być "chrześcijańskie niezgodne pozycje" na antenie - które jest ukryte - być. Światowej Episkopatu optymizm nie jest do być zakłócany przez wspomnienie brzydkie deformacje ludzkiej seksualności - jak pornografii, prostytucji, pedofilii, sadomasochizm, fetyszyzm, gwałt i niekontrolowanej homoseksualizmu.

Takie podejście z "pozytywnej wizji" została przyjęta w dokumencie końcowym Synodu w rozdziałach 69 do 71 - sukces Schönbornów gradualizmu: po prostu odkryć "pozytywne elementy", choć jeszcze nie w każdej formie życia razem "Pełni" zawarte, ale powinny być postrzegane i po drodze - drodze z niedoskonałego do doskonałego pozytywności!
Przepraszamy za głoszenie nauki Kościoła

▪ W trzecim tekście niemieckim kręgu tego wątku zostanie wznowione. Biskupi przeprosili pierwszy dla rzekomego okrucieństwa ich wstępnego poprzednika. Możesz zakwestionować ten sam czas, że będą one przyniosły wiele cierpień ludu (ograniczający) głoszenie nauki Kościoła - np. Poprzez przed- i nie konkubinacie, rozwiedzionych, żyjących w nowych związkach, lub partnerów homoseksualnych, gdzie tak wiele Pozytywna model jest do odkrycia.

Po dzisiejszym biskupi zdystansował się od nauczania Relentless Kościoła, a także głoszenia samo, zwracają się znów optymistycznie-pozytywny ludzkiej seksualności, teraz w czysto socjologicznym dykcji: sprawiają, że "humanitarny projekt seksualności człowieka" na pierwszym planie , A "właściwe i odnawiane język" (jeszcze nowomowy!), Należy w szczególności wprowadzenie młodzieży "do dojrzałej seksualności człowieka". Ten nowy język będzie nawet dostać jeszcze rodziców, duszpasterzy i nauczycieli.

Choć reprezentuje obszar przepowiadanie i katecheza jest skierowana do biskupów niemieckich Synodu wyrazić w dowolnym momencie wprowadzenia do katolickiej nauki o małżeństwie i sakramentalnego małżeństwa. Co powinno się zmienić w takiej praktyce stanu skarżył się, że katolicy z nią ożenić, mieć trochę wiedzy o wartości i znaczeniu sakramentu małżeństwa?
Carte blanche do sakramentalnego arbitralności z subiektywnych decyzji sumienia

▪ Najbardziej kontrowersyjną kwestią jest negocjowana na koniec trzeciego dokumentu okręgu. Biskupi zadać na początku wyrazić swój cel wcześniej, że chce, aby umożliwić po pierwszym stałym małżeństwa oddzielić życie i drugi mąż wyszła ponownie za mąż "w pewnych warunkach do sakramentów pokuty i Eucharystii". Podejście to zostało odrzucone w zasadzie przez papieża Pawła II w encyklice "Familiaris consortio".:
"Kościół jednak przypomina jej argument oparty na Piśmie Świętym ćwiczyć, aby nie dopuścić rozwiedli się i ożenił się ponownie do uczty eucharystycznej. Nie może być dopuszczony; ponieważ ich stan życia i ich warunki życia są sprzeczne z tym celem przymierza miłości między Chrystusem i Kościołem, Eucharystia sprawia, że widoczne i teraźniejszości. "
W związku z tym, że to sprytne posunięcie, z nieszkodliwe cytatem zainicjować atak, jeśli pozycja sytuacja papieskiej encykliki samym: Papież mówił o w rozróżnieniu, że często daje się winny i niewinny małżonek w separacji. To etyczne rozróżnienie to prawda, ale nie może odebrać obiektywnej ważności małżeństwa zawarła lub legitymizować podmiotowe prawo do uzyskania drugiego małżeństwa i przyjmowania Komunii.

Ale tylko w tym celu, ten cytat powinien prowadzić. Sposobem na to, że jest określona z "forum wewnętrznym". Upewnij się, że osobisty rachunek sumienia jest przeznaczona dla sesji doradczej z spowiednika. Słowo: "Każdy musi sprawdzić się", dostęp do sakramentów Eucharystii będzie subiektywna decyzji. Oznaczałoby to carte blanche sakramentalnej arbitralności, ponieważ sumienie większości katolików nie kieruje wiedzy biblijnej i kościelnej standardu nauczania.

Schönborn i niemiecki krąg argumentował sumienia podobny do Marcina Lutra, kiedy stanął przed pytaniem, czy powinien on protestancka elektor Johann Friedrich umożliwić ponowne małżeństwo. Miał "do Boga i sumienia", że nie może żyć bez jego konkubiny. Następnie Luter dał wyborców "pozwolenie beichtweise dla bigamii w celu ratowania sumienia".

Kardynał Schönborn było wyraźnie zbudowany w jego pre-synodalnych przypadkach wywiadu, gdzie ponownie wyszła za mąż rozwódki z ważnego pierwszego małżeństwa rekomendowanych do otrzymania ciała Pańskiego. Miał prowokacyjnie naruszone nauczanie papieża Jana Pawła II .. Nawet w dyskusji posynodalnej zasugerował, że z tej samej linii: Do Komunii przez katolików w nieprawidłowym drugiego małżeństwa jest stan celibatu, ponieważ znajduje się w "Familiaris consortio", nie jest już konieczne.
Reformatorzy majÄ… nogÄ™ w drzwi - ich stopniowego porzÄ…dku obrad
Kardynałowie Marks i Schönborn na synodzie

Kardynałowie Marks i Schönborn na synodzie

▪ Dokument końcowy Synodu, rozważań i preparaty niemieckiego kręgu większości przyjęte wymienionych w rozdziałach 85 i 86. Jednak nie zostały dokonane pewne osłabienie.. Tak więc, z uformowanego sumienia "dość" mówił zamiast niezwiązanego "własnego sumienia". Prywatną sumienie nie może naruszać wymogów prawdy i specyfikacje dogłębną gospel w kościele. Zamiast "dostęp do sakramentów" do możliwości "z pełnego uczestnictwa w życiu Kościoła" zostanie zbadana.

Niemniej jednak, Kasperianer wyrażone Synodu wynik w ostatnim artykule z ostrożnym optymizmem. Kardynałowie Kasper, Schönborn i Marks mógłby umieścić w rozdziałach 69 do 71 oraz 85 i 86 "stopy w drzwiach" w celu realizacji po Synod gradualiter ich stopniowe porządek obrad. Ponieważ osłabione treść tych rozdziałów odnoszą się do dalszego magazynie decyzji z niemieckiego kręgu. Na tym jednak doktryna kościoła została zmieniona na obszarze seksualności i małżeństwa pod ręką (duszpasterstwa). Podsumowując, wynika z następujących punktów narożnych nowy paradygmat nauczania Kościoła na temat małżeństwa:

- To nie powinno być dłużej używany w języku ujemne ograniczającej grzechu, zakazów i złe - o 6 przykazanie: Nie będziesz cudzołożył, powiedział Jezus, Słowo ponowne małżeństwo jako cudzołóstwo lub braku dopuszczalności stosunków seksualnych poza małżeństwem. Kościelnych realizm o grzechu i zbrodni jest wypowiedziana jako "pesymistycznego światopoglądu".
- Ponadto moralna zasada teologiczna z natury źli zostaną odcięte. Tak więc, aborcja, cudzołóstwo, itp, nie powinno być więcej niż w złych działań są, ale w sytuacji, motyw, okoliczności i skutki mogą być interpretowane pozytywnie.
- W porównaniu do poprzedniego rozróżnienia między dobrem a złem, Kościół powinien być całkowicie odwrócone do dodatniej optymistycznego widzenia człowieka. We wszystkich złych postaw i działań można zawsze już zobaczyć domieszkę dobrych intencji i metod. W związku z tym, że to nie potrzebują więcej nawrócenie grzeszników.. Nie będzie tylko dobry postęp od punktu początkowego niedoskonały pozytywnej dodatniej pozytywności. Poprzedni standard sakramentalnego małżeństwa w ten sposób zmarginalizowane do trudno osiągalnych "idealne" dla pobożnych.
- Zastosowanie tego nowego paradygmatu stanowi znaczne zmiany w nauczaniu Kościoła na temat seksualności i małżeństwa: przed wszystkimi stosunków seksualnych, oprócz i pozamałżeński być co do zasady przyjęte w różnych formach życia i miłości i zauważony przez jej pozytywnych elementów przedstawionych i oceniane. W szczególności, przyjęcie odpowiedzialności prezentowana jest w drugim małżeństwie, jak w wielkie i nieodwracalne.
- Te kościelne i dyscyplinarne konsekwencje tej zmiany kardynał Schönborn instruktażowe zarysowane tak: Wstęp do drugiego małżeństwa z poprawnymi pierwszego małżeństwa może być żałował i odpuszczone przestępstwo w przeszłości konfesjonale. Zobowiązania zaciągnięte i przyjęcie odpowiedzialności w drugim małżeństwie (zwłaszcza u dzieci), ale były na ogół pozytywne elementy, które powinny zapewnić dostęp do komunii przez osobistego rachunku sumienia. Wyraź siebie wiedeński kardynał kwestionuje wyjątkową formułę "Familiaris consortio", po otrzymaniu Komunii Świętej jest umożliwienie tylko abstynencja w drugim małżeństwie.

W tym sensie Kasperianer rozważyć decyzję Synodu jako początek w porządku, że nie przywiera do brzmienia, ale - będzie nadal ducha Synodu i drzwi do akceptacji różnorodności współpracowników miłośników na całym odbijanie i pełnego "integracji" - analogiczny do Rady powinny działać w sakramentalnym Kościoła. Słabą pociechą dla obrońców ortodoksji, że dokument końcowy Synodu drinstehe sprzeczne z nauczaniem Kościoła nie jest, praktycznie przestarzałe
Nauczanie Kościoła na temat małżeństwa wyparuje z wierzących, przez długi czas

▪ Jednak nawet tezę, że vorliege obronny nie naruszenia doktryny kościoła, ma jasność i wewnętrzne działania głoszenia katastrofalne skutki Kościoła daną poprzedni odparowanie nauczania Kościoła na temat małżeństwa i rodziny:

W artykule z Limburgii Kirchenzeitung z 09.20.2015 pod tytułem: "dając drugą szansę" rozwódki poinformował w niedzielę na ankiecie wśród jubileusze małżeństwa z pytaniem, jak Kościół powinien zachowywać się do ponownego małżeństwa rozwiedzionych. Wszystkie trzy pary wywiady zakwestionował separację małżonków pod aspektów: Man błędne. To stało się tak, że jedna obok niego jest wybór właściwego partnera. Potem robisz to po prostu drugi raz lepiej. Zdecydowanie Rozwiedziony powinny otrzymać drugą szansę i ponownie się żenić w kościele.

W takim świeckiego małżeństwa, wzór prób, błędów i drugą szansę, nauczanie Kościoła na temat małżeństwa został całkowicie odparowany. Jeśli w rzekomo dobrych ślubnych par katolicki Złotych już przeważa to odparowanie Nauki Wiary, jeden jest u młodzieży i młodych par z pewnością nie ma podejście patrz roszczeń i darów w sakramencie małżeństwa. Że katolicy ze starych do młodych w wielu przypadkach nie mają wiedzy na temat chrześcijańskich zasad religijnych, biskupów i duszpasterzy, nauczycieli religii i Kościoła dziennikarstwo będzie zaskoczony. Ponieważ są one oczywiście do tej pory nie udało się spełnić swój obowiązek wystawienia biblijnego nauczania Kościoła o małżeństwie tyle. W tej sytuacji Zwrot na wszystkich poziomach głoszenia nie-zwinny. W związku z tym stwierdzenie, że Synod nie wyraził wobec nauki Kościoła, zgłoszenia upadłości Bądź kościelnego deficytów ewangelizacji, zwłaszcza w nauczaniu o małżeństwie.
Doktryna strat-pozytywności przybył do prowincji

▪ To pokazuje spotkanie obecnego lidera diecezji Limburg, biskup Manfred Grothe, z "dwudziestu lekarzy z ministerstwa i poradnictwa rodzinnego, od centrów edukacyjnych rodziny i opieki nad dzieckiem". Postępowe tendencje Kaperianer ułamek Synodu były niezwykle szybko dodał. Gdy biskup Bode ubolewał lukę pomiędzy nauką i rzeczywistości życia na wiosnę, więc teraz jest system językowy: "napięcie między (żonaty) Idealny i rzeczywistość" - tak Grothe głośnym Limburger Kirchenzeitung od 1 listopada Obecnie nawet "różnorodność form życia gdzie tylko elementy tego ideału "będzie realizowany. Widzimy, że rozprzestrzenianie się Rzym doktryny stopniowości w pozytywności deficytu przybył w prowincji.

Nawet teoria kardynała Schönborna, że ​​takie postawy jak "wziąć odpowiedzialność" są bez kontekstu, więc we wszystkich okolicznościach (wewnętrznie) dobre gorące, nawet Ewangelie według, został zatwierdzony przez biskupa pomocniczego Limburg. Zdradliwe, jednak było to, jak doradcy katolickie / wewnątrz były w swoich raportach praktyk: "Para, w każdej formie życia, chcą, aby odnieść sukces razem".. Ludzie nie doceniają profesjonalne doradztwo. To było "marka, a nie przeszkodą katolicki (!), A nie problem". To stwierdzenie jest jednoznaczne: The, katolikiem "jest uważany za markę zewnętrznych, które nie są wówczas jako przeciwzapalny i obturacyjnych do konsultacji, jeżeli

Cd dalszy upadku Skurwesyna

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona