Cecha narodowa.

Data: 2011-05-22 04:50:14
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
# Zastanówmy się, jaka jest cecha narodowa Polaków? Jeste¶my dumni z tego, że jeste¶my Polakami? Może pomagamy sobie nawzajem spełniać nasze marzenia? A może jeste¶my dla siebie mili, u¶miechnięci i wszystkim dobrze życzymy? Nie moi mili nasz± cech± narodow± jest NARZEKANIE.
 Narzekamy na to, że pada deszcz, że jest drogo, że mieszkamy na wsi, albo w mie¶cie. Narzekamy na to, że urodzili¶my się blondynk±, albo szatynem, narzekamy, że mamy duże albo małe piersi, uszy, nos, narzekamy na wszystko co nas otacza, narzekamy, że jeste¶my biedni, bogaci, zdrowi i chorzy, narzekamy na wszystko i wszystkich tylko nie na siebie, bo oczywi¶cie my - jeste¶my czy¶ci, prawdomówni i idealni.
 - Urodziłe¶ się na wsi "zabitej dechami" i jest Ci z tym Ľle?
 - Urodziłe¶ się w rodzinie, w której wprawdzie jest miło¶ć i zaufanie, ale niestety jak to bywa bardzo często brakuje na wszystko?
 - Może w Twojej rodzinie alkohol leje się strumieniami i nie bardzo masz kogo na¶ladować  planuj±c swoje życie?
 - Może już pracujesz, a pensja jak± otrzymujesz starcza Ci tylko do piętnastego ?
 Powiedzmy sobie jasno i otwarcie, każdy z nas jest dzi¶ w jakim¶ etapie swojego życia. Jednak, czy zdajemy sobie sprawę, że to gdzie jeste¶my i co posiadamy zależy tylko od nas samych?
Żyjemy dzi¶ w najlepszych czasach w całej historii Naszej Ojczyzny, czyli dla ludzi, którzy kiedykolwiek żyli na ziemi zwanej POLSKˇ.
 Moja wspaniała rozmówczyni u¶wiadomiła mi wła¶nie to, że nasze życie jest tylko w naszych rękach.
A ja Ci przyjacielu powiadam, że MARZENIA decyduj± o tym gdzie dzi¶ się znajdujesz, a rz±d, Władza Gminna czy Prezydent miasta, może Cię co najwyżej w du... pocałować. Oni zrobili swoje, wprowadzili nas do Unii, oddali nam paszporty. Teraz, to TY sam musisz zdecydować, gdzie chcesz być za dziesięć lat. Wiem s± tacy, którzy my¶l±: chciałbym pracować w mie¶cie 10 kilometrów od mojej wsi, ale zabrali mi ostatni poci±g, który mógł mnie tam dowieĽć. Samochód? Nie mam, kupił bym sobie gdybym tam pracował, ale ...
 Więc co zrobił Zbyszek, Renia , Ania, Janek, Bernard z Jadzi±... i pozostałe dwa miliony Polaków z marzeniami? Emigrowali po to by dać swoim dzieciom lepsz± przyszło¶ć. Czy Oni kogo¶ zdradzili? Dzisiaj słyszę, że Generał Jaruzelski uratował Polskę, przed czym ? Przed kim? Przed Rosjanami, których wcze¶niej trzykrotnie błagał o interwencję w Polsce i na dodatek ¶mie nazywać Kuklińskiego zdrajc±? To wła¶nie Ci POLACY, którzy emigrowali przed laty i emigruj± czy migruj± dzi¶, s± większymi patriotami od tych, którzy siedz± dzi¶ na pod słupskiej czy pod białostockiej wiosce i narzekaj± że Rz±d się nimi nie zajmuje. To wła¶nie Ci Polacy, którzy emigrowali maj± większe prawo nazywać siebie Polakami bo Polskę nosi się w sercu, a nie na sztandarach na placu prezydenckim, a potem woła się przez megafony, że Polska jest tu gdzie stoi On, a reszta stoi tam gdzie stało ZOMO.
 Moim zdaniem gorsze ¶wiadectwo Polsko¶ci daj± Ci "mieszacze", którzy stoj± pod kioskami z piwem, Ci którzy na forum Europy robi± wystawy i wypisuj± haniebne opisy, gorsze ¶wiadectwo daj± Ci, którzy maj± w "statucie" nie kradnij, a okradaj±, maj± w "statucie" nie mów fałszywego zdania o bliĽnim swoim, a buduj± groby Jezusa na podobieństwo samolotu czym jednocze¶nie mówi± nam, że prawdziwy wierz±cy to PiS-owiec. PO-wcom, PSL-owcom, czy SLD-owcom do ko¶cioła wstęp wzbroniony. Gorsze ¶wiadectwo daje "Solidarno¶ć" ¦niadka, która podobnie jak Ko¶ciół Katolicki poparła tylko jedn± partię w wyborach, na dodatek t±, która wizerunkowi Polski robiła i robi najwięcej "siary".
 Moja Ojczyzna jest tam gdzie moja rodzina, któr± założyłem i obiecałem, że jej nie opuszczę aż do ¶mierci. Miałem do wyboru, pozostać tam gdzie można żyć na chlebie z metk± i gdzie jak napisał mój przyjaciel "mnie okradaj±", albo wyjechać i tam daleko od ziemi przodków żyć i umierać, lecz na moim grobie proszę zawiesić polsk± flagę, tę sam±, któr± wieszałem przez całe swoje życie w swoim sercu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfrhf

--
stevep

Data: 2011-05-22 09:01:04
Autor: jadrys
Cecha narodowa.
W dniu 2011-05-22 04:50, cirrus pisze:
# Zastanówmy się, jaka jest cecha narodowa Polaków? Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy Polakami?

To próbują nam wmówić nasi politykierzy oddający nas pod but USA.

Data: 2011-05-22 10:32:34
Autor: he®sk
Cecha narodowa.
On Sun, 22 May 2011 09:01:04 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-22 04:50, cirrus pisze:
> # Zastanówmy się, jaka jest cecha narodowa Polaków? Jeste¶my dumni z > tego, że jeste¶my Polakami?

To próbuj± nam wmówić nasi politykierzy oddaj±cy nas pod but USA.

 moglbys ich wymienic?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-22 11:05:05
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
Użytkownik "heRsk" <kibol.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lbiht6t0rs6kkntkdr5bgqiun19096aav34ax.com...
[...]

Zaraz będzie miganko, nie oczekuj m±drej odpowiedzi.

--
stevep

Data: 2011-05-22 12:29:27
Autor: Wiesiaczek
Cecha narodowa.
On Sun, 22 May 2011 10:32:34 +0200, he®sk wrote:

> [...]

> tego, że jesteśmy Polakami?

To próbują nam wmówić nasi politykierzy oddający nas pod but USA.

No, to ci, którzy teraz zgadzają się na amerykańskie bazy wojskowe w Polsce. Chyba ktoś do chuja rozmawia z amerykanami w naszym imieniu?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach: Gdy sÄ… ogĂłrki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-05-22 16:38:45
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:iravj6$o30$3news.onet.pl...
[...]
Polsce. Chyba ktoĹ› do chuja rozmawia z amerykanami w naszym imieniu?

Konkrtnie, nie migaj siÄ™.

--
stevep

Data: 2011-05-22 20:41:15
Autor: jadrys
Cecha narodowa.
W dniu 2011-05-22 10:32, he®sk pisze:
[...]

  Zapytaj raczej kto z nich tego nie robiĹ‚ i nie robi.

Data: 2011-05-23 01:50:45
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irblc2$m4a$2news.onet.pl...
[...]

To miganie nie odpowiedĹş.

--
stevep

Data: 2011-05-23 22:00:51
Autor: jadrys
Cecha narodowa.
W dniu 2011-05-23 01:50, cirrus pisze:

  moglbys ich wymienic?
 Zapytaj raczej kto z nich tego nie robiĹ‚ i nie robi.
To próbują nam wmówić nasi politykierzy oddający nas pod but USA.

To miganie nie odpowiedĹş.

AleĹĽ to jest odpowiedĹş. To znaczy ĹĽe robili/robiÄ… to prawie wszyscy.

Data: 2011-05-24 05:02:03
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iref1g$e0l$1news.onet.pl...
[...]

Prawie wszyscy to nikt.

--
stevep

Data: 2011-05-22 11:04:23
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irad3f$lgg$3news.onet.pl...
W dniu 2011-05-22 04:50, cirrus pisze:
# Zastanówmy się, jaka jest cecha narodowa Polaków? Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy Polakami?
To próbują nam wmówić nasi politykierzy oddający nas pod but USA.

JesteĹ› najbardziej ĹĽywym przykladem tej naszej niechlubnej cechy narodowej.

--
stevep

Data: 2011-05-22 20:41:06
Autor: jadrys
Cecha narodowa.
W dniu 2011-05-22 11:04, cirrus pisze:
[...]

Bo mi sie normalnie chce rzygać jak słyszę takie słowa w mediach?

Data: 2011-05-23 01:50:15
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irblc2$m4a$3news.onet.pl...
[...]

Nie dziwie się, gdybym był takim jak ty kwękaczem też by mi się to nie podobało.

--
stevep

Data: 2011-05-22 18:27:01
Autor: Jaksa
Cecha narodowa.
On Sun, 22 May 2011 04:50:14 +0200, cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net>  wrote:

A gowno prawda kretynie! Moze w najlepszych czasach dla twoich  prowadzacych,
zydoubeckich kanalii o obych nam zupelnie korzeniach etnicznych i kulturze.

Lepiej sie zylo w Polsce za czasow saskich, roznica miedzy Polska a Europa
Zachodnia byla wtedy mniejsza niz jest dzisiaj.

Nie mowiac o zlotym wieku, plus minus, 1530-1630, z granicami obejmujacymi
Smolensk i Ryge. Z poziomem zycia jednym z najwyzszych w swiecie.

Z sadami i prawami z ktorych do dzisiaj jestesmy dumni.

W II RP z niczego zbudowano od podstaw COP i port (najwiekszy na Baltyku),
a co zbudowano w zasranej zydoybeckim gownem III RP?

NIC! A, blaszane hipermarkety i.... 280 km autostrad w... 22 lata.

Jaksa

Cecha narodowa.