Cecha narodowa.

Data: 2011-05-22 09:01:04
Autor: jadrys
Cecha narodowa.
W dniu 2011-05-22 04:50, cirrus pisze:
# Zastanówmy się, jaka jest cecha narodowa Polaków? Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy Polakami?

To próbują nam wmówić nasi politykierzy oddający nas pod but USA.

Data: 2011-05-22 10:32:34
Autor: he®sk
Cecha narodowa.
On Sun, 22 May 2011 09:01:04 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-22 04:50, cirrus pisze:
> # Zastanówmy siê, jaka jest cecha narodowa Polaków? Jeste¶my dumni z > tego, ¿e jeste¶my Polakami?

To próbuj± nam wmówiæ nasi politykierzy oddaj±cy nas pod but USA.

 moglbys ich wymienic?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-22 11:05:05
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
U¿ytkownik "heRsk" <kibol.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:lbiht6t0rs6kkntkdr5bgqiun19096aav34ax.com...
[...]

Zaraz bêdzie miganko, nie oczekuj m±drej odpowiedzi.

--
stevep

Data: 2011-05-22 12:29:27
Autor: Wiesiaczek
Cecha narodowa.
On Sun, 22 May 2011 10:32:34 +0200, he®sk wrote:

> [...]

> tego, że jesteśmy Polakami?

To próbują nam wmówić nasi politykierzy oddający nas pod but USA.

No, to ci, którzy teraz zgadzają się na amerykańskie bazy wojskowe w Polsce. Chyba ktoś do chuja rozmawia z amerykanami w naszym imieniu?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-05-22 16:38:45
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:iravj6$o30$3news.onet.pl...
[...]
Polsce. Chyba ktoÅ› do chuja rozmawia z amerykanami w naszym imieniu?

Konkrtnie, nie migaj siÄ™.

--
stevep

Data: 2011-05-22 20:41:15
Autor: jadrys
Cecha narodowa.
W dniu 2011-05-22 10:32, he®sk pisze:
[...]

  Zapytaj raczej kto z nich tego nie robiÅ‚ i nie robi.

Data: 2011-05-23 01:50:45
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irblc2$m4a$2news.onet.pl...
[...]

To miganie nie odpowiedź.

--
stevep

Data: 2011-05-23 22:00:51
Autor: jadrys
Cecha narodowa.
W dniu 2011-05-23 01:50, cirrus pisze:

  moglbys ich wymienic?
 Zapytaj raczej kto z nich tego nie robiÅ‚ i nie robi.
To próbują nam wmówić nasi politykierzy oddający nas pod but USA.

To miganie nie odpowiedź.

Ależ to jest odpowiedź. To znaczy że robili/robią to prawie wszyscy.

Data: 2011-05-24 05:02:03
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iref1g$e0l$1news.onet.pl...
[...]

Prawie wszyscy to nikt.

--
stevep

Data: 2011-05-22 11:04:23
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irad3f$lgg$3news.onet.pl...
W dniu 2011-05-22 04:50, cirrus pisze:
# Zastanówmy się, jaka jest cecha narodowa Polaków? Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy Polakami?
To próbują nam wmówić nasi politykierzy oddający nas pod but USA.

Jesteś najbardziej żywym przykladem tej naszej niechlubnej cechy narodowej.

--
stevep

Data: 2011-05-22 20:41:06
Autor: jadrys
Cecha narodowa.
W dniu 2011-05-22 11:04, cirrus pisze:
[...]

Bo mi sie normalnie chce rzygać jak słyszę takie słowa w mediach?

Data: 2011-05-23 01:50:15
Autor: cirrus
Cecha narodowa.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irblc2$m4a$3news.onet.pl...
[...]

Nie dziwie się, gdybym był takim jak ty kwękaczem też by mi się to nie podobało.

--
stevep

Cecha narodowa.