Cechy plecaka rowerowego?

Data: 2010-07-09 12:33:46
Autor: ...::QRT::...
Cechy plecaka rowerowego?
Dnia Fri, 09 Jul 2010 12:25:24 +0200, R.Madejski napisał(a):

Przeczytałem niektóre wątki dotyczące plecaków rowerowych i jestem w kropce: czym się różnią konstrukcyjnie od niewielkich plecaków "ogólnego przeznaczenia" poza bukłakiem?

Subiektywnie: - podczas stromych zjazdów (gdy plecak sie zsuwa po plecach w kierunku
głowy) nie powienien kolidować z kaskiem - IMO winien mieć "plecy" z naciągnietej siateczki na stelażu tak by miedzy
plecami a plecakiem było jeszcze powietrze. Zadne tam super kanały czy inne
wynalazki - jak dla mnie tylko siateczka :)

Nie wszystkie plecaki z przeznaczeniem rowerowym spełniają te wymagania
Nie chcę wydawać kilkuset złotych na na przykład plecak typu Deuter Trans Alpine 30, czy do 100PLN da się coś wybrać sensowny plecak na rower (bez bukłaka)?

nie wiem

Data: 2010-07-09 12:03:15
Autor: 666
Cechy plecaka rowerowego?
Dość paradoksalnie na rowerze najlepiej jeździ mi się w plecaku... płetwonurkowym z Decathlonu ;-)

Jest bardzo długi w dół, dzięki czemu ma nisko środek ciężkości i nic przez głowę nie leci (w laptopowym plecaku czuję się jak koń pod siodłem z paroma kilogramami tuż za szyją).

Tyle że dla mnie jest niemal zawsze za obszerny (no na cały sprzęt nurkowy z płetwami łącznie), jest to plecak raczej na wycieczkę, niż krótką przejażdżkę do parku..

-- -- -

Nie wszystkie plecaki z przeznaczeniem rowerowym spełniają te wymagania

Data: 2010-07-09 14:09:30
Autor: Coaster
Cechy plecaka rowerowego?
On 7/9/10 2:03 PM,  666 wrote:
Dość paradoksalnie na rowerze najlepiej jeździ mi się w plecaku...
[...]
[...]

Jak sobie radzisz z zamykaniem sie od wewnatrz?
Jestes tak bardzo maly, czy raczej masz specjalnie wykonany wielki plecak na miare?
Co cie sklonilo do zalozenia na siebie plecaka? Niesmialosc? Strach? Nie ma problemow z oddychaniem w plecaku?
:-P

Data: 2010-07-09 13:29:00
Autor: 666
Cechy plecaka rowerowego?
Od urodzenia jestem INTROwertykiem ;-)))

Poza tym jak sie już kiedyś ożenisz, to poznasz na sobie odpowiedź na wszystkie te pytania :-))

-- -- -

Data: 2010-07-13 18:33:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Cechy plecaka rowerowego?
666 bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Od urodzenia jestem I

Od urodzenia to jesteś niereformowalnym głupkiem, który nie chce przyjąć do
wiadomości, że odpisywanie nad postem jest nielogiczne. --

Data: 2010-07-10 13:31:37
Autor: MichałG
Cechy plecaka rowerowego?
  666 pisze:
Dość paradoksalnie na rowerze najlepiej jeździ mi się w plecaku... płetwonurkowym z Decathlonu ;-)

e tam... najlepiej sie jezdzi z dowolnym, za to na bagażniku.... ;)

pozdrawiam
michał

Data: 2010-07-10 14:18:16
Autor: Coaster
Cechy plecaka rowerowego?
MichałG wrote:
 666 pisze:
Dość paradoksalnie na rowerze najlepiej jeździ mi się w plecaku... płetwonurkowym z Decathlonu ;-)

e tam... najlepiej sie jezdzi z dowolnym, za to na bagażniku.... ;)

Glosiasz prawdziwe, choc niepopularne (na pretzlu) tezy ;-)

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2010-07-15 13:38:58
Autor: Maseł
Cechy plecaka rowerowego?
On 2010-07-10 14:18, Coaster wrote:
MichałG wrote:
 666 pisze:
[...]

Zamiast bagaznika mozna wpakowac tez plecak do fotelika dzieciowego -
hamax wytrzymuje ponad 20 kg sprzetu w bagazniku (UWAGA - najpierw
nalezy wyjac z fotelika dziecko)

Pozdro

Maseł

Data: 2010-07-16 08:35:09
Autor: MichałG
Cechy plecaka rowerowego?
On 2010-07-10 14:18, Coaster wrote:
MichałG wrote:
 666 pisze:
[...]

Można też na przyczepke...

Data: 2010-07-19 18:21:54
Autor: Maseł
Cechy plecaka rowerowego?
On 2010-07-10 14:18, Coaster wrote:
MichałG wrote:
 666 pisze:
[...]

jezeli piszesz o przyczepce dzieciowej - to takie jej zastosowanie jest
legalne nawet na drogach publicznych :-))

Pozdro

Maseł

Data: 2010-07-20 22:00:52
Autor: MichałG
Cechy plecaka rowerowego?
On 2010-07-10 14:18, Coaster wrote:
MichałG wrote:
 666 pisze:
[...]

inaczej bym nie radził... ;)

Mic

Data: 2010-07-10 14:19:35
Autor: Coaster
Cechy plecaka rowerowego?
MichałG wrote:
 666 pisze:
Dość paradoksalnie na rowerze najlepiej jeździ mi się w plecaku... płetwonurkowym z Decathlonu ;-)

e tam... najlepiej sie jezdzi z dowolnym, za to na bagażniku.... ;)

Glosisz prawdziwe, choc niepopularne (na pretzlu) tezy ;-)

Data: 2010-07-09 12:40:10
Autor: bans
Cechy plecaka rowerowego?
W dniu 2010-07-09 12:33, ...::QRT::... pisze:

- IMO winien mieć "plecy" z naciągnietej siateczki na stelażu tak by miedzy
plecami a plecakiem było jeszcze powietrze. Zadne tam super kanały czy inne
wynalazki - jak dla mnie tylko siateczka :)

Dobrze, że napisałeś "IMO", bo dla mnie to kompeltnie niepotrzebne, mam Vaude bez siatki i nie mam problemu z mokrymi plecami (mam też plecak z siatką, ale nie na rower, żadnej różnicy nie widzę)

--
bans

Cechy plecaka rowerowego?