Cechy plecaka rowerowego?

Data: 2010-07-09 17:04:52
Autor: kml
Cechy plecaka rowerowego?

Użytkownik "R.Madejski" <rmadejski@a-- -- co.com> napisał w wiadomości news:4c36f918$0$24754$c3e8da3news.astraweb.com...
Przeczytałem niektóre wątki dotyczące plecaków rowerowych i jestem w kropce: czym się różnią konstrukcyjnie od niewielkich plecaków "ogólnego przeznaczenia" poza bukłakiem? Nie chcę wydawać kilkuset złotych na na przykład plecak typu Deuter Trans Alpine 30, czy do 100PLN da się coś wybrać sensowny plecak na rower (bez bukłaka)?

Używam plecaka ogólnego zastosowania wyłącznie dlatego, że ma dobry system wentylacji na plecach i miesjce na bukłak a kupiłem go w promocji. Plecaki stricte rowerowe to plecaki, które od początku do końca mają być eksploatowane w ten sposób co ewidentnie czuć w czasie jazdy.

Uzywałem hi-mountain Cross (u mnie na stronie) a teraz alpinusa. Gdyby crossa miał pojemności 2x tyle to nadal bym używał z przyjemnością.

Deuter to jest naprawde klasa plecaków i nie płacisz za nazwę tylko za rowerowość ich wyrobów.

Za 100 można kupić coś sensownego na wyprzedaży w myśl zasady; kupuje do 100 PLN to co mi najbardziej odpowiada.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Cechy plecaka rowerowego?