Cechy plecaka rowerowego?

Data: 2010-07-10 06:30:13
Autor: Yogi\(n\)
Cechy plecaka rowerowego?
Użytkownik "R.Madejski" <rmadejski@a-- -- co.com> napisał w wiadomości news:4c36f918$0$24754$c3e8da3news.astraweb.com...
Przeczytałem niektóre wątki dotyczące plecaków rowerowych i jestem w kropce: czym się różnią konstrukcyjnie od niewielkich plecaków "ogólnego przeznaczenia" poza bukłakiem? Nie chcę wydawać kilkuset złotych na na przykład plecak typu Deuter Trans Alpine 30, czy do 100PLN da się coś wybrać sensowny plecak na rower (bez bukłaka)?

Ja z powodzeniem używam takiego:
http://monsun.com.pl/?product=595

Są różne wielkości (10, 18, 20, 30, 35 i większe) - ma 30-tkę. Szczerze polecam. Rewelacyjnie rozwiązana kwestia przylegania do pleców (nie przesuwa się nawet w całkowicie poziomej pozycji w czasie jazdy), liczne troki, możliwosć regulacji praktycznie każdego wymiaru, wodoodporny, możliwośc rozłożenia ładunku w jednej z trzech komór (kieszeni) - sprawdza się w pieszych wędrówkach, do noszenia laptoka i sprzętu fotograficznego (choc takie zastosowanie może ze dwa razy mu zaaplikowałem - mam na myśli możliwość przytroczenia statywu) i jako rowerowy worek do wszystkiego ;-)
"Skalowalny", uniwersalny, wygodny.

--
Yogi(n)

Cechy plecaka rowerowego?