Cecylia.

Data: 2010-05-03 21:58:43
Autor: boukun
Cecylia.

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hrn89t$ld7$1inews.gazeta.pl...
Sławomir Nowak z PO i Adam Bielan z PiSu wdali się w krótką twitterową sprzeczkę. Powodem była "niewinna" uwaga Nowaka o Niemcu, który wziął ślub ze swoim kotem.

Zaczęło się od informacji o tym, że pewien pracownik poczty z Niemiec poślubił swoją 15-letnią kotkę Cecylię. Zwierzę jest stare i schorowane. Ceremonii zaślubin przewodniczyła znana niemiecka aktorka.

Na wieść o tym Sławomir Nowak napisał na Twitterze: "od dawna wiedziałem, ze z kotami trzeba uważać - alergia. A nam się proponuje ich obecność w życiu pub. ;-)" (red. pisownia oryginalna).

Adam Bielan najwyraźniej potraktował ten wpis jako aluzję do przywiązania Jarosława Kaczyńskiego do swojego kota- Alika. Europoseł błyskawicznie zareagował na tą uwagę - przytoczył cały wpis Nowaka z dopiskiem "Zaczyna się"- pisze fakt.pl.

Polityk PO zareagował bardzo szybko: "Adam wyluzuj. Znasz mnie i wiesz, ze nie stosuje chwytów poniżej pasa...

A skąd oni się tak dobrze znają? Z synagogi Nożyków?

boukun

Cecylia.