Ceed niezawodny ( by³o : w przysz³ym roku nowa Oct avia)

Data: 2010-03-29 11:05:47
Autor: Cavallino
Ceed niezawodny ( by³o : w przysz³ym roku nowa Oct avia)
U¿ytkownik "ttt" <tl6@nospamwp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hopq4o$jt1$1news.onet.pl...
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57128/__W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

S± ju¿ pierwsze zdjêcia. Jak dla mnie - ty³ nowej Skody przypomina stare Audi.

Ciekawszy jest link obok:
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/56962/__Mistrzowie-niezawodno%C5%9Bci-w%C5%9Br%C3%B3d-kompakt%C3%B3w.html

Oto pierwsza dziesi±tka liderów rankingu jako¶æ/niezawodno¶æ 2010 w segmencie kompaktów (w nawiasie podano ³±czn± ocenê za jako¶æ i niezawodno¶æ na maksymalnie 20 punktów mo¿liwych):
1. Kia cee'd (17,7/20)
2. Honda Civic (17,3/20)
3. Renault Megane (17/20)
4. BMW Serii 1 (16,8/20)
5. Volkswagen Golf (16,8/20)
6. Ford Focus (16,5/20)
7. Audi A3 (16,5/20)
8. Dacia Logan (16,3/20)
9. Toyota Auris (16,3/20)
10. Volvo C30 (16,3/20)

Data: 2010-03-29 09:22:27
Autor: to
Ceed niezawodny ( by³o : w przysz³ym roku nowa Octavia)
Cavallino wrote:

2. Honda Civic (17,3/20)
3. Renault Megane (17/20)
4. BMW Serii 1 (16,8/20)
5. Volkswagen Golf (16,8/20)
6. Ford Focus (16,5/20)
7. Audi A3 (16,5/20)
8. Dacia Logan (16,3/20)
9. Toyota Auris (16,3/20)
10. Volvo C30 (16,3/20)

Hm... Osiem aut dla emerytów i dwa dla gejów...

--
cokolwiek

Data: 2010-03-29 11:27:02
Autor: szwagier
Ceed niezawodny ( było : w przyszłym r oku nowa Octavia)

Hm... Osiem aut dla emerytów i dwa dla gejów...

A Ty jezdzisz samochodem z pierwszej czy drugiej grupy?

szwagier

Data: 2010-03-29 10:28:41
Autor: to
szwagier wrote:

Hm... Osiem aut dla emerytów i dwa dla gejów...

A Ty jezdzisz samochodem z pierwszej czy drugiej grupy?

Ja jeżdżę traktorkiem.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-29 11:34:30
Autor: kml

Użytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hoprtp$e95$1atlantis.news.neostrada.pl...

Hm... Osiem aut dla emerytów i dwa dla gejów...

A Ty jezdzisz samochodem z pierwszej czy drugiej grupy?

On jeździ busem.

Data: 2010-03-29 10:26:38
Autor: to
kml wrote:

A Ty jezdzisz samochodem z pierwszej czy drugiej grupy?

On jeździ busem.

A Ty latasz gondolÄ…. ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-04-01 14:03:42
Autor: Grejon
to pisze:
Cavallino wrote:

[...]

Dlaczego wg Ciebie Dacia Logan to auto dla gejów? :)

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2010-04-01 14:49:32
Autor: kamil

"Grejon" <grejon83@gazeta.pl> wrote in message news:hp222u$3le$1inews.gazeta.pl...
to pisze:
Cavallino wrote:

[...]

Geje jezdza Brera, Logana to zwykle pedaly kupuja. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 11:41:17
Autor: Gabriel'Varius'
[...]

Wyglada na to, ze miales/masz najmniej zawodne auta :-) Wiec nie wiem czemu caly czas narzekasz :-)

Mówiæ prawdê i umieæ prawd± ¿yæ - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-03-29 11:46:58
Autor: Cavallino
Ceed niezawodny ( by³o : w przysz³ym roku nowa O ctavia)
U¿ytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hopshb$r0v$2news.onet.pl...

[...]

Nie s±dzê.
To raczej inny model.
Megane z rocznika 2003 przoduje w ka¿dym rankingu zawodno¶ci, tak jak ceed w rankingach niezawodno¶ci.
Bêdê zmuszony chyba uwierzyæ w te rankingi, bo coraz bardziej zgadzaj± siê z moimi w³asnymi obserwacjami.
Zacznê chyba w nie wierzyæ, bo coraz bardziej

Data: 2010-03-31 13:48:30
Autor: kamil
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:hopsuj$tc3$1news.onet.pl...

[...]

Czekam teraz, az Cavallino styknie Weronike i beda razem opisywali przezycia zwiazane ze swoim samochodem. Jedno z jego wzrostem wartosci, drugie bezawaryjnoscia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-31 14:54:07
Autor: J.F.
On Wed, 31 Mar 2010 13:48:30 +0100,  kamil wrote:
Czekam teraz, az Cavallino styknie Weronike i beda razem opisywali przezycia zwiazane ze swoim samochodem. Jedno z jego wzrostem wartosci, drugie bezawaryjnoscia.

Mial juz Alfe, Fiata, Renault - ma prawo byc zachwycony :-)

J.

Data: 2010-04-01 00:22:22
Autor: Cavallino
Ceed niezawodny ( by³o : w przysz³ym roku nowa O ctavia)
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:8eh6r5lhq1tsth2unfcfqfth868ibgh2604ax.com...

Mial juz Alfe, Fiata, Renault

VW, Opla, BMW, Audi ......

- ma prawo byc zachwycony :-)

Tez tak sadze.
Tyle ze to sie juz nudne robi.

Data: 2010-04-01 11:22:06
Autor: kamil

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:hp0hut$f5m$1news.onet.pl...
[...]

KAPELUSZ PLONK WARNING!!!!

Data: 2010-03-29 20:40:42
Autor: Marcin Jan
Ceed niezawodny ( było : w przyszłym rok u nowa Octavia)
Cavallino pisze:
Użytkownik "ttt" <tl6@nospamwp.pl> napisał w wiadomości news:hopq4o$jt1$1news.onet.pl...
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57128/__W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html Są już pierwsze zdjęcia. Jak dla mnie - tył nowej Skody przypomina stare Audi.

Ciekawszy jest link obok:
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/56962/__Mistrzowie-niezawodno%C5%9Bci-w%C5%9Br%C3%B3d-kompakt%C3%B3w.html Oto pierwsza dziesiątka liderów rankingu jakość/niezawodność 2010 w segmencie kompaktów (w nawiasie podano łączną ocenę za jakość i niezawodność na maksymalnie 20 punktów możliwych):
1. Kia cee'd (17,7/20)
2. Honda Civic (17,3/20)
3. Renault Megane (17/20)
4. BMW Serii 1 (16,8/20)
5. Volkswagen Golf (16,8/20)
6. Ford Focus (16,5/20)
7. Audi A3 (16,5/20)
8. Dacia Logan (16,3/20)
9. Toyota Auris (16,3/20)
10. Volvo C30 (16,3/20)

Jak dacia Logan jest kompaktem to....
"Ranking "l’Automobile Magazine" powstał na bazie m.in. kwestionariuszy wysyłanych przez czytelników, informacji od partnerów magazynu: kierowników serwisów samochodowych, firm pomocy drogowej oraz zarządców flot, a także na podstawie testów prowadzonych przez dziennikarzy francuskiego czasopisma."

daleje nie wiem co to znaczy niezawodność. Mój stary pug 405 też był nie zawodny tj. zawsze dojechałem tam gdzie chciałem, choć lista usterek była długa. Ale nie zwiódł zawsze dupę dowiózł :).
pozdrawiam
marcin

Data: 2010-03-29 20:47:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hoqs8h$m89$1mx1.internetia.pl...
Cavallino pisze:
[...]

A Golf i Audi A3 jest?

[...]

Jeśli w ankietach, to raczej chodzi o subiektywne przekonania ankietowanego.
Z czystym sumieniem dałbym Ceedowi 20/20 w tej konkurencji.
Megane dostałoby maks. 1/20.

Data: 2010-03-30 18:29:14
Autor: radekp@konto.pl
Ceed niezawodny ( b y³o : w przysz³ym r oku nowa Octavia)
Mon, 29 Mar 2010 20:47:55 +0200, w <hoqskr$gt5$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(-a):

Je¶li w ankietach, to raczej chodzi o subiektywne przekonania ankietowanego.
Z czystym sumieniem da³bym Ceedowi 20/20 w tej konkurencji.

Oh, a to ile jest w Ceedzie s³ynnego w³oskiego niezast±pionego "cuore
sportivo"? ;>

Data: 2010-03-31 08:13:34
Autor: Cavallino
Ceed niezawodny ( by³o : w przysz³ym roku nowa O ctavia)
U¿ytkownik <radekp@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ql94r5tmiok9ng9nmsfv2rcmropb66mliv4ax.com...
[...]

Zero.
Zastanawiam siê w³a¶nie na zmian± Punto na Mito, ¿eby nie zapomnieæ smaku.
Ale na razie drugie auto za ma³o je¿d¿one, ¿eby to mia³o sens.

Data: 2010-03-30 16:52:49
Autor: Robert_J
Ceed niezawodny ( było : w p rzyszłym roku nowa Octavia)
daleje nie wiem co to znaczy niezawodność. Mój stary pug 405 też był nie zawodny tj. zawsze dojechałem tam gdzie chciałem, choć lista usterek była długa.

I taki właśnie jest sens tych wesołych "rankingów" ;-). Wszystko można nimi wykazać, zależy tylko jakie kryteria się zastosuje. Auto, w którym 5 razy rocznie psuje się np. zamek w klapie bagażnika albo pompka spryskiwacza, będzie zawodne, a to, w którym tylko raz padł komputer, będzie zajebiste. Tylko że to pierwsze cały czas jeździ, a to drugie rozkraczy się w połowie drogi ;-)).

Data: 2010-03-30 17:14:07
Autor: J.F.
Ceed niezawodny ( by³o : w przysz³ym roku nowa Octavia)
On Tue, 30 Mar 2010 16:52:49 +0200,  Robert_J wrote:
I taki w³a¶nie jest sens tych weso³ych "rankingów" ;-). Wszystko mo¿na nimi wykazaæ, zale¿y tylko jakie kryteria siê zastosuje. Auto, w którym 5 razy rocznie psuje siê np. zamek w klapie baga¿nika albo pompka spryskiwacza, bêdzie zawodne, a to, w którym tylko raz pad³ komputer, bêdzie zajebiste. Tylko ¿e to pierwsze ca³y czas je¼dzi, a to drugie rozkraczy siê w po³owie drogi ;-)).

Zalezy od auta .. jak ktos dojedzie do celu i nie moze wyjac
potrzebnych rzeczy z bagaznika, to juz za trzecim razem powie ze zlom
kompletny.

J.

Ceed niezawodny ( by³o : w przysz³ym roku nowa Oct avia)